הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES מכריזה על הסמכה ראשונה בענף של ממיר IP-SAT

ועידת IBC2012 לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה היום על הסמכה של ממיר SAT-IP ראשון בענף שניתנה לחברת Inverto Digital Labs מלוכסמבורג, אשר מפתחת ומשווקת מוצרים לקליטת שידורים שמיועדים לצרכנים פרטיים ואנשי מקצוע.

15/7/2012 03:00
ועידת IBC2012

לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה היום על הסמכה של ממיר SAT-IP ראשון בענף שניתנה לחברת Inverto Digital Labs מלוכסמבורג, אשר מפתחת ומשווקת מוצרים לקליטת שידורים שמיועדים לצרכנים פרטיים ואנשי מקצוע. SAT-IP הוא תקן חדש וסימן מסחר שפותח ונתמך על ידי SES. על פי תקן SAT-IP מומרות תוכניות ששודרו בלווין לפרוטוקול אינטרנט (IP) בנקודת הקליטה בבית. כך יכולים משקי בית שמפעילים מערכת אלחוטית או קווית להפצת אינטרנט לקלוט תוכניות מלאות שמשודרות בלוויין לא רק בטלוויזיה רגילה אלא גם במגוון רחב של מכשירים שתומכים בפרוטוקול אינטרנט - דוגמת טלפונים חכמים, מחשבי לוח וטלוויזיות חכמות - ואף לצפות בתוכניות שונות במכשירים שונים בעת ובעונה אחת. ממיר SAT-IP של Inverto הוא המכשיר הראשון מסוגו שהוסמך על פי התקן החדש.

"תקן SAT-IP מייצג קפיצה קוואנטית בקליטה של שידורי לוויין ויהפוך אותם לתחרותיים עוד יותר עם אפשרויות קליטה נוספות" אמר תומס וורדה, סגן נשיא למערכות קליטה בחברת SES. "בעזרת תקן SAT-IP נוכל לתת מענה לדרישה של הלקוחות להציג בבית שידורים בפלטפורמות מרובות, עם קליטה של אותות לוויין באיכות מעולה ומגוון תכנים. שידורי טלוויזיה בלוויין בכל מקום בבית, במחשבי לוח, טלפונים חכמים, מחשבי PC או טלוויזיות חכמות: זו המהפכה האמיתית שמציע תקן SAT-IP".

וורדה הוסיף כי "העניין הרב שמגלים בענף בתקן SAT-IP נובע מכך שמדובר בצעד משמעותי קדימה בכל הקשור לתמיכה הדדית בין מכשירים, אשר מאפשר שילוב בין טלוויזיה לבין פלטפורמות מרובות ונותן מענה לשינויים בהרגלי הצפייה, במיוחד בקרב הקהל הצעיר. בחברת SES מציעים לכל היצרניות לקבל הסמכה לתקן SAT-IP ומזמינים אותן לקחת חלק ביצירת הדור החדש של הקליטה".

"ממיר Inverto MULTIBOX SAT-IP מאפשר לצפות בתכנים, שבעבר היו מוגבלים למכשיר הטלוויזיה שבסלון, במכשירי לקוח נוספים שנרכשים על ידי הצרכנים במספרים גדולים בשנים האחרונות. למפעילות הוא מציע הזדמנויות הן לצמצום עלות הבעלות הכוללת, משום שאין עוד צורך בממיר שצמוד למקלט, והן להעשרת השירותים במכשירים נוספים" אמר תיירי אברהם, מנהל הטכנולוגיה הראשי ומנהל הנדסה בחברת Inverto.  

תקן SAT-IP יוצג בדוכן של SES בוועידת IBC שתיערך באמסטרדם בתאריכים 7 - 11 בספטמבר.

לפרטים נוספים:

תרשים רשת SAT-IP - http://www.ses.com/11737222/sat-ip-network.pdf

מצגת SAT-IP ב- Industry Days 2012- http://www.ses.com/satip

הורדת סרטונים נוספים - http://www.ses.com/11915163/sat-ip

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים אפשר למצוא בכתובת http://www.ses.com/4245221/library

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 51 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

המקור: חברת SES

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פרטי קשר
חברת SES
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com