הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Taro Pharma

Sun Pharma תהפוך את תרו לחברה פרטית

החברות Sun Pharmaceutical ותרו תעשייה רוקחית הודיעו כי הגיעו להסכם על מיזוג ביחד עם מספר חברות שמסונפות ל- Sun Pharma

13/8/2012 12:00
מומביי, הודו והותורן, ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- החברות Sun Pharmaceutical Industries (Reuters: SUN.BO, Bloomberg: SUNP IN, NSE: SUNPHARMA, BSE: 524715) ("Sun Pharma ") ותרו תעשייה רוקחית (NYSE: TARO) ("תרו") הודיעו כי הגיעו להסכם על מיזוג ביחד עם מספר חברות שמסונפות ל-Sun Pharma.

על פי הסכם המיזוג יקבלו כל בעלי המניות של תרו, מלבד Sun Pharma והחברות המסונפות, תשלום במזומן של 39.50 דולרים למניה עם סגירת המיזוג. ביחד, Sun Pharma והחברות המסונפות הן הבעלים של כ-66.0 אחוזים מהמניות הרגילות של תרו שברשות הציבור ו-100 אחוזים ממניות המייסדים של תרו, נתונים שמייצגים כ-77.5 אחוזים מכוח ההצבעה שברשות הציבור בתרו.

עם השלמת המיזוג תהפוך תרו לחברה פרטית בבעלות מלאה של החברות המסונפות ל- Sun Pharma, ומניות החברה שברשות הציבור לא ייסחרו עוד בבורסה לניירות ערך של ניו יורק.

סגירת המיזוג תלויה במספר גורמים ותנאים שמאפיינים עסקאות מסוג זה, ובכלל זה הצבעת אישור באסיפת בעלי המניות שתכונס כדי לאשר את המיזוג (ה-"אסיפה של בעלי המניות") כאשר: (1) לפחות 75 אחוזים מכוח ההצבעה של בעלי המניות הרגילות של תרו באסיפה של בעלי המניות, (2) לפחות 75 אחוזים מכוח ההצבעה של בעלי מניות המייסדים באסיפה של בעלי המניות וכן (3) לפחות 75 אחוזים מכוח ההצבעה הכללי של תרו (מניות רגילות ומניות מייסדים יחדיו) יצביעו באסיפה של בעלי המניות, כולל רוב לפחות של כוח ההצבעה שאינו מוחזק על ידי Sun Pharma והחברות המסונפות (אלא אם כלל כוח ההצבעה של תרו מוחזק על ידי בעלי מניות שאינם בעלי עניין ושיעור ההצבעה נגד המיזוג אינו עולה על 2 אחוזים מכוח ההצבעה הכולל של תרו). לגבי העסקה המוצעת, בכוונת תרו לשלוח לבעלי המניות כתב הצבעה (proxy statement) ולהגיש לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) את החומרים הרלוונטיים.

הסכם המיזוג אושר על ידי מועצת המנהלים של תרו על פי המלצות ואישורים של הוועדה המיוחדת של מועצת המנהלים של תרו ("הוועדה המיוחדת") וועדת הביקורת של מועצת המנהלים של תרו. לוועדה המיוחדת ייעצו היועצת הפיננסית העצמאית - חברת Citigroup Global Markets והיועצים המשפטיים העצמאיים - משרד גולדפרב זליגמן ושות' (יועצים משפטיים בישראל) ומשרד Willkie Farr & Gallagher LLP (יועצים משפטיים בארצות הברית).

אודות חברת Sun Pharmaceutical Industries

Sun Pharmaceutical Industries שהוקמה בשנת 1983, נרשמה למסחר בשנת 1994 ומשרדיה הראשיים שוכנים בהודו, היא חברה בינלאומית, משולבת, שמתמחה בפרמצבטיקה. החברה מייצרת ומשווקת סל נרחב של תרופות, גנריות ממותגות וגנריות, בהודו, ארצות הברית ושווקים נוספים ברחבי העולם. בהודו מובילה החברה בנישות של תרופות לפסיכיאטריה, נוירולוגיה, קרדיולוגיה, גסטרו-אנטרולוגיה, אורטופדיה ועיניים. ל- Sun Pharmaמיומנויות בפיתוח מוצרים, כימיה תהליכית וייצור חומרי גלם פעילים לתעשיית התרופות, וכן צורות מינון. מידע נוסף על Sun Pharma אפשר למצוא באתר האינטרנט של Sun Pharma, בכתובת www.sunpharma.com.

אודות חברת תרו

תרו תעשייה רוקחית היא חברת פרמצבטיקה מדעית ורב-לאומית שנותנת מענה לצרכי הלקוחות באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים רפואיים באיכות הגבוהה ביותר. פרטים נוספים על חברת תרו תעשייה רוקחית אפשר למצוא באתר האינטרנט של תרו, בכתובת www.taro.com.

מידע נוסף

לגבי העסקה המוצעת תכין תרו כתב הצבעה (proxy statement) שיסופק לבעלי המניות. מומלץ מאוד לבעלי המניות לקרוא את כתב ההצבעה כשיהיה זמין משום שהוא מכיל מידע חשוב.

הצהרת הסרת חבות

הצהרות מסוימות בהודעה זו לעיתונות הן הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן בחוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. הצהרות אלה כוללות, בין השאר, הצהרות שאינן מתארות עובדות היסטוריות והצהרות שמפנות אל או מתייחסות לאירועים או נסיבות ש-Sun Pharma או תרו "מעריכות", "מאמינות" או "מצפות" שיתרחשו, או ביטויים דומים. ההצהרות ביחס לעתיד בהודעה זו לעיתונות מבוססות על ההנחות הנוכחיות של Sun Pharma ותרו ונכונות רק לתאריך של הודעה זו לעיתונות. הן כרוכות בסיכונים וחוסר ודאות שבשלהם עלולות התוצאות בפועל להיות שונות באופן משמעותי מכפי שצוין בהצהרות ביחס לעתיד או משתמע מהן. הגורמים שעלולים להוביל לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות כוללים, בין השאר, סיכונים שנובעים מחוסר הוודאות לגבי השאלה אם העסקה תושלם, התרחשות של אירוע כלשהו, שינוי או נסיבות אחרות שעלולות להביא לביטול ההצעה למיזוג, צעדים משפטיים פוטנציאליים לגבי העסקה, אי אישורה על ידי בעלי המניות ואי עמידה של צד כלשהו בתנאי הסגירה שנקבעו בהסכם המיזוג. למעט כנדרש בחוק, Sun Pharma או תרו אינן מקבלות על עצמן שום מחויבות לעדכן, לשנות או לתקן הצהרות כלשהן ביחס לעתיד, בין בעקבות מידע חדש ובין בעקבות התפתחויות נוספות או כל סיבה אחרת.

 

המקור: חברת תרו תעשייה רוקחית
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Sun Pharmaceutical Industries
אודיי בלדוטה
טלפון: +91 22 6645 5645, שלוחה 605
טלפון ישיר: +91 22 6645 5605
נייד: +91 98670 10529
דואר אלקטרוני: uday.baldota@sunpharma.com
או
מירה דסאיי
טלפון: 91 22 6645 5645, שלוחה 606
טלפון ישיר: +91 22 6645 5606
נייד: +91 98219 23797
דואר אלקטרוני: mira.desai@sunpharma.com
או
חברת תרו תעשייה רוקחית
וויליאם ג'יי. קוט
טלפון: +1 914 345 9001
דואר אלקטרוני: William.Coote@taro.com