הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Telephonics

חברת Telephonics זכתה במכרז IDIQ בשווי של 33 מיליון דולרים למערכת אינטרקום אלחוטי TruLink®

13/1/2013 12:00
פרמינגדייל, ניו יורק  -- (Telephonics Corporation (Telephonics, חברה בת בבעלות מלאה של (Griffon Corporation (NYSE:GFF הודיעה היום כי זכתה במכרז לחמש (5) שנים של פיקוד (AMCOM (Aviation and Missile Life Cycle Command של צבא ארצות הברית בהנטסוויל, אלבמה, במתכונת של אספקה וכמויות שאינן קבועות מראש (indefinite delivery/indefinite quantity - IDIQ), עבור מערכת אינטרקום אלחוטי TruLink®, בשווי של 33 מיליון דולרים. המכרז הוא לייצור בהיקף מלא של מערכת אינטרקום אלחוטי ומוצפן למטוסים (EAWIS - Encrypted Aircraft Wireless Intercom System) עבור Product Manager Air Warrior בצבא ארצות הברית.

מערכת TruLink משפרת את בטיחות התפעול הודות להסרה של כבלי התקשורת המסורבלים שמחברים את אנשי הצוות לפלטפורמה. יעילות המשימה משתפרת הודות לתקשורת דו-כיוונית מלאה והפחתת רעשים להבנה מרבית של הנאמר בסביבה הרועשת של מסוק בפעולה. הסמכת אבטחה סוג 1 שלNSA  מבטיחה הגנה מרבית על המידע ומשפרת את בטיחות החיילים באמצעות הצפנה מובנית של התקשורת.

"אני גאה מאוד בכך שפיתרון האינטרקום האלחוטי המאובטח TruLink של Telephonics אושר לייצור בהיקף מלא במסגרת הסכם רב שנתי משום שהוא ישפר את היכולת של צוותי האוויר של הצבא שלנו לבצע את משימותיהם בצורה בטוחה ומאובטחת - ולכך נודעת חשיבות קריטית מבחינת הביטחון הלאומי שלנו, בתחומי ארצות הברית ומחוצה לה" אמר ג'וזף בטליה, הנשיא והמנכ"ל של Telephonics Corporation.

אודות חברת Telephonics

יכולות ההנדסה והייצור המתקדמות של Telephonics מעניקות פתרונות מערכתיים שמשלבים בין מידע, תקשורת וחישה לשוקי הצבא והמסחר ברחבי העולם. חברת Telephonics מתמחה במערכות אינטרקום למטוסים, מערכות תקשורת אלחוטיות, מערכות רדאר, מוצרים לזיהוי ידיד או אויב, מערכות אבטחה משולבות, מערכות לניהול תעבורה אווירית, מערכות אלקטרוניקה לתעופה וחלל, וניתוח איומים במערכות רדאר.

אודות Griffon Corporation

Griffon Corporation ("החברה" או Griffon), שמשרדיה הראשיים שוכנים בניו יורק, היא חברה מגוונת לניהול ואחזקות שפועלת באמצעות חברות בנות בבעלות מלאה. החברה מפקחת על הפעילות של החברות הבנות, מחלקת ביניהן משאבים ומנהלת את מבנה ההון שלהן. החברה מספקת הכוונה וסיוע לחברות הבנות לגבי רכישות והזדמנויות צמיחה וכן באופן כללי. עוד מחפשים בחברת Griffon, מעריכים ובמידת הצורך גם רוכשים עסקים שמציעים תמורה פוטנציאלית אטרקטיבית להון על מנת להרחיב עוד יותר את הגיוון.

הצהרות ביחס לעתיד

הצהרת הסרת חבות על פי חוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995: הצהרות מסוימות שאינן עוסקות בעובדות היסטוריות בהודעה זו הן הצהרות ביחס לעתיד. הצהרות אלה מבוססות על ההערכות של הנהלת החברה, וכן על הנחות שלה ועל מידע הזמין כעת להנהלת החברה. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות במידה משמעותית מאלה המשתקפות מההצהרות ביחס לעתיד. מידע לגבי הסיכונים וחוסר הוודאות שעשויים להשפיע על תוצאות החברה ועל ההצהרות ביחס לעתיד מפורט בדוחות שמגישה Griffon Corporation לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). החברה אינה מקבלת על עצמה לפרסם לציבור תיקונים כלשהם להצהרות אלה ביחס לעתיד בעקבות אירועים עתידיים, נסיבות עתידיות או התרחשות של אירועים בלתי צפויים.

© 2013 Telephonics Corporation. 815 Broad Hollow Road, Farmingdale, NY 11735. כל סימני המסחר, שמות המסחר, סימני השירות והסמלים הנזכרים כאן שייכים לחברות המתאימות.

המקור: Telephonics Corporation
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי משקיעים:
ICR, Inc.
אנתוני גרשטיין, 646-277-1242
anthony.gerstein@icrinc.com
או
Telephonics Corporation
קרי פטרוקה-ארונסון, 631-755-7583
petrocca@telephonics.com