הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Vserv.mobi

Vserv.mobi משיקה את פורמט הפרסום SmartRewards הממיר פרסומות במכשירים ניידים לטעינה מקוונת וחינמית של דקות שיחה, מסרונים ונפחי גלישה

פורמט פרסומי היוצר גישה חדשנית נוספת שתסייע למפרסמים למשוך משתמשים במכשירים ניידים בשווקים מתעוררים

29/1/2014 12:00
מומבאי, הודו ודובאי, איחוד האמירויות הערביות--(BUSINESS WIRE)—Vserv.mobi, רשת לפרסום במכשירים ניידים בשווקים מתעוררים, שזכתה בפרס על פעילותה, הודיעה היום על השקת SmartRewards, פורמט הפרסום שפיתחה. הפורמט החדש יציע יתרונות ייחודיים למפרסמים ולצרכנים כאחד. באמצעות פורמט הפרסום SmartRewards, יוכלו מפרסמים למשוך משתמשים ולטפח את נאמנותם למותגים שונים באמצעות הענקת תגמולים על פעולות רצויות. הצרכנים, מצידם, יוכלו לטעון באופן מקוון את חשבונם במכשירים הניידים בתמורה לאינטראקציה עם פרסומות, להורדת אפליקציות ולביצוע פעולות נוספות.

SmartRewards יפעל בכל הפורמטים המוכרים במדיה ובין היתר בבאנרים, בקבצי מדיה עשירה ב-HTML5 ובטפסי סקרים. כמו כן, יתמוך הפורמט החדש במגוון פעולות, כגון התקנת אפליקציות, מילוי טפסים וצפייה בסרטוני וידיאו. הטעינה המקוונת בה יזכו הצרכנים באמצעות SmartRewards תפעל בדומה לטעינות מקוונות רגילות ותאפשר להם להוסיף לחשבונם דקות שיחה, מסרונים או נפחי גלישה.   

בדברו על הרלבנטיות של SmartRewards, ציין דיפאק קוראנה, ממייסדי Vserv.mobi ומנכ"ל החברה, כי "השימוש בטעינות מקוונות במכשירים ניידים הוא נפוץ ואהוב ברחבי העולם, ובייחוד בשווקים מתעוררים בהם מרביתם של לקוחות המכשירים הניידים טוענים אותם בחבילות עליהן משלמים מראש.  את פורמט הפרסום SmartRewards פיתחנו כדי להציע תמורה כספית השומרת על שיווי משקל בסביבת המכשירים הניידים: לצרכנים מוענקת טעינה מקוונת וחינמית של מכשיריהם בשעה שהמפרסמים זוכים בהזדמנות לה לא זכו בעבר – ההזדמנות למשוך משתמשים על ידי מתן תגמולים במסגרת פרסום רב השפעה".

Vserv.mobi מתכננת להפוך את פורמט הפרסום SmartRewards לזמין בזמן הקרוב בשווקים מתעוררים ולהתחיל בכך בהודו. מאז הקמתה של Vserv בינואר 2010, מספקת החברה שירותי פרסום באפליקציות ובגלישה במכשירים ניידים. בין לקוחותיה של החברה נמנים מותגים מובילים מרשימת Fortune 500 (רשימת 500 החברות בעלות הפדיונות הגבוהים ביותר שמפרסם כתב העת Fortune מדי שנה) וחברות מדיה דיגיטאלית ביותר ממאתיים מדינות.

למידע נוסף, בקרו ב-SmartRewards on Vserv.mobi

אודות Vserv.mobi

Vserv.mobi הינה רשת לפרסום במכשירים ניידים בשווקים מתעוררים, שזכתה בפרס על פעילותה. הרשת עוסקת במיצוי הרווח המירבי של מדיה במכשירים ניידים לטובת מפרסמים, מפתחים, מוציאים לאור ומפעילי תקשורת סלולארית. Vserv.mobi, שפועלת באמצעות הפלטפורמות עטורות הפרסים AudiencePro™ ו-AppWrapper™, מספקת חוויות פרסום במכשירים ניידים למותגים מובילים מרשימת Fortune 500 ולחברות מדיה דיגיטאלית ביותר ממאתיים מדינות. החברה נוסדה בינואר 2010 ומתגאה בנוכחות גלובלית הכוללת משרדים בארצות הברית, בבריטניה, בדרום אפריקה, בהודו, בסינגפור, באינדונזיה, במלזיה ובוייטנאם.

מקור: Vserv.mobi

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Vserv.mobi
Rachita Vaid
press@vserv.mobi