הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
American Express

סדרת ההופעות American Express® Unstaged מגיעה למדריד עם הופעה מיוחדת של להקת Coldplay שזכתה בשבעה פרסי Grammy® - שתשודר גם במתכונת של Live VEVO Event באתר YouTube

ההופעה המיוחדת תהיה ההופעה הבינלאומית הראשונה מסדרת American Express Unstaged שתשודר במתכונת של Live VEVO Event באתר YouTube

9/10/2011 12:00
ההופעה תשודר ברחבי העולם, בבימויו של אנטון קורבין, ב-26 באוקטובר
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- חברת American Express, בשיתוף עם החברות VEVO ו- YouTube, הודיעה היום כי להקת הרוק הבינלאומית Coldplay, זוכת ה-Grammy®, תערוך הופעה במסגרת סדרת ההופעות הפופולארית American Express Unstaged, אשר משודרת בשידור חי באינטרנט. ההופעה תשודר בשידור חי לרחבי העולם מאחד האיצטדיונים המפורסמים ביותר בספרד, Plaza de Toros de Las Ventas במדריד, ביום ד', 26 באוקטובר, בשעה 4:00 אחר הצהריים לפי שעון החוף המזרחי של ארצות הברית (1:00 בצהריים לפי שעון החוף המערבי של ארצות הברית), בכתובת האינטרנט www.youtube.com/coldplayVEVO, וניתן יהיה לצפות בה גם במכשירים ניידים באמצעות היישומים של VEVO ו- YouTubeלמכשירי iPhone, נגני iPod touch, מחשבי iPad ומכשירי Android. האירוע העולמי ייערך יומיים בלבד לאחר שאלבום האולפן החמישי של Coldplay, אשר זכה לשבחי הביקורת, MYLO XYLOTO (Capitol Records), יגיע למדפי החנויות.
סדרת ההופעות American Express Unstaged מחברת בין אמנים ידועים ופופולאריים מעולם המוזיקה לבין במאי קולנוע נודעים. ללהקת Coldplay יחבור יוצר הקולנוע עטור הפרסים והצלם הנודע אנטון קורבין ("האמריקאי", "קונטרול"). קורבין, שידוע בשימוש המופתי שהוא עושה בשחור ולבן ובצילום מרהיב, יעניק למעריצים צילומי וידאו מרשימים ותחושה שהם נמצאים באיצטדיון עצמו. זו תהיה ההופעה השישית בסדרת American Express Unstaged והראשונה שתיערך מחוץ לתחומי ארצות הברית. הסדרה כללה עד כה הופעות של המוזיקאים הנודעים Arcade Fire, John Legend & The Roots, Sugarland, Duran Duran ו-My Morning Jacket.
בהודעה מדרום אפריקה, בה מתכוננים חברי הלהקה להופעה American Express Unstaged לאחר שכל הכרטיסים להופעות בקייפ טאון וביוהנסבורג אזלו, מסר הסולן כריס מרטין כי "אנו מעריצים את אנטון קורבין כבר זמן רב ואנו שמחים שההופעה שלנו תשודר לעולם דרך עדשות המצלמות שלו. אנו ממתינים בקוצר רוח לחלוק את החוויה עמו ועם כל המעריצים שלנו ברחבי העולם שיצפו בהופעה American Express Unstaged. זו תהיה חוויה נפלאה".
החל מהיום יכולים המחזיקים בכרטיסי American Express וחובבי המוזיקה למצוא סקירות דיגיטליות לקראת ההופעה ותכנים מיוחדים נוספים, אשר מטשטשים עוד יותר את קו הגבול בין חוויית צפייה בבית לבין הימצאות באיצטדיון עצמו, ובכלל זה טריילר בלעדי של American Express Unstaged, בכתובת www.youtube.com/coldplayVEVO. כרטיסים להופעה שתיערך ב-26 באוקטובר ב- Plaza de Toros de Las Ventasבמדריד יוצעו במכירה מוקדמת בלעדית למחזיקים בכרטיסי American Express, למשך פרק זמן קצר, החל מ-7 באוקטובר, שעה 9:00 בבוקר לפי שעון החוף המזרחי של ארצות הברית, בכתובת www.Ticketmaster.es. כרטיסים לקהל הרחב יוצעו החל מ-10 באוקטובר בשעה 10:00 בבוקר לפי שעון החוף המזרחי של ארצות הברית, בכתובת www.Ticketmaster.es.
המעריצים של להקת Coldplay יוכלו ליהנות משידור חוזר רציף ומיוחד של ההופעה American Express Unstaged במשך כל הלילה, מיד לאחר השידור החי, בכתובת www.youtube.com/coldplayVEVO. בתום השידור החוזר יוצע במשך 48 שעות שידור מלא של ההופעה לפי דרישה.
אודות להקת Coldplay והאלבום MYLO XYLOTO שיופיע בקרוב
האלבום MYLO XYLOTO הוקלט בלונדון בהפקת מרכוס דרבס (Arcade Fire, ביורק, Mumford and Sons), דניאל גרין וריק סימפסון, ובהלחנת בריאן אינו (U2, דייוויד בואי). להקת Coldplay - בה חברים גאי ברימן, ג'וני בקלנד, וויל צ'מפיון וכריס מרטין - מכרה עד כה למעלה מ-50 מיליון עותקים ברחבי העולם וזכתה בפרסים רבים, ובכלל זה שבעה פרסי GRAMMY®, שישה פרסי Brit Awards וארבעה פרסי MTV Video Music Awards. האלבום האחרון של הלהקה, Viva La Vida משנת 2008, הגיע למקום הראשון במצעדי הפזמונים של 36 מדינות, ובכלל זה ארצות הברית ובריטניה.
אודות סדרת ההופעות American Express Unstaged
ההופעה של להקת Coldplay ב-26 באוקטובר תהיה ההופעה השישית בסדרת הופעות המוזיקה המתקדמות American Express Unstaged, שיצאה לדרך בקיץ 2010 בשיתוף פעולה עם חברת VEVO ואתר YouTube. סדרת ההופעות American Express Unstaged מעלה את חוויית הצפייה בבית ובאיצטדיון לגבהים חדשים, וכוללת הופעות של כמה מהאמנים פורצי הדרך בעולם המוזיקה, באיצטדיונים ידועים ברחבי ארצות הברית, בשילוב עם כמה מיוצרי הקולנוע המשפיעים ביותר אשר מביימים את השידור באינטרנט ומשתמשים באמצעים דיגיטליים ומדיה חברתית כדי ליצור קשר בדרכים מפתיעות בין הצופים בבית לבין ההופעות החיות. בחמש ההופעות ששודרו עד כה צפו בסך הכל למעלה מ-40 מיליון פעמים.
אודות חברתAmerican Express
American Express היא חברת שירותים עולמית שמעניקה ללקוחות גישה למוצרים, תובנות וחוויות להעשרת החיים והשגת הצלחה עסקית. פרטים נוספים בכתובת americanexpress.com, יצירת קשר בכתובות facebook.com/americanexpress, foursquare.com/americanexpress, linkedin.com/companies/american-express, twitter.com/americanexpress ו-youtube.com/americanexpress.
אודות חברתVEVO
VEVO היא פלטפורמת הפרימיום המלאה המובילה בעולם למוזיקה, וידאו ובידור, עם משרדים בניו יורק, לונדון, לוס אנג'לס, שיקאגו, דטרויט וסן פרנסיסקו. פלטפורמת VEVO מוצעת בארצות הברית, קנדה ובריטניה באתר האינטרנט VEVO.com, במכשירים ניידים (Mobile & Tablet Apps - מכשירי iPhone, נגני iPod touch, מחשבי iPad, מכשירי Android, מכשירי Windows Phone 7 ומחשבי BlackBerry PlayBook), טלוויזיות אינטרנט (Connected Television - Google TV, Boxee) ונגני וידאו של המשתמשים. פלטפורמת VEVO משמשת להצגת סרטוני מוזיקה בדפי Facebook של האמנים, וכן להפצת וידאו בעשרות אתרי אינטרנט ובכלל זה האתרים של AOL, BET, CBS Interactive Music Group (כולל Last.fm ו- MP3.com), Fuse.tv ו-Univision. כמו כן, במסגרת שיתוף פעולה מיוחד עם אתר YouTube ניתן לגשת לפלטפורמת VEVO ביותר מ-200 מדינות, דבר שמרחיב את הגישה לפלטפורמה ברחבי העולם.
אודות חברת YouTube
חברת YouTube מפעילה את קהילת המוזיקה הפופולארית ביותר באינטרנט, שמאפשרת למיליוני אנשים לגלות סרטונים עם תוכן מקורי, לצפות בהם ולשתף אותם. אנו פועלים למענכם ומסייעים לכם לגלות את העולם ולעצב את פניו באמצעות וידאו. אתר YouTube מציע במה ליצירת קשר בין אנשים ברחבי העולם, מתן מידע והענקת השראה, והוא פועל כפלטפורמת הפצה ליוצרים של תכנים מקוריים ומפרסמים - גדולים וקטנים כאחד. המשרדים הראשיים של חברת YouTube שוכנים בסן ברונו, קליפורניה, והיא פועלת כחברה בת של חברת Google.
המקור: חברת American Express
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
PMK-BNC
היתר מאיירס, 212-373-6111
heter.myers@pmkbnc.com
או
חברת American Express
רדלי אר. מיינור, 212-640-2274
bradley.r.minor@aexp.com