הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TSYS

הלקוח הוייטנאמי של TSYS מתחיל להפעיל את הפיתרון הביומטרי

Eximbank מיישם הליכי זיהוי ואימות באמצעות טביעת אצבע במסגרת עסקאות מעבר לדלפק ובמכשירים למשיכת כסף

8/4/2014 12:00
קולומבוס, ג'ורג'יה והו צ'י מין סיטי, וייטנאם--(BUSINESS WIRE)-- TSYS (NYSE: TSS) הודיעה היום על כך שהלקוח המוביל שלה בוייטנאם, בנק Vietnam Eximbank (Vietnam Export Import Commercial Joint Stock Bank) החל להפעיל את טכנולוגיית האימות באמצעות טביעת אצבע של החברה במסגרת עסקאות מעבר לדלפק ובמכשירים למשיכת כסף.  

Vietnam Eximbank הוא אחד הבנקים הראשונים בוייטנאם המיישמים טכנולוגיה זו שמאפשרת ללקוחות לבצע עסקה ללא כל צורך בכרטיס, בתעודת זהות, במכשיר טלפון או במספר כרטיס ממשיים כאמצעי זיהוי. הטכנולוגיה נעזרת באימות באמצעות טביעת אצבע בלבד בעת ביצוע עסקאות מעבר לדלפק ובמכשירים למשיכת כסף.

כלקוח של TSYS מ-2003, מחזיק Vietnam Eximbank בהיתר להפעלת טכנולוגית PRIME של החברה. טכנולוגיה זו מציעה פתרון לעיבוד תשלומים בפלטפורמה אחת. הבנק הוייטנאמי נעזר בה בשירותי ההנפקה, הרכישה וקבלת התשלומים שלו. השקתו של פתרון הזיהוי והאימות בעסקאות התאפשרה ל- Eximbankהודות למינוף טכנולוגית טביעות האצבע, על הפתרונות שהיא מציעה והטכנולוגיות הנדרשות לתמיכה בה, במסגרת פלטפורמת PRIME של TSYS המתמקדת בבקרה על מכשירים להוצאת כסף ובהליכי אימות יעילים ובטוחים ברשת.

כמוכן, מתכנן Vietnam Eximbank להרחיב את תפוצת הפתרון הביומטרי וליישמו גם בהעברות כספים אלקטרוניות בנקודות מכירה בהן ניתן יהיה להשתמש בטביעות אצבע במקום בתעודות זהות או בכרטיסים לתשלום. בכוונת הבנק לשתף פעולה עם בנקים נוספים במדינה במטרה להפוך את סוגי העסקאות האלה לנפוצים בכל רחבי וייטנאם. שיתוף הפעולה ישאף להגברת הנכונות לקבל את פתרון האימות באמצעות טביעת אצבע כהליך סטנדרטי בפועל ברשת המכשירים להוצאת כסף במדינה.

לדברי מר מיצואקי שיוגו, סגן נשיא ב-Eximbank: "הליכי תשלום קלים ניצבים בליבו של חזון ההכללה הפיננסית של Eximbank. יישום התמיכה של TSYS ושל טכנולוגיית טביעות האצבע שלה במסגרת הליכי זיהוי ואימות בעסקאות מהווה נדבך הכרחי ומשמעותי בדרך להשגת יעד זה".

"יוזמותיו של Eximbank להשקת הליכי זיהוי באמצעות טביעת אצבע במסגרת עסקאות, ללא צורך בכרטיסים ממשיים, מלמדות על עמדת ההובלה של הבנק בכל הנוגע לחדשנות ביישום טכנולוגיות בנקאיות מתקדמות במדינות אסיה והאוקיינוס השקט", אמר אמית סת'י, מנכ"ל אסיה, המזרח התיכון ואפריקה ב- TSYS International. עוד הוסיף סת'י: "אנו שמחים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הבנק ולתמוך באסטרטגיית ההכללה הפיננסית שלו באמצעות פיתרון PRIME על מגוון החוזקות הנרחב שלו. לחוזקותיו של PRIME נלווית מומחיותנו כספק עולמי מוביל לפתרונות תשלום". 

פלטפורמת PRIME זוכה לדריסת רגל מקיפה ביותר מ-70 מדינות ברחבי אסיה, אירופה, חבר העמים, המזרח התיכון ואפריקה. לזכותה נזקף תפקוד מרשים ומוכח באסיה עוד מ-1992.

אודות חברת TSYS

אנו בחברת TSYS (NYSE: TSS) מאמינים שהתשלומים צריכים להתבסס על צרכי האנשים - ולא להיפך. גישה זו אנו מכנים "תשלומים מוכווני-אנשים" (People-Centered PaymentsSM). TSYS תומכת במוסדות פיננסיים, עסקים וגורמי ממשל ביותר מ-80 מדינות, כאשר במרכזה של כל החלטה אותה אנו מקבלים מוצבים האנשים. באמצעות NetSpend, חברה מבית TSYS, אנו מעניקים לצרכן את הכוח ואת הביטחון, החופש והנוחות לניהול בנקאי עצמי. חברת TSYS מציעה פתרונות המאפשרים לסוחרים לקבל תשלומים דרך כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסים משולמים מראש (Prepaid), כרטיסים לביטוח רפואי ופתרונות עסקיים.

משרדיה הראשיים של חברת TSYS נמצאים בקולומבוס, ג'ורג'יה, והחברה מפעילה משרדים אזוריים באמריקה הלטינית, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה, אסיה ומדינות האוקיינוס השקט. חברת TSYS מספקת שירותים ליותר ממחצית מבין 20 הבנקים הבינלאומיים המובילים. החברה נבחרה כאחת מבין החברות המוסריות ביותר בעולם לשנת 32 (2013 World's Most Ethical Companies) על ידי מגזין Ethisphere. TSYS דואגת לעדכן באופן שוטף את אתר החברה, שבכתובת www.tsys.com.

 

אודות Eximbank

Vietnam Eximbank, או בשמו המלאVietnam Export Import Commercial Joint Stock Bank, הוא אחד הבנקים המסחריים הראשונים בוייטנאם שמניותיהם נמצאות בבעלות משקיעים, ולא בבעלות הממשלה. הבנק החל לפעול רשמית ב-17 בינואר 1990 ובמשך 24 שנות פעילותו מיצב את עצמו כאחד הבנקים המובילים כיום בוייטנאם. הודות לאסטרטגיית הפיתוח המתמשך שלו, שבליבה ניצבת השאיפה לחדשנות, משפר Eximbank בהתמדה את ההתחרותיות שלו בשוק הבנקים.

מבין הבנקים המסחריים בוייטנאם, שמניותיהם נמצאות בבעלות משקיעים, הון בעלי המניות ב-Eximbank כיום הוא הגדול ביותר. כמו כן, פיתח הבנק רשת כלל ארצית הכוללת 207 סניפים ומשרדי עסקאות וביסס יחסי כתב (קורספודננט) עם יותר מ-871 בנקים המחזיקים בסניפים ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם. 

פיתוחו הניכר של Vietnam Eximbank בעת האחרונה תועד וזכה להערכה רבה מצידם של ארגונים מקומיים ובין-לאומיים שונים. כך, למשל, כולל מגזין "The Banker" את Eximbank ברשימת אלף הבנקים הגדולים בעולם ברציפות ולאורך שנים רבות; מגזין "Asiamoney" העניק ל- Vietnam Eximbankאת פרס "הבנק המקומי הטוב ביותר בוייטנאם לשנת 2012" ולאחרונה העניק "The Asian Banker" ל- Eximbank את פרס "הנהלת הבנק הטובה ביותר בוייטנאם לשנת 2013". נוסף על כך, זכה Vietnam Eximbank באוגוסט 2013 בפרס "הבנק המקומי הטוב ביותר בוייטנאם לשנת 2013" מטעם מגזין "Euromoney". בארצו, זכהVietnam Eximbank בפרסים יוקרתיים רבים נוספים מטעם ארגונים וסוכנויות תקשורת כאחד.

  המקור: חברתTSYS  

לצפייה בשפת המקור:

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

TSYS Media Relations
Cyle Mims, 706-644-3110
cylemims@tsys.com
or
TSYS Investor Relations
Shawn Roberts, 706-644-6081
shawnroberts@tsys.com
or
TSYS
Sara Ruffell, +357.22882600
sararuffell@tsys.com
or
Eximbank
Dinh Kim Quoc Thai, +84 8 903380741
Thai.dkq@eximbank.com.vn