הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

Welch Allyn מקימה מטה ומרכז תפעול אזוריים חדשים בהולנד

מיקומם של האתרים החדשים משמעותי במסגרת יישומה של אסטרטגיה ארגונית להקצאה מחודשת של משאבי החברה ששואפת לצמוח בעתיד באירופה, במזרח התיכון ובתת היבשת ההודית

11/11/2013 10:00

11/11/2013

סקניאטלס פולס, ניו יורק - BUSINESS WIRE Welch Allyn, החברה שפיתחה התקן מוביל לאבחון רפואי המסייע לקלינאים לשפר את בטיחות מטופליהם ואת תוצאות הטיפול בהם, הכריזה על הקמתו הרשמית של מטה חדש המיועד לשירותיה באירופה, במזרח התיכון ובתת היבשת ההודית. המטה, שימוקם בהולנד, יוקם לצד מרכז תפעול העתיד ללכד את השירותים שיוענקו באזורים אלה. שני האתרים החדשים מהווים חלק מיישומה של אסטרטגיה ארגונית להקצאת משאבים מחודשת. האסטרטגיה שואפת לקידום צמיחתה העתידית של Welch Allyn באזורים המתוארים.

 

"כדי למצות את מלוא הפוטנציאל הקיים בחלק זה של העולם, קיבלנו החלטה טקטית להקצאה מחודשת של משאבינו. ההקצאה המחודשת תספק מענה אידיאלי לאתגרים ולהזדמנויות הקיימים בסביבתם המשתנה ללא הרף של שירותי הבריאות בעולם. באותה עת, יאפשר לנו צעד זה נגישות רבה יותר ללקוחות ביותר מ-45 מדינות ברחבי אירופה, המזרח התיכון ותת היבשת ההודית," אמר סטיב מאייר, נשיא Welch Allyn ומנכ"ל החברה. בהמשך לכך, הוסיף מאייר: "היה זה אך הגיוני לבחור בהולנד כמיקום מתאים מכיוון שהיא מציעה סביבה עסקית ואקלים מס נוחים ל-Welch Allyn בנוסף למשאבי תקשורת מצוינים, תנאים פיזיים מעולים ואף תשתית תחבורה מהמובילות בעולם, שתאפשר לנו גישה ישירה להנהלת הארגון וללקוחותינו באזור."

 

המטה החדש של Welch Allyn, שיופקד על אזורי אירופה, המזרח התיכון ותת היבשת ההודית, ישכון בעיר ליידן השוכנת במרחק נסיעה קצר מאמסטרדם. ליידן, המוכרת כבירת הכלכלה של הולנד, מהווה בית למטותיהן של חברות אמריקאיות ובינלאומיות רבות. כמו כן, קיים בעיר פארק ביו-מדעי וכן אוניברסיטת ליידן והמרכז הרפואי המסונף לה. המטה החדש של Welch Allyn ימוקם בקומפלקס Le Carrefour ויכלול מרכז הכשרה עדכני ואיכותי, שיציע קורסים בנושאי מכירות ומוצרים לעובדי החברה, למפיצים עימם החברה עובדת וללקוחותיה. בנוסף, יכלול המטה מרכז חוויתי ללקוחות, שיציג את ההיסטוריה של החברה, את תרבותה הארגונית ואת מוצריה.

 

"אנו מקדמים בברכה את הבחירה להקים בהולנד את המטה ואת מרכז התפעול החדשים של Welch Allyn לאזורי אירופה, המזרח התיכון ותת היבשת ההודית," ציין הני יאקובס, הממונה על מיזמים להשקעה במטה הסוכנות להשקעות זרות בהולנד (NFIA) הממוקם בהאג. עוד אמר יאקובס: "התגאינו לעבוד בצמוד לצוות Welch Allyn תוך תמיכה בתהליך קבלת ההחלטות ויישום מיזמים אלה. כמו כן, נפל בחלקנו הכבוד לעבוד עם שותפותינו, Holland International Distribution Council ו-BOM Foreign Investment, בכל הנוגע להקמתו של מרכז התפעול ועם הסוכנות להשקעות זרות במחוז מערב הולנד ועיריית ליידן בכל הקשור בהקמת המטה."

 

מרכז התפעול החדש של Welch Allyn ימוקם בעיר טילבורג הנמצאת במרחק של כשעת נסיעה ממטה החברה החדש בליידן. Welch Allyn נעזרה בשותפות אסטרטגית בהקימה את מחסני המרכז ואת מרכזי ההפצה, התמיכה הטכנית, תיקון המוצרים וניהול תצורתם בחלל שהושכר במתחמה שלRhenus Logistics, חברת לוגיסטיקה ותעבורה בינלאומית. מרכז התפעול יתמקד בתמיכה טכנית וכן בתיקון מוצרים ובניהול תצורתם. במקביל לכך, תופקד Rhenus Logistics על ניהול המחסן ומרכז ההפצה של החברה. ההסכם הייחודי בין החברות יאפשר ל-Welch Allyn למטב את שרשרת האספקה שלה ברחבי אירופה, המזרח התיכון ותת היבשת ההודית הודות לשיפור המצוינות התפעולית ויעילותו של שירות הלקוחות באזור. השותפות בין שתי החברות תחל להתבסס בהדרגה בחודשים הראשונים של 2014. 

 

"אלה זמנים מרגשים עבור-Welch Allyn. פתיחת המטה ומרכז התפעול החדשים שלנו בהולנד מהווה צעד חשוב בקידום יעדינו ובייעול פעילותנו העסקית בשווקים מרכזיים באירופה, במזרח התיכון ובתת היבשת ההודית", טען הישאם חות, סגן הנשיא הבכיר ב-Welch Allyn הממונה על האזורים המתוארים. לדברי חות: "אנו עדים כבר עכשיו לתגובות חיוביות ביותר ומצפים לקדם את מותג Welch Allyn על ידי הבאת הפתרונות הקיימים הטובים ביותר ללקוחותינו באירופה, במזרח התיכון ובתת היבשת ההודית."

 

בהמשך לדברי חות, ציין ג'ון סודרברג, סגן נשיא תפעולי ב-Welch Allyn והממונה הראשי על הפיתוח הארגוני בה: "אנו בטוחים בכך שהקמתם בהולנד של מטה ומרכז לוגיסטי המלכד את שירותינו תניב תועלת רבה ותניע את עסקינו באזור. אלה זמנים מרגשים גם לאירופה, למזרח התיכון ולתת היבשת ההודית. אנחנו אופטימיים מאוד לגבי הפוטנציאל הקיים כאן, שייטיב בוודאות עם Welch Allyn, עם שותפינו העסקיים ועם הלקוחות שאנו משרתים."

 

אודות Welch Allyn



חברת Welch Allyn עוזרת לצמצם סיכונים ולשפר את בטחון המטופלים, את שביעות רצונם ואת התוצאות הרפואיות במגוון סביבות קליניות, באמצעות מערך מלא של פתרונות אבחון בעלי ממשק EMR למדידת סימנים חיוניים ולניטור לבבי, מכשירים לאבחון גופני, ומוצרים למניעת זיהום. החברה מתמחה בסיוע לרופאים, אחיות ואנשי מקצוע נוספים במטרה לשפר את שטף העבודה על ידי פיתוח פתרונות חדשניים המאפשרים גישה מיידית לנתונים מדויקים אודות המטופל. Welch Allyn, שהוקמה בשנת 1915 ואשר משרדיה הראשיים שוכנים בסקניאטלס פולס, ניו יורק שבארצות הברית, היא חברה בבעלות משפחתית המעסיקה קרוב ל-2,600 עובדים ב-26 מדינות. פרטים נוספים על חברת Welch Allyn ועל מלוא המגוון של המוצרים המקושרים והפתרונות אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.welchallyn.com. סמנו "לייק" ברשת Facebook ועקבו אחרינו בשירות Twitter.

 

המקור: Welch Allyn

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Welch Allyn
Jamie Arnold, APR, +1-315-685-4599
Public Relations Manager
jamie.arnold@welchallyn.com