הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Gatwick Express

קו הרכבתGatwick Express מציין עלייה של 17 אחוזים במספר הנוסעים

לונדון--(BUSINESS WIRE)-- בקו הרכבת Gatwick Express, המקשר ללא תחנות ביניים בין מרכז לונדון לבין נמל התעופה גטוויק, נרשמה בשנה החולפת עלייה של 17 אחוזים במספר הנוסעים, נתון שממחיש היטב כי השירות מוסיף למשוך נוסעים שעוברים בנמל התעופה ומעדיפים אותו על אמצעי תחבורה אחרים - בכביש או במסילת הברזל.

3/6/2012 10:00
אלכס פולדס, מנהל פיתוח בחברת Southern Railway שמפעילה את קו הרכבת Gatwick Express, מסביר כי "נוכח עלייה של 6.9 אחוזים במספר הנוסעים שעוברים בנמל התעופה גטוויק, ממחיש נתון זה את מעמדו האיתן של מותג Gatwick Express. אנו עדים לצמיחה הן במספר התיירים והן במספר הנוסעים העסקיים, מבריטניה ומממדינות אחרות".

עוד מדווחים בקו הרכבת Gatwick Express על עלייה תלולה של 100 אחוזים אשר חלה באותה תקופה במספר הנוסעים שמזמינים כרטיסים באתר האינטרנט, שפועל בכתובת www.gatwickexpress.com. זאת הודות להשקעה משמעותית בטכנולוגיות להזמנת כרטיסים ממכשירים ניידים ולמדיניות תמחור אגרסיבית באינטרנט. גם מבצעים דוגמת כניסה חינם לטרקלין למי שמזמינים כרטיסים הלוך וחזור במחלקה הראשונה תרמו לשינוי בהתנהגות הלקוחות.

אלכס פולדס מוסיף ומציין כי "הצמיחה שנרשמה לאחרונה במספר הנוסעים ממחישה כי אנשים רבים יותר בוחרים בקו הרכבת Gatwick Express הודות לשירות המהיר ולעובדה שהרכבת אינה עוצרת בתחנות ביניים, וכן משום שזו הדרך הנוחה והאמינה ביותר להגיע לנמל התעופה וממנו. המבצעים המשתלמים באינטרנט הופכים את ההזמנה של הכרטיסים באתר לקלה וזולה יותר. כתוצאה מכך הוכפל בשנה האחרונה ההיקף של מכירות הכרטיסים באתר".

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.gatwickexpress.com.

- סוף -

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50295202&lang=en

המקור: קו הרכבת Gatwick Express

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום (Photo)

אנשי הצוות של קו הרכבת Gatwick Express קופצים משמחה למשמע הידיעה על הצלחת השירות (תצלום: Business Wire).

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SRF
סטיבן פורסטר
01252 850540,
דואר אלקטרוני stephen@communicationmatters.co.uk / zoe@communicationmatters.co.uk