הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
J.P. Morgan

פירמת JPMorgan Chase מכריזה על דיבידנד למניות רגילות ומדווחת על תוצאות ראשוניות של ההצבעה שנערכה באסיפה השנתית של בעלי המניות

26/5/2013 12:00
ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- מועצת המנהלים של פירמת JPMorgan Chase & Co. -NYSE:JPM הכריזה היום על דיבידנד רבעוני של 38 סנטים למניה רגילה של החברה שברשות הציבור, עלייה בהשוואה לדיבידנד של 30 סנטים למניה ברבעון הקודם. הדיבידנד ישולם ב-31 ביולי 2013, לבעלי מניות שיהיו רשומים בתום המסחר ביום 5 ביולי 2013.

באסיפה השנתית של בעלי המניות שנערכה היום, הודיעה החברה על תוצאות ראשוניות של ההצבעה של בעלי המניות על חמש הצעות של ההנהלה וארבע הצעות של בעלי מניות. כל ההצעות של ההנהלה אושרו, ובכלל זה: בחירת דירקטורים, אשרור PricewaterhouseCoopers LLP כפירמת חשבונאות ציבורית, עצמאית ורשומה, אישור התגמול של המנהלים, תוספת למסמך Restated Certificate of Incorporation לאישור צעדים של בעלי מניות בהסכמה בכתב, ואישור מחדש של תוכנית הביצועים העיקריים של המנהלים הבכירים (Key Executive Performance Plan). אף אחת מההצעות של בעלי המניות לא אושרה.

"אנו מעריכים את התמיכה מצד בעלי המניות ואת המעורבות המושכלת של רבים מהם כפי שבאה לידי ביטוי בהצבעה על סוגיות אלה" אמר ג'יימי דימון, היו"ר והמנכ"ל של JPMorgan Chase. "אנו מתייחסים במלוא הרצינות למשוב מבעלי המניות ונוסיף לפעול כדי ליישם את הממשל התאגידי הטוב מסוגו".

לי ריימונד, נשיא מועצת המנהלים, אמר כי "הדיונים שערכנו עם בעלי המניות במסגרת התהליך היו מועילים. מועצת המנהלים תוסיף לבחון את המערך הנוכחי ואת הרכבו לאור המשוב שקיבלנו היום, כשטובת בעלי המניות לנגד עינינו".

המספרים והשיעורים שהוכרזו באסיפה ביחס להצבעה של בעלי המניות נחשבים כראשוניים עד שהתוצאות הסופיות ייספרו ויאושרו על ידי משקיפים עצמאיים על ההצבעה. התוצאות הסופיות ידווחו כ- Form 8-Kשיוגש בהמשך השבוע לרשות לניירות ערך (SEC) של ארצות הברית.

JPMorgan Chase & Co.-NYSE: JPM היא פירמה עולמית מובילה לשירותים פיננסיים עם נכסים של 2.4 טריליון דולרים ופעילויות ברחבי העולם. הפירמה מובילה בבנקאות השקעות, שירותים פיננסיים לצרכנים פרטיים ולעסקים קטנים, בנקאות מסחרית, עיבוד של עסקאות פיננסיות, ניהול נכסים והשקעות פרטיות. כרכיב במדד Dow Jones Industrial Average, משרתת פירמת JPMorgan Chase & Co. מיליוני צרכנים בארצות הברית ורבים מהלקוחות החשובים בעולם - תאגידים, מוסדות וגופי ממשל - תחת המותגים J.P. Morgan ו-Chase. פרטים על JPMorgan Chase & Co. אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.jpmorganchase.com.

המקור: פירמת JPMorgan Chase & Co.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת JPMorgan Chase & Co.
קשרי משקיעים:
שרה ינגווד, 212-270-7325
קשרי מדיה:
ג'וזף אוונגליסטי, 212-270-7438