הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
OpenLink Financial LLC

חברת OpenLink מודיעה על החלפת המנכ"ל

קווין הסלבירג ימשיך לכהן כסגן יו"ר מועצת המנהלים

4/7/2012 09:50
יוניונדייל, ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- OpenLink Financial LLC, הספקית המובילה של תוכנות ושירותים לסחר בנכסים צולבים (cross-asset trading) וניהול סיכונים עבור חברות לשירותים פיננסיים, אנרגיה וסחורות, הודיעה היום כי קווין הסלבירג החליט לפרוש ממשרת המנכ"ל וכי החל התהליך הרשמי של איתור מחליף. עד שימונה מחליף יכהן מר הסלבירג כסגן יו"ר מועצת המנהלים ויוסיף לשמש כיועץ בפועל להנהלה הבכירה ולמועצת המנהלים של החברה.

בהודעה על ההחלפה ציין מר הסלבירג כי "השלמנו תקופה בת למעלה מעשור שנים של צמיחה מהירה, מוצרים חדשניים וביסוס מעמדה של החברה. אני גאה מאוד בהישגים שרשמה OpenLink בתקופה זו, בה גדלו ההכנסות שלנו מ-16 מיליון דולרים בשנת 1999 ליותר מ-325 מיליון דולרים כיום. ביססנו את מעמדנו כמובילים הברורים במגזר שלנו, אנו משרתים מסד עולמי של לקוחות שמונה כ-30,000 משתמשים ברחבי העולם, ומנהלים ארגון שמעסיק כ-1,250 עובדים. החלפת מנכ"ל היא תהליך הכרחי שחייב להתבצע מתוך אחריות רבה. זהו רכיב חיוני באסטרטגיה ארוכת הטווח של צמיחת החברה והצלחתה, ואני מאמין שהגיעה השעה לאתר עבור OpenLink מנהל בכיר חדש שיזרים להנהלה דם חדש, ניסיון ורעיונות ויוביל את החברה לקראת העשור הבא של הצמיחה. החברה, לקוחותיה ועובדיה יקרים מאוד לליבי, ואני מצפה להוסיף ולשרת את OpenLink כמנכ"ל בתקופת המעבר, ולאחר מכן כסגן יו"ר ויועץ בפועל בשנים הבאות".

עוד הודיעה חברת OpenLink כי רוברט ב. (בראד) הנסקה, מנהל בפירמת Hellman & Friedman LLC, המשקיעה הגדולה ביותר ב-OpenLink, ימונה לתפקיד יו"ר מועצת המנהלים של OpenLink ויפקח על המעבר. לדברי מר הנסקה, "בהנהגתו של קווין צמחה OpenLink והפכה לספקית המובילה בשוק של פתרונות E/CTRM ושירותים. אנו מוקירים ומעריכים את פועלו בתקופה בה הנהיג את OpenLink ואסירי תודה על שנוכל ליהנות מכישוריו גם בעתיד, במועצת המנהלים של החברה".

השינויים בהנהלה הם צעד חשוב לקראת העידן הבא של OpenLink, כאשר החברה מוסיפה לפתח את יכולותיה ואת הקיבולת שלה בשווקים הדינמיים של פתרונות לסחר וניהול סיכונים עבור עבור השווקים וענפי התעשייה של האנרגיה, הסחורות והשירותים הפיננסיים ברחבי העולם. בחברת OpenLink מחויבים להוסיף ולספק את הפתרונות והשירותים היעילים והמקיפים ביותר במענה לצרכי הלקוחות. הן באמצעות הרכישות האחרונות והן באמצעות השקעות מובילות בפתרונות חדשניים וטכנולוגיות להרחבת הפלטפורמה, מוסיפה OpenLink לשפר את הנתח שלה בשוק E/CTRM ולקדם את הפתרונות המובילים בכל סדרות המוצרים.

מר הסלבירג הצטרף ל- OpenLinkבשנת 1999. בתחילה שימש כמנהל הכספים הראשי של החברה. בשנת 2001 מונה הסלבירג לתפקיד מנהל הכספים הראשי ובשנת 2007 לתפקיד המנכ"ל. בתקופת כהונתו צמחה החברה מהכנסות של פחות מ-20 מיליון דולרים ו-100 עובדים להכנסות של יותר מ-325 מיליון דולרים וצוות עולמי של יותר מ-1,250 עובדים. לחברה למעלה מ-500 לקוחות עולמיים. OpenLink זכתה בפרסים רבים ובין השאר הוכרה ברשימת ETRM Leaders Quadrant של Gartner, דורגה כ- No. 1 C/ETRM Software Houseעל ידי Energy Risk וזכתה בתואר Commodity Business Award for Excellence in CTRM של Commodities Now.

אודות חברת OpenLink

חברת OpenLink, שהוקמה בשנת 1992, מספקת פתרונות תוכנה שתומכים בקבלת החלטות לניהול מחזור חיים של עסקאות. התוכנה כוללת סחר בנכסים צולבים - פיננסיים ופיזיים, ניהול סיכונים, עיבוד של פעולות נלוות וניהול תיקים עבור השווקים וענפי התעשייה של האנרגיה, הסחורות והשירותים הפיננסיים ברחבי העולם. לחברה פעילות עולמית צומחת של תוכנה ושירותים, מגובה בהון פרטי, והיא משרתת לקוחות מענפי האנרגיה, הסחורות, השירותים הפינסיים, עסקי החקלאות, המזון והמשקאות, וכן לקוחות ארגוניים.

המוצרים הטובים מסוגם של OpenLink מסייעים ללקוחות לנהל פעילויות של סחר במכשירים פיננסיים, סחורות ואנרגיה, לכל אורך מחזור החיים של המסחר ושרשרת האספקה. מאז שהוקמה בשנת 1992 צמחה החברה, הן צמיחה אורגנית והן באמצעות רכישות אסטרטגיות, ובשנת 2011 הסתכמו הכנסותיה בסכום של כ-322 מיליון דולרים.

החברה משרתת למעלה מ-500 לקוחות מובילים ברחבי העולם, ובכלל זה 12 מהחברות הגדולות בעולם לסחורות ואנרגיה, תשעה מבין המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם ו-11 מבין הבנקים המרכזיים הגדולים ביותר.

החברה מעסיקה למעלה מ-1,200 עובדים ב-12 משרדים מרכזיים ובחמש יבשות. המשרדים הראשיים של החברה שוכנים ביוניונדייל שבלונג איילנד, ניו יורק ולחברה משרדים נוספים בעיר ניו יורק, יוסטון, לונדון, ברלין, וינה, טורונטו, מוסקבה, סן פאולו, סינגפור, דובאי וסידני.

OpenLink זכתה בשנת 2011 בפרסים ותארים רבים, ובין השאר דורגה כמובילה בענף על ידי Gartner והגיעה למקום הראשון בקטגוריה שלה על פי מגזין Energy Risk לסחר באנרגיה ומערכות לניהול סיכונים.

חברת OpenLink נרכשה באוקטובר 2011 על ידי פירמת ההשקעות המובילה Hellman & Friedman LLC.

פרטים נוספים על OpenLink אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.olf.com/.

אודות פירמת Hellman & Friedman LLC:

Hellman & Friedman היא פירמת השקעות מובילה עם משרדים בסן פרנסיסקו, ניו יורק ולונדון. מאז הקמתה בשנת 1984 צמחה H&F, ובאמצעות הקרנות המסונפות היא ניהלה הון בהיקף של יותר מ-25 מיליארד דולרים, כולל הקרן השביעית הנוכחית, בעלת הון בהיקף של כתשעה מיליארד דולרים. הפירמה מתמקדת בהשקעות בחברות עסקיות מעולות ופועלת כשותפה שמעניקה ערך מוסף לניהול בענפים נבחרים, ובכלל זה תוכנה, אינטרנט ומדיה דיגיטלית, שירותים פיננסיים, שירותים עסקיים ושיווק, ביטוח, מדיה, בריאות, אנרגיה ותעשייה. OpenLink  היא ההשקעה העשירית של H&F בענף התוכנה ב-12 השנים האחרונות. השקעות נוספות לדוגמה בענף התוכנה כוללות את החברות Activant Solutions, ellucian Incorporated, Intergraph Corporation, Kronos Incorporated ו-Vertafore Corporation.

פרטים נוספים על Hellman & Friedman אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.hf.com/.

המקור: חברת OpenLink Financial LLC
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Cognito
קייטלין מיטצ'ל, 1-646-395-6300
olf@cognitomedia.com