הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת תרו נרשמה למסחר בבורסה של ניו יורק (NYSE)

הותורן, ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- חברת תרו תעשייה רוקחית ("תרו", "החברה", Pink Sheets: TAROF) הודיעה היום כי היא קיבלה אישור להירשם למסחר בבורסה לניירות ערך של ניו יורק (New York Stock Exchange - NYSE). המסחר במניות הרגילות של החברה יחל עם פתיחת השווקים ב-22 במרס 2012, לפי הסמל TARO.

20/3/2012 02:20
דיליפ שנגווי, יו"ר מועצת המנהלים של תרו, מסר כי "אנו שמחים מאוד שהמסחר במניות תרו יחל בקרוב בבורסה לניירות ערך של ניו יורק. בכך השגנו את היעד שהצבנו בעבר, לשוב ולחדש את המסחר במניות החברה בבורסה, לאחר שהחברה תעמוד בדרישות הדיווח של הרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). לשמחתנו, ב-18 החודשים האחרונים הושלמה הביקורת על דוחותיה של תרו והושגה עמידה מלאה בדרישות הדיווח של הרשות האמריקנית לניירות ערך, בהתאם לדרישות המקדימות לרישום למסחר. בשם מועצת המנהלים אני מבקש להודות לכל אנשי הצוות שסייעו לתרו להשיג יעד זה, וכן לבעלי המניות ולעובדים שניצבו לצידה של החברה בתקופות קשות".
"אנו שמחים לצרף את תרו לקהילה הצומחת של החברות החדשניות והרב-לאומיות" אמר לורנס לייבוביץ', מנהל התפעול הראשי של חברת NYSE Euronext. "בעקבות הרישום למסחר בבורסה לניירות ערך של ניו יורק מצטרפת תרו לסביבה הגדולה והתוססת ביותר של חברות מתחומי הפרצבטיקה ומדעי החיים. אנו מאחלים לתרו הצלחה במהלך זה ומצפים להמשך שיתוף פעולה מוצלח עם השותפים בחברה ובעלי המניות שלה".
במקביל לתחילת המסחר בבורסה לניירות ערך של ניו יורק ייפסק המסחר מעבר לדלפק (OTC) במניות החברה בשוקי Pink Sheet, לפי הסמל TAROF. המעבר למסחר בבורסה לניירות ערך של ניו יורק אינו מחייב שום פעולה מצד בעלי המניות של תרו.
אודות חברת תרו
תרו תעשייה רוקחית היא חברת פרמצבטיקה מדעית ורב-לאומית שנותנת מענה לצרכי הלקוחות באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים רפואיים באיכות הגבוהה ביותר. פרטים נוספים על חברת תרו תעשייה רוקחית אפשר למצוא באתר האינטרנט של תרו, בכתובת www.taro.com.
הצהרת הסרת חבות
הצהרות מסוימות בהודעה זו לעיתונות הן הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן בחוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. הצהרות אלה כוללות, בין השאר, הצהרות שאינן מתארות עובדות היסטוריות והצהרות שמפנות אל או מתייחסות לאירועים או נסיבות שבתרו "מעריכים", "מאמינים" או "מצפים" שיתרחשו, או ביטויים דומים. ההצהרות ביחס לעתיד בהודעה זו לעיתונות מבוססות על הציפיות הנוכחיות של תרו ונכונות אך ורק למועד שבו פורסמה הודעה זו לעיתונות. מעצם טבען כרוכות ההצהרות ביחס לעתיד בסיכונים ובחוסר ודאות, והתוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מכפי שצוין בהודעות ביחס לעתיד או השתמע מהן. למעט כנדרש בחוק, תרו אינה מקבלת על עצמה שום מחויבות לעדכן, לשנות או לתקן הצהרות ביחס לעתיד, בין בעקבות מידע חדש ובין בעקבות התפתחויות נוספות או כל סיבה אחרת.
המקור: חברת תרו תעשייה רוקחית
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת תרו תעשייה רוקחית
וויליאם ג'יי. קוט, 914-345-9001
סגן נשיא וחשב
William.Coote@taro.com