הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
FFIFA

הנושא של ועידת FFIFA בקופנהאגן שבדנמרק: פליטת פחמן

במסגרת הוועידה מושק היישום החדשeMission לחישוב הפליטה

1/4/2010 10:00
הידרבד, הודו--(BUSINESS WIRE)--חברת Four Soft מהודו (NSE: "FOURSOFT", BSE 532521), ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לענפי הלוגיסטיקה והתובלה, וכן פורום FFIFA (Freight Forwarding Industry & Four Soft Alliance), הודיעו היום במשותף כי הוועידה העולמית השנייה שלהם עוסקת בנושא "פליטת פחמן". החברים בפורום FFIFA דנים בפליטת הפחמן בוועידה השנתית השנייה של פורום FFIFA, אשר נערכת ב-31 במרס בקופנהאגן שבדנמרק.
המודעות לשינויים באקלים והחששות מפניהם משפיעים, ויוסיפו להשפיע, על כל הרבדים החברתיים וענפי התעשייה ברחבי העולם, ובהם התובלה והלוגיסטיקה. חברת Four Soft פיתחה, ביחד עם החברים בפורום FFIFA, יישום שמחשב ומפיק נתוני פליטה מפורטים. היישום מסייע לחברות שעוסקות בתובלה ולוגיסטיקה לתעד את הפליטה של גזי החממה, ובכלל זה CO2, ולהכין דוחות בנושא הסביבה - ללקוחות של שירותי התובלה ולגורמים נוספים.
ביישום העצמאי, אשר מכונה eMission, אפשר להשתמש בנפרד או בשילוב (ובאופן אוטומטי) עם יישומי Transport Management שבהם משתמשות החברות במסגרת הפעילות השוטפת. יישום eMission נועד לספק תמונה מלאה ביחס לפליטה של גזי חממה, ובכלל זה CO2. מאחר ולדיוק נודעת חשיבות מכרעת, נערכים החישובים ביחס לכל משלוח בנפרד ואת התוצאות ניתן לציין בתעודת המשלוח הסטנדרטית. יישום eMission עשוי לחולל שינוי משמעותי ביחס של הענף לנתוני הפליטה, ולקבוע אמת מידה חדשה, ואף תקן, לרמת הפירוט של הנתונים שנמסרים ללקוחות של שירותי התובלה ולשאר גורמים בעלי עניין. ב-Four Soft מדווחים כי יישום eMission מעורר עניין רב ברחבי העולם, וכי משא ומתן על התקנה ראשונה מתנהל כבר עם אחת החברות הגדולות בענף.
בוועידה השנייה של פורום FFIFA תכריז חברת Four Soft גם על השקה של חבילת תוכנה מלאה לניתוח עסקי - 4S Infotips. היישום לניתוח עסקי מתאפיין בהתקנה מהירה, לימוד פשוט ושימוש קל, כאשר ארכיטקטורה בודדת מכסה את כל הסוגים של הניתוחים והדוחות אשר נחוצים לכל הארגונים. פלטפורמת 4S Infotips מספקת את המידע הנכון לאנשים המתאימים במועד המדויק, ומסייעת למנהלים ולשאר בכירים לבחון תרחישים שונים של הוצאות והשקעות תוך מעקב אחר הגורמים שמשפיעים על ביצועי החברה. יישום 4S Infotips מסייע לארגונים לחלץ נתונים חיוניים בממשק ויזואלי מהיר ואינטראקטיבי, כדי לקבל החלטות בצורה מושכלת.
קיירן רינג, מנכ"ל, Global Institue of Logistics: "בעולם מגלים כיום עניין רב בסביבה; גם בענף של שילוח המטענים חייבים לנקוט באמצעים כדי לתרום ולהשפיע בצורה פעילה. אני שמח שבוועידה שנערכת בקופנהאגן בחרנו להתמקד בנושא חשוב זה".
הקאן נילסון, מנהל מיחשוב ראשי, Geodis Wilson: "בוועידה אנו מבקשים לדון יחד בשני נושאים - מסרים בתובלה ימית והפיתוח של יישום eMission לחישוב הפליטה. אנו מקווים שהדיונים המשותפים יניבו תועלת רבה. אנו, בחברת Geodis Wilson, שמחים לשתף פעולה עם גורמים נוספים לתועלת כלל הענף, וסבורים כי גם חברות מובילות יכולות לתרום בתחומים מסוימים, מבלי שהיתרונות התחרותיים שלהן ייפגעו. אנו מקווים כי הדיונים עם חברות מובילות נוספות יסייעו לקדם את הענף כולו. כולם יצאו נשכרים מכך שהחברות המובילות יקדמו פרויקטים אסטרטגיים. החזון שלנו, ב-Geodis Wilson, הוא להתוות את המגמות החדשניות ביותר בתובלה הבינלאומית, ואנו מתכוונים לקדם את החזון הזה באמצעות שילוב בין פיתוחים ייחודיים לבין יוזמות משותפות".
רג'שקהאר רוי, מנכ"ל, חברת Four Soft: "בתום הוועידה הראשונה של פורום FFIFA, אשר נערכה במשרדינו הראשיים בהודו, קיבלנו פניות רבות מחברות מובילות בענף אשר ביקשו להצטרף לפורום FFIFA. אנו מייחסים ליוזמה חשיבות רבה ומודים לכל החברים שתרמו להצלחתה. חמש מחברות הלוגיסטיקה הגדולות בעולם - DHL, Geodis Wilson, CEVA, Agility ו-DSV - איחדו כוחות לקראת הוועידה השנייה של פורום FFIFA כדי לקדם את היעילות והחיסכון באמצעות תוכנות לוגיסטיקה. אנו בחברת Four Soft גאים על התפקיד שאנו ממלאים בהעמדת הפורום ואנו ערוכים היטב לספק ללקוחותינו פיתרונות מועילים".
אודות חברת Four Soft
Four Soft היא חברה ציבורית עם אישור על עמידה ברמה 3 של תקן CMMI. חברת Four Soft מספקת - במיוחד לענף הלוגיסטיקה ולשוק הניהול של שרשרת האספקה - פתרונות תוכנה חדשניים, שירותי ייעוץ בתחום המיחשוב ושירותים לשיפור של תהליכים עסקיים (BPO). החברה מובילה בפלח השוק של התובלה והלוגיסטיקה, עם לקוחות גדולים ברחבי העולם: רוב החברות המובילות לתובלה ולוגיסטיקה נמנות על לקוחות החברה. באמצעות משרדים אזוריים במקומות אסטרטגיים ברחבי העולם משרתת החברה לקוחות דוגמת DHL, Schenker, Agility, UTI ו-Geodis-Wilson. מידע נוסף בכתובת www.four-soft.com.
חברת Four Soft מציעה לעוסקים בלוגיסטיקה חבילה מלאה של מוצרי אינטרנט לאורך שרשרת האספקה. בין המוצרים: 4S eTrans לשילוח מטענים ולוגיסטיקה; 4S eLog לניהול מורחב של מחסנים; 4S VisiLog ו-4S VisiLog Plus למעקב ואיתור, שקיפות וניהול של שרשרת אספקה; 4S eCustoms לעמילי מכס; 4S iShipping לניהול קו משלוחים; וכן 4S eConnect לתקשורת בין עסקים.
המקור: חברת Four Soft
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Four Soft
פרווין גבוג'י
סלולרי: +919948099688
נייח: +914066873034
praveen.g@four-soft.com
או
חברת Adfactors PR Pvt
סונל צ'אולה
סלולרי: +919711306364
נייח: +911140565100
sonal.chawla@adfactorspr.com