הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Life Fitness

כדי לעקוב אחר הכושר הגופני פונים המתאמנים למכוני כושר שמיישמים טכנולוגיה מתקדמת

יישומי כושר חדשים משתלבים בציוד של Life Fitness; מגבירים את המוטיבציה של המתאמנים

10/4/2013 03:10
שילר פארק, אילינוי --(BUSINESS WIRE)-- אימון ללא טלפון חכם עומד להפוך לנחלת העבר - אפילו במכון הכושר. בדוח על המגמה העולמית צופים כי היקף ההורדות של יישומים למכשירים ניידים בתחומי הספורט והבריאות יגיע עד שנת 2016 למיליארד עותקים לשנה*. עם ההשקה של אתר האינטרנט LFconnect website ויישום הענן, מספקת Life Fitness, היצרנית העולמית המובילה של ציוד כושר מסחרי, כלים בהתאמה אישית למכוני כושר ומתאמנים שמבקשים להצטרף למגמה.

"מעקב אחר אימוני הכושר מגביר את המוטיבציה ומאפשר להשיג את יעדי הכושר בקלות רבה יותר" אמר דן וויל, סגן נשיא לשיווק עולמי ופיתוח מוצרים בחטיבת Life Fitness. "טכנולוגיה חדשה מאפשרת לשלב את ההליכונים, מכשירי הקרוס-טריינר (elliptical) ואופני הכושר בטלפונים חכמים על מנת שהמשתמשים יוכלו לעקוב אחר תוצאות האימון ולשתף אותן עם חברים לאימון או מאמנים אישיים".

היישום החופשי LFconnect משמש כתוסף לאתר האינטרנט LFconnect website, בו יכולים המשתמשים לבחור את האימונים המועדפים, יעדי הכושר הגופני והגדרות המכשירים מהבית או בדרכים, ולאחר מכן לגשת מיד לאפשרויות מותאמות אישית במכון הכושר. היישום, שמוצע למכשירי Apple ו-Android ותומך ב-11 שפות, מסתנכרן מול ציוד הסיבולת של Life Fitness שכולל לוחות פיקוד מסוג Engage™ או Discover™. הוא תואם גם למכשירי סיבולת ביתיים של Life Fitness אשר כוללים לוח פיקוד מסוג Track, וכן למכשירים מסדרת Platinum Club Series של Life Fitness.

כשהיישום LFconnect מחובר לציוד תואם, הוא מציג מחוון של "קלוריות שנשרפו" אשר מתעדכן בזמן אמת. המתאמנים יכולים ליצור שגרות אימון, לתכנת מראש את הגדרות המכשירים או להוריד בעזרת היישום הגדרות אימון ששותפו על ידי מאמן כושר אישי. לאחר מכן נשמרים הנתונים הסטיסטיים של המשתמשים באופן אוטומטי.

"הודות למודל הפתוח שלנו, יכולים המשתמשים לבחור ביישוםLFconnect , או במספר גדל והולך של יישומים נוספים שמשתלבים בציוד, כדי לעקוב אחר הכושר הגופני וליהנות מחוויית אימון חכמה ומושלמת".

כיצרנית היחידה של ציוד כושר שמציעה למפתחים ברחבי העולם ממשק API פתוח לתכנות יישומים, מעודדת Life Fitness יצירה של יישומי כושר שמשתלבים בציוד ומעניקים למתאמנים חוויה מקצועית ומלהיבה יותר. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.lifefitness.com.

אודות Life Fitness

Life Fitness היא יצרנית עולמית מובילה של ציוד כושר מסחרי. החטיבה מייצרת ומוכרת ציוד כוח וציוד לסיבולת לב-ריאה תחת שמות המותג Life Fitness ו-Hammer Strength, ומפיצה ציוד ביותר מ-120 מדינות. המשרדים הראשיים של החטיבה שוכנים בשילר פארק, סמוך לשיקאגו, אילינוי.Life Fitness  היא חטיבה של Brunswick Corporation (NYSE: BC).

*ABI Research’s “Mobile Devices and mHealth

המקור: חטיבת Life Fitness
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חטיבת Life Fitness
לוריין קאם
מנהלת למדיה דיגיטלית ויחסי ציבור
טלפון: +1 847.288.5978
או
פירמת L.C. Williams & Associates
לורה בוהץ או לוריין פלאט
טלפון:+1 312.565.3900 או +1 800.837.7123
דואר אלקטרוני: lbohacz@lcwa.com, lplatt@lcwa.com