הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Nike

חברת NIKE מודיעה על מכירת המותג Cole Haan לחברת Apax Partners

NIKE הודיעה היום כי הגיעה להסכם סופי על מכירת המותג המסונף Cole Haan לחברתApax Partners תמורת סכום של 570 מיליון דולרים.

19/11/2012 12:00
ביוורטון, אורגון --(BUSINESS WIRE)-- חברת NIKE ((NYSE:NKE הודיעה היום כי הגיעה להסכם סופי על מכירת המותג המסונף Cole Haan לחברתApax Partners  תמורת סכום של 570 מיליון דולרים. השלמת העסקה צפויה בתחילת 2013.

"ההחלטה להיפרד ממותג Cole Haan תאפשר לנו לחדד את התמקדותנו בהזדמנויות שעשויות להניב את התמורה הגבוהה ביותר, ולהבטיח שהמותגים במערך של חברת NIKE משלימים בצורה הטובה ביותר את מותג NIKE" אמר מרק פרקר, הנשיא והמנכ"ל של NIKE.

אלכס פלגריני, שותף בצוות קמעונאות וצריכה (Retail & Consumer) של Apax, אמר כי "אנו שמחים לשתף פעולה עם Jack Boys בצמיחה של מותג Cole Haan בארצות הברית וברחבי העולם. Cole Haan הוא מותג ידוע שקוסם לקהל רחב של צרכנים, ואנו מאמינים כי ממתינות למותג הזדמנויות רבות אף יותר בעתיד. אנו מתכוונים להשקיע בחברה כדי להשיג את הצמיחה".

חברת NIKE הודיעה ב-31 במאי 2012 על כוונתה להיפרד מהמותגים Umbro ו- Cole Haanעל מנת לחדד את התמקדותה בקידום הצמיחה של המותגים NIKE, Jordan, Converse ו-Hurley. על מכירת המותג Umbro לחברת Iconix Brand Group פורסמה הודעה ב-24 באוקטובר.



אודות חברת  NIKE, Inc

חברת NIKE, שמשרדיה הראשיים שוכנים סמוך לביוורטון, אורגון, מובילה בעולם בעיצוב, שיווק והפצה של מוצרי הנעלה, הלבשה, ציוד ואביזרי ספורט מקוריים, למגוון רחב של פעילויות ספורט וכושר. על חברות הבת בבעלות מלאה של NIKE נמנות חברת Converse, אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעלי ספורט, מוצרי הלבשה ואביזרי ספורט; וחברת Hurley International אשר מעצבת, משווקת ומפיצה מוצרי הנעלה, הלבשה ואביזרים לספורט אתגרי ואופנה צעירה. פרטים נוספים באתר האינטרנט שבכתובת www.nikeinc.com, עקבו אחרינו לפי הסימול @Nike.

 

אודות חברתApax Partners 

Apax Partners היא אחת מחברות ההשקעות הפרטיות המובילות בעולם. החברה פועלת ברחבי העולם ומאחוריה ניסיון של יותר מ-30 שנים בהשקעות. היקף הקרנות הפועלות לפי ייעוץ של Apax Partners ברחבי העולם מסתכם ביותר מ-35 מיליארד דולרים. קרנות אלה מספקות מימון ארוך טווח להקמה וחיזוק של חברות ברמה עולמית. הקרנות הפועלות לפי ייעוץ של Apax Partners משקיעות בחברות ברחבי העולם, במגזרים של טכנולוגיה וטלקום, קמעונאות וצריכה, מדיה, בריאות, ושירותים פיננסיים ועסקיים. פרטים נוספים על  Apaxאפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.apax.com.

 

המקור: חברת NIKE

 

גלריית מולטימדיה חכמה

גרפיקה (Graphic)

לוגו (Logo)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת NIKE (NIKE, Inc.)
מדיה: מרי רמוזי
(mary.remuzzi@nike.com) +1 503 532 8767
משקיעים: גווין לינדברג
(gavin.lindberg@nike.com) + 1 503 671 8178

חברת Apax (Apax)
Apax Partners
בן הרדינג / ג'ורג'יאנה ברונר
טלפון: +44 (0)20 7872 6401 / 6429
דואר אלקטרוני: communications@apax.com

פניות בארה"ב
פירמת Kekst and Company
טוד פוגרטי
טלפון: +1 212 521 4854 דואר אלקטרוני: todd-fogarty@kekst.com