הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת India Post מציעה בשיתוף עם MoneyGram International פתרונות נוחים להעברת תשלומים

ניו דלהי--(BUSINESS WIRE)--חברת India Post, אשר מפעילה את הרשת הגדולה בעולם להפצת דואר, ו-MoneyGram International, החברה בעלת קצב הצמיחה המהיר בעולם להעברת תשלומים, הכריזו אתמול על שיתוף פעולה, בטקס השקה רשמי שנערך בניו דלהי - בירת הודו. את הטקס כיבדו בנוכחותם שרי קפיל סיבל, השר לפיתוח משאבי אנוש תקשורת וטכנולוגיות מידע; שרי סצ'ין פילוט, מזכיר המדינה לתקשורת וטכנולוגיות מידע; רדהיקה דורייסוומי, מזכירת המדינה לדואר; ושרימטי מנג'ולה פרשר, חבר המועצה לשירותי דואר (תפעול וטכנולוגיה).

2/10/2011 05:00
בטקס שנערך ביום ה' בניו דלהי חנך שרי קפיל סיבל רשמית את שיתוף הפעולה ארוך הטווח כאשר ערך עסקה באמצעות שירות MoneyGram כדי להמחיש כמה קל להעביר תשלומים באמצעות השירות.
השבוע החלו להציע 100 סניפי דואר חשובים באזורי דלהי, פונג'אב וטמיל נדו להציע את שירותי MoneyGram להעברה מיידית של תשלומים נכנסים. בהדרגה יופעלו השירותים של MoneyGram בסניפי דואר נוספים ובעוד אזורים של הודו, ועד שנת 2014 יוצעו השירותים ב-5,000 סניפי דואר ברחבי הודו. החברות India Post ו- MoneyGram Internationalמתכוונות לערוך מסע פרסום משותף במספר מדינות בהודו.
לאחר שחנך את השירות אמר שרי קפיל סיבל, השר לפיתוח משאבי אנוש תקשורת וטכנולוגיות מידע, כי "על פי נתונים של הבנק העולמי, הגיע בשנת 2010 ההיקף הכולל של התשלומים המועברים למדינות מתפתחות ל-325 מיליארד דולרים. השוק ההודי הוא הגדול בעולם מבחינת ההיקף של התשלומים הנכנסים. בשנה שעברה הגיע ההיקף הכולל של התשלומים הנכנסים שהועברו להודו ל-53.1 מיליארד דולרים. כספים אלה משמשים כמקור מחיה למיליוני משקי בית מועטי הכנסה. הכספים המועברים במסגרת התשלומים הנכנסים לאזורי ספר משמשים לתמיכה כלכלית במסגרת פרויקטים של ממשלת הודו. חברת India Post, אשר מפעילה רשת של 155,000 סניפי דואר, ממלאת תפקיד מכריע בהשגת היעדים של התמיכה הכלכלית. למרות המאמצים המתמשכים לגיוון פעילותה, הצליחה חברת India Post לשמור על האמון שנותנים בה אזרחי המדינה. אני גאה לומר שהדבר התאפשר הודות לעבודה הקשה שמשקיעים העובדים של India Post. בעקבות שיתוף הפעולה בין החברות India Post ו-MoneyGram צפוי גידול במספר העסקאות להעברת תשלומים מהמדינות העיקריות שמהן מועברים הכספים, ובכלל זה ארצות הברית, איחוד הנסיכויות הערביות, בריטניה, קנדה, אוסטרליה וערב הסעודית". השר איחל לחברות הצלחה רבה במתן שירות מהיר ויעיל לאזרחי הודו.
שרי סצ'ין פילוט, מזכיר המדינה לתקשורת וטכנולוגיות מידע, ציין בנאומו כי "חשיבותם של התשלומים הנכנסים מרחבי העולם לכלכלתן של מדינות רבות הולכת וגוברת, והם תורמים לצמיחה הכלכלית ולמחייתם של אנשים פחות מבוססים. במדינות מתפתחות מסוימות מגיע גובה התשלומים הנכנסים לכשליש מהתוצר הלאומי הגולמי. בשנת 2009 תרמו התשלומים הנכנסים נתח של 3.6 אחוזים מהתוצר הלאומי הגולמי של הודו. היקף הפזורה ההודית מוערך ב-30 מיליון בני אדם. ממשלת הודו מכירה בתרומה של הפזורה ההודית לכלכלת המדינה. הצמיחה הכלכלית של הודו מתקדמת בקצב מהיר ועל פי ההערכות תהיה הכלכלה ההודית בשנת 2010 השנייה בגודלה בעולם. כיום עומד קצב הצמיחה של כלכלת הודו על 8 עד 9 אחוזים לשנה. הכלכלה שלנו שרדה את המשבר הכלכלי העולמי ואף הפגינה צמיחה מרשימה, הודות ליסודות האיתנים שלנו. שיתוף הפעולה עם MoneyGram יסייע להעניק ללקוחות, במיוחד באזורי ספר, שירות חשוב, שאותו לא ניתן תמיד לקבל בבנקים ובמוסדות פיננסיים אחרים. יש להרחיב את השירות בהקדם האפשרי לסניפי דואר נוספים".
רדהיקה דורייסוומי, מזכירת המדינה לדואר, אמרה כי "חברת India Post מספקת כבר מזה זמן את שירות Money Order להעברת תשלומים ממדינות אחרות באמצעות טפסי נייר. סניפי הדואר משודרגים בהדרגה במסגרת תוכנית Project Arrow, אשר נועדה לשפר את פעילות הליבה ואת העיצוב והממשק של סניפי הדואר ברחבי הודו. אנו מוקירים את האזרחים שלנו ומבקשים לתת את המענה הטוב ביותר לצרכיהם. הרלוונטיות של חברת India Post לצרכי החברה צברה תנופה בתקופה האחרונה וסניפי India Post מילאו תפקיד פעיל בתשלום משכורות באזורי ספר ברחבי הודו במסגרת תוכנית Mahatma Gandhi National Employment Guarantee Scheme. אנו פועלים ללא לאות כדי להבטיח גישה לא רק לשירותי הדואר, אלא גם לשירותים פיננסיים, ולשם כך כוננו את שיתוף הפעולה עם MoneyGram, חברה עולמית מובילה להעברת כספים. שיתוף הפעולה החשוב יסייע לחברת India Post לספק ללקוחות שירות יקר ערך, בצורה מהירה, נוחה וחסכונית".
שרימטי מנג'ולה פרשר, חבר המועצה לשירותי דואר (תפעול וטכנולוגיה), אמר כי "בכל סניפי הדואר שמוחשבו - כ-25,000 במספר - יותקן פיתרון Core Banking Solution (CBS) עד שנת 2012 או 2013. בהמשך אנו מתכוונים להתקין את הפיתרון בכל 130,000 סניפי הדואר הנותרים ברחבי הודו. בחברת India Post מתבצעות פעילויות רבות לניצול הרשת לצורך הגדלת ההכנסות. לסניפי הדואר שלנו ניסיון של עשור שנים בהעברה מהירה של תשלומים ממדינות אחרות. הניסיון יקר הערך יסייע מאוד להצלחה ארוכת טווח של השירות שניתן בשיתוף עם MoneyGram".
בטקס הרשמי אמר הארש למבה, המנהל האזורי הבכיר של MoneyGram לדרום אסיה, כי "שיתוף הפעולה בין MoneyGram לבין India Post שב ומוכיח את מחויבותה של החברה לשרת את מאות אלפי הלקוחות בשוק הגדול בעולם של תשלומים נכנסים, ואת התמורה שמעניקה MoneyGram לחברת India Post וללקוחותיה. אנו שמחים מאוד לצרף את India Post, אחת מחברות הדואר הגדולות בעולם, לרשת שלנו. אנו שמחים לעבוד עם רשת כה מכובדת והקשרים עמה תורמים להשגת היעד שלנו - לסייע ליותר אנשים ולספק למיליוני הלקוחות של India Post שירותים מהירים ואמינים, בעלות סבירה, להעברת תשלומים".
בחברת MoneyGram מייחסים חשיבות רבה לשיתוף פעולה עם רשתות דואר במדינות רבות ככל האפשר, על מנת לספק ללקוחות דרך נוחה ואמינה להעברת תשלומים. מלבד עם India Post, ל- MoneyGram הסכמים לשיתוף פעולה עם למעלה מ-20 רשתות של סניפי דואר, ובכלל זה בקנדה, ג'מאיקה, קניה, איטליה, מרוקו, מולדובה, פולין, אוקראינה ובריטניה.
אודות חברת MoneyGram International
MoneyGram International, חברה עולמית מובילה להעברת תשלומים, מסייעת לצרכנים שאינם נהנים משירות מלא במוסדות פיננסיים מסורתיים למצוא מענה לצרכיהם הכספיים. MoneyGram מציעה שירותים להעברת כספים ברחבי העולם ותשלום חשבונות בארצות הברית ובקנדה, באמצעות רשת של יותר מ-244,000 אתרי סוכנים - ובכלל זה קמעונאים, סניפי דואר ברחבי העולם ומוסדות פיננסיים - ב-192 מדינות ואזורים גיאוגרפיים ברחבי העולם. פרטים נוספים על העברת כספים או תשלום חשבונות, בסוכנויות פיזיות או ברשת האינטרנט, אפשר למצוא בכתובת www.MoneyGram.com או בדף Facebook שלנו.
אודות חברת India Post
ב-1 באוקטובר 2011 מלאו 157 שנים לפעילותו של משרד הדואר ההודי, בגלגולו הנוכחי. במהלך המסע הארוך עבר המשרד גלגולים רבים, מתוך שאיפה לתת את המענה הטוב ביותר לצרכי האזרחים. רשת של 155,000 סניפי דואר ברחבי הודו - הגדולה בעולם - כאשר 139,000 סניפים מצויים באזורי ספר, מעידה על המחויבות לספק שירותי דואר בעלות סבירה ברחבי הודו. הסניפים מספקים שירותים פיננסיים מגוונים, ובכלל זה חסכונות בסכומים קטנים, וכן שירותים להעברת כספים - מקומיים ובינלאומיים.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
בשם MoneyGram International
Corporate Voice/Weber Shandwick
ריאה דה-סוזה / ארתי מנון
+91 9820123887 / +91 9833507434
rhea@corvoshandwick.co.in / arathimenon@corvoshandwick.co.in
המקור: חברת MoneyGram International