הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
QAD

Société Ardennaise D'Essieu משיקה את מערכת QAD on Demand ברמת הארגון בצרפת

יצרנית חלקי חילוף לרכב תיישם פתרון ענן ERP של QAD

19/3/2012 12:00
סנטה ברברה, קליפורניה (Business Wire), QAD בע"מ (NADAQ:QADA) (NASDAQ:QADB) ספקית מובילה של תוכנות ארגוניות ושירותים לחברות תעשייה גלובליות, הודיעה היום ש-Société Ardennaise d'Essieux (SAE), ספקית צירים, מערכות מתלים ומערכות בלימה עבור כלי רכב מסחריים תתחיל ליישם QAD on Demand לתמיכה בעסקיה הגלובליים, בשלב הראשון במפעלה הראשי בצרפת.

על מנת להיענות לגידול בדרישות מצד שווקים בינלאומיים חדשים, SAE, הממוקמת ב- Ham les Moines בצרפת, בחרה ב-QAD on Demand, פתרונות ענן ה-ERP של QAD לתמיכה בהתרחבותה לשווקים חדשים בעולם.

SAE תתחיל את הטמעת ה-ERP בתקינה של תהליכים פיננסיים, מערכות ייצור ומערכות תפעוליות במפעל הראשי שלה ב-Ham les Moines ותמשיך את ההשקה של QAD on Demand בתקינה של מערכות ניהול קשרי לקוחות, מכירות והנהלת החשבונות ברשת ההולכת וגדלה של משרדי המכירות וההפצה שלה ברחבי העולם, כולל גרמניה, מרוקו, ומפעלים נוספים של SAE בצרפת.

QAD on Demand מספקת מערכות ERP שלמות במודל תוכנה כשירות (SaaS). עם QAD on Demand יכולה SAE להתמקד בצרכיה העסקיים, לשחרר את עובדיה מהאחריות על הפעלת המערכת ותחזוקתה השוטפת וליהנות מזמינות מערכת בשיעור של 99.5%.

" QAD on Demandתספק את הפתרון לתמיכה בצמיחה הגלובלית שלנו" אמר כריסטיאן אוספלדר, מנכ"ל SAE." QAD on Demandמאפשרת לנו הן פריסה מהירה והן את השימושים ברבדים רבים הדרושים לנו למפעלים שלנו".

כדי ללמוד עוד אודות QAD on Demand ניתן לבקר באתר www.qad.com/ondemand.

אודות Société Ardennaise d'Essieux

Société Ardennaise d'Essieux מעסיקה מעל ל-130 עובדים במטה שלה ובמפעל בצפון צרפת. מחזור המכירות שלה בשנת 2010 היה 38 מיליון אירו. מזה יותר מ-20 שנה מתמחה החברה בעיצוב וייצור של מערכות תמסורת ובמיוחד בייצור צירים עבור יצרניות של מכוניות מסחריות. לקבלת מידע נוסף ניתן לבקר באתר http://www.axle-essieu.com.

אודות QAD

QAD היא ספקית מובילה של יישומים ארגוניים עבור חברות תעשייה גלובליות ומתמחה בענפי כלי רכב, מוצרי צריכה, אלקטרוניקה, מזון ומשקאות, מוצרים תעשייתיים ומוצרים בתחום מדעי החיים. יישומי QAD מספקים שימושים בעלי חשיבות קריטית לניהול משאבי ייצור ותפעול ברמת היצרן וברמת קשריו עם ספקים ולקוחות ומאפשרים ליצרנים הגלובליים לשתף פעולה עם לקוחות, ספקים ושותפים כדי לייצר ולספק את המוצר הנכון, במחיר הנכון, בזמן הנכון. לקבלת מידע נוסף אודות QAD ניתן לפנות לטלפון +1 805-566-6000 או לבקר באתר החברה בכתובת www.qad.com.

"QAD"הינו סימן מסחרי רשום של QAD Inc. כל המוצרים או שמות החברות בזאת עשויים להיות סימנים מסחריים של בעליהם.

מקור:

הערה למשקיעים: הודעה זו לעיתונות מכילה מידע צופה עתיד שניתן בהתאם להוראות "נמל בטוח" של Private Securities Litigation Reform Act of 1995. מילים כגון "מצפה", "מאמין", "חוזה", "עשוי", "תוצאה הסבירה", "מעריך" "מתכוון", "יתכן", "צופה", "צריך להיות", ווריאציות של מילים וביטויים דומים לאלה, נועדו לזהות את אותן הצהרות צופות עתיד. הצהרות צופות עתיד מבוססות על הציפיות הנוכחיות של החברה, הנחות לגבי עסקיה, המצב הכלכלי ותנאים עתידיים. מספר גורמי סיכון וחוסר ודאות עלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מאלה הצופות פני עתיד. סיכונים אלה כוללים, אך אינם מוגבלים, להתפתחות הדרישה למוצרי התוכנה של החברה ולמוצרים הפועלים עם מוצרי החברה; ליכולת של החברה להתמודד עם דרישות הרישוי ודרישות השירות; ליכולת של החברה למנף שינויים בטכנולוגיה; ליכולת של החברה לחדש הסכמים עם הלקוחות ברמות המחיר הנוכחיות; לפרסום דו"חות של אנליסטים פיננסיים ותעשייתיים על מוצרי החברה והטכנולוגיות שלה; למהימנותן של הערכות לגבי עלויות ותועלות של עסקאות ושל מיזוגים ; לכניסתם של מתחרים חדשים או של הצעות חדשות על-ידי המתחרים הקיימים ולהכרזה על מוצרים חדשים ופיתוחים טכנולוגיים; לעיכובים בהתאמת מוצרי החברה לצרכים של שווקים חדשים או קיימים; ליכולת לגייס ולשמר אנשי מפתח בצוות החברה; לעיכובים במכירות עקב מחזורי מכירות ארוכים; לשינויים בהוצאות תפעוליות, בתמחור, בתזמון של הפצת מוצרים חדשים, בשיטת הפצת המוצרים או יצירת תמהיל מוצרים; לשילובם היעיל ובעיתוי הנכון של עסקים חדשים שנרכשו; לתנאים הכלכליים הכלליים; לתנודות בשער החליפין; למצב הפוליטי הגלובלי. בנוסף לכך, הכנסות ורווחים בתעשיית תוכנותERP נתונים לתנודתיות. הכנסות מרישיונות תוכנה, בפרט, כפופות לשינויים, כיוון שאחוז משמעותי של ההכנסות נכנס בחודש האחרון של כל רבעון. בהתחשב בשולי הרווח הגבוהים הקשורים להכנסות מרישיונות, לתנודות צנועות עשויה להיות השפעה משמעותית על הכנסה נטו. אל למשקיעים להשתמש בתוצאות רבעון אחד כאמת מידה עבור ביצועים עתידיים. לקבלת תיאור מפורט יותר של גורמי סיכון הקשורים עם החברה ועם התעשיות בקרבן היא פועלת, נא לעיין בדו"ח השנתי של החברה בטופס 10-K עבור שנת הכספים 2011 אשר הסתיימה ב-31 בינואר 2011, ובפרט בסעיף שכותרתו "גורמי סיכון" בדו"ח השנתי ובדו"חות תקופתיים אחרים אשר החברה מגישה לרשות לניירות הערך (Securities and Exchange Commission).

מקור: QAD בע"מ

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
QAD בע"מ
קרי אלן +1 805-895-9491
kerry.allen@qad.com