הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Viber

Viber שחררה גרסאות למחשבים שולחניים - כדאי שתשבו

החברה שמאחורי הפלטפורמה החופשית המובילה להודעות ושיחות VoIP מציגה גרסאות Windows ו-Mac עם שיחות וידאו; משיקה את גרסה 3.0 של הפלטפורמה שלה,משיקה יישום Viber עבור Android שתוכנן במלואו מחדש, תומכת בשמונה שפות נוספות ומודיעה כי הגיעה ל-200 מיליון משתמשים

7/5/2013 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- חברת  Viber , שמציעה את הפלטפורמה המובילה לתקשורת במכשירים ניידים, עם הודעות ושיחות טלפון באיכות HD בחינם, הודיעה היום על ההשקה של תוכנת Viber Desktop עבור מחשבי PC ו-Mac. גרסאות התוכנה החדשות משתלבות בצורה מושלמת עם הגרסאות הקיימות של היישום למכשירים ניידים, ומציעות אותו תהליך פשוט של התקנה והגדרה, תוך שימוש במספר הטלפון כמזהה.

את תוכנת Viber Desktop אפשר להוריד מאתר האינטרנט שבכתובת www.viber.com.

עוד הודיעה היום החברה כי הגיעה ליותר מ-200 מיליון משתמשים בפלטפורמות השונות שבהן היא תומכת.

חברת Viber היא חלוצה בהודעות ושיחות VoIP בחינם במכשירים ניידים, עם יישום פופולארי לפלטפורמות מובילות ובהן Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry ועוד. כעת, עם השחרור של תוכנת Viber Desktop, יכולים המשתמשים ליהנות מפיתרון אחד, קל לשימוש ותמיד זמין, להודעות ושיחות בחינם.

אחד היתרונות של פלטפורמת Viber הוא תהליך ההפעלה הקל. החברה מציעה אותו תהליך גם בתוכנת Viber Desktop. ברגע שמזינים את מספר הטלפון הנייד ואת קוד האישור שנשלח אל יישום Viber למכשירים ניידים, אפשר להתחיל להשתמש! כל אנשי הקשר מיישום Viber לנייד מסונכרנים מיד ובאופן רציף מיישום Viber למכשיר הנייד לתוכנת Viber למחשב השולחני.

תוכנת Viber Desktop והגרסאות החדשות של יישום Viber תוכננו מחדש, מהיסוד, עבור מי שמשתמשים בפלטפורמת Viber במכשירים מרובים, כדי שיוכלו להשתמש תמיד בגרסה המתאימה ביותר - בבית, בבית הספר, במשרד או בדרכים. פלטפורמת Viber מציעה הרבה יותר גמישות מכל מוצר דומה. הנה כמה מהמאפיינים המשותפים:

- העברה חלקה של שיחות בין תוכנת Viber Desktop לבין יישום Viber, בלחיצה אחת או נגיעה בודדת;

- הודעות נכנסות ויוצאות מוצגות בכל המכשירים, אך צליל יושמע רק במכשיר שבו משתמשים כרגע;

- הודעות ושיחות שנמחקו במכשיר אחד יוסרו גם מכל שאר המכשירים.

מלבד זאת, תוכנת Viber Desktop היא המוצר הראשון של Viber שמציע שיחות וידאו. תפקוד זה, שנמצא עדיין בשלב בטה, מאפשר למשתמשים לערוך שיחות וידאו בין מחשבים שולחניים, עם משתמשי Viber נוספים.

"אנשים מבלים פרקי זמן משמעותיים עם הטלפון החכם" אמר טלמון מרקו, מנכ"ל Viber. "אולם, חלק גדול מהשימוש נעשה בבית או במשרד, שבהם יש גם מחשב נישא או מחשב שולחני בהישג יד. עם תוכנת Viber Desktop אפשר להשתמש תמיד במכשיר הנוח ביותר. אפשר לעבור בצורה חלקה בין מכשירים, תוך כדי התכתבות בהודעות, ואף להעביר שיחות בין המכשיר הנייד לבין המחשב השולחני".

השחרור של תוכנת Viber Desktop נעשה במסגרת ההשקה של Viber 3.0, הגרסה הבאה של הפלטפורמה. גרסה 3.0 כוללת חידושים משמעותיים הן בגרסת Android והן בגרסת iOS של היישום, וכן גרסה חדשה למכשירי BlackBerry, לשיחות קוליות ותאימות מלאה לתוכנת Viber Desktop.

יישום Viber עבור Android כולל כעת ממשק “Holo” שתוכנן מחדש במלואו, וכן מספר שיפורים ספציפיים למערכות Android.

מלבד התקשורת החלקה עם התוכנה השולחנית החדשה שמבטיחות הגרסאות החדשות למכשירי Android ו-iOS, הן מציעות גם שורה של חידושים נוספים.

החידושים העיקריים בגרסאות החדשות כוללים:

- הודעות וידאו

- מדבקות חדשות

- סטטוס מקוון אחרון

- חוויית תמונות משופרת

- ביצועים משופרים

- מנוע קול חדש

- תיקון אבטחה בגרסת Android

מלבד זאת, דוברת כעת פלטפורמת Viber בשפה שלך - עם תמיכה בשמונה שפות חדשות ו-27 שפות בסך הכל.

יישום Viber עבור Android תומך כעת בשפות הבאות: הולנדית, טורקית, קוריאנית ושבדית, בנוסף לשפות הקיימות: איטלקית, גרמנית, יפאנית, סינית (מסורתית), סינית (מפושטת), ספרדית, עברית, ערבית, פורטוגזית, פורטוגזית (ברזילאית), צרפתית, קטלנית ורוסית.

יישום Viber עבור iOS תומך כעת בשפות הבאות: אינדונזית, הולנדית, וייטנאמית, טורקית, מלאית, קוריאנית, שבדית ותאילנדית, בנוסף לשפות הקיימות: איטלקית, גרמנית, דנית, הונגרית, יוונית, יפאנית, סינית (מסורתית), סינית (מפושטת), ספרדית, עברית, ערבית, פולנית, פורטוגזית, פורטוגזית (ברזילאית), פינית, צ'כית, צרפתית, קטלנית ורוסית.

אודות :Viber

את פלטפורמת Viber מפתחת Viber Media, חברה חלוצית להודעות ושיחות VoIP במכשירים ניידים. פלטפורמת Viber מאפשרת לכל אדם בעולם לנהל תקשורת. בחינם. משתמשי Viber יכולים לשלוח בחינם הודעות טקסט והודעות תמונה, לשתף מיקום מכל מקום בעולם, ולנהל בחינם שיחות באיכות HD במכשירי iPhone®, Android™, Windows Phone, Blackberry®, Windows®, Mac, Symbian, Nokia S40 ו- Badaשפועלים ברשתות דור שלישי/דור רביעי או בתקשורת WiFi. עם יותר מ-200 מיליון משתמשים ב-193 מדינות, מחדשת Viber כל העת, מציגה פלטפורמות חדשות ומוסיפה יכולות חדשות ומהנות, כולל מדבקות וסמלי emoticon.

פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובות:

סרטון וידאו של ההשקה: http://youtu.be/NEqS5W-KfRw

https://www.facebook.com/viber

https://twitter.com/viber

המקור: חברת Viber
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי מדיה של Viber:
פירמת Blonde 2.0 בשם Viber
יונה בלפור,+972-3-6771133 (משרד)
Jonah@blonde20.com