הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Bloomberg

חברת Bloomberg מינתה את סמואל פלמיסיאנו כיועץ עצמאי

פלמיסיאנו יבחן את הפרוטוקולים והמדיניות ביחס לפרטיות ולנתונים ויגיש המלצות לשיפורים אפשריים עוד מינתה חברת Bloomberg את קלרק הויט כדי לבחון את הקשרים של Bloomberg News עם הפעילויות המסחריות של החברה

20/5/2013 12:00
ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- חברת Bloomberg LP הודיעה היום כי מינתה את סמואל ג'יי. פלמיסיאנו, היו"ר והמנכ"ל לשעבר של חברת IBM, כיועץ עצמאי לגבי הסטנדרטים של החברה ביחס לפרטיות ונתונים.

פלמיסיאנו יחל מיד לבחון את השיטות הקיימות והמדיניות הנוכחית ביחס לנתוני לקוחות ומידע על משתמשי קצה, ובין השאר הוא יבחן סוגיות של גישה שהעלו לאחרונה לקוחות החברה. מלבד זאת, יגיש פלמיסיאנו המלצות וייעץ לגבי יישום של שיפורים אפשריים בשיטות ובמדיניות, ובכלל זה תיקוף עצמאי של המערכות והנהלים של החברה. פלמיסיאנו ידווח למועצת המנהלים של Bloomberg.

כדי לסייע לפלמיסיאנו ולחברה בבחינת הסוגיות של הנתונים והפרטיות, בניסוח ההמלצות וביישום של השיפורים המומלצים, שכרה מועצת המנהלים את פירמת הפרקליטים Hogan Lovells ואת פירמת הייעוץ Promontory Financial Group. מומחים נוספים יגויסו לפי הצורך.

דניאל ל. דוקטורוף, המנכ"ל והנשיא של Bloomberg, מסר כי "האמון של לקוחותינו הוא הדבר החשוב ביותר מבחינתנו. כשאחד הלקוחות הסב את תשומת ליבנו לסוגיות האלה, התנצלנו על הטעות שלנו ונקטנו באמצעים מיידיים, ובין השאר מינינו מפקח פנימי לעמידה בתקנות המתייחסות לנתוני לקוחות. עם זאת, אנו מבקשים להקפיד עוד יותר ולהפעיל מומחים חיצוניים מובילים כדי לקבוע סטנדרטים חדשים לפרטיות ואבטחת נתונים. הבחינה תתבצע בצורה מהירה, קפדנית ויסודית".

עוד הודיעה חברת Bloomberg כי קלרק הויט, ששימש עד עתה כעורך הראשי של Bloomberg News וכיהן בעבר כעורך ציבורי של New York Times, יבחן את הקשרים של Bloomberg News עם הפעילויות המסחריות של החברה, ובכלל זה סוגיות של פרטיות ונתונים. לאחר מכן הוא יגבש את ההמלצות שיעלו מהבחינה. לרשותו של הויט יועמדו כל המשאבים הנחוצים והוא ידווח לדוקטורוף.

"אנו מחויבים לקבל את הייעוץ הטוב ביותר ממומחים בעלי המוניטין הטוב ביותר בתחומם" אמר פיטר טי. גראואר, יו"ר Bloomberg. "סם פלמיסיאנו הוא מומחה בהבנת סוגיות הקשורות לטכנולוגיה ושימוש בנתונים, לאחר שהוביל את המעבר של IBM מייצור מחשבים לסיוע ללקוחות להשתמש בטכנולוגיה כדי לפתור אתגרים עסקיים. קלרק הויט הוא עיתונאי מעולה ומבקר חסר פניות. הניסיון שצבר כעורך הציבורי של New York Times וההבנה שלו בפעילות של Bloomberg ישרתו אותנו היטב. בתהליך יהיו מעורבים גם לקוחותינו וגורמים נוספים, על מנת להבטיח שנטמיע את ההצעות שלהם".

אודות סמואל ג'יי. פלמיסיאנו

סם פלמיסיאנו הוא המנכ"ל לשעבר של חברת IBM, בה כיהן עד ינואר 2012. הוא שימש גם כיו"ר החברה עד ספטמבר 2012. הוא קודם לתפקיד המנכ"ל במרס 2002 ומונה כיו"ר בפועל באחד בינואר 2003. בהובלתו השיגה IBM ביצועי שיא פיננסיים, הפכה לארגון עולמי משולב והציגה את אסטרטגיית Smarter Planet. הוא חבר במועצות המנהלים של ExxonMobil ו-American Express. הוא מכהן גם במועצה הפילנתרופית של בלומברג (Board of Bloomberg Philanthropies).

אודות קלרק הויט

עד למינוי הנוכחי כיהן הויט כעורך הראשי של Bloomberg News. לפני שהצטרף ל- Bloomberg ב-2010, שימש הויט כעורך ציבורי, או אומבודסמן, של New York Times במשך שלוש שנים. קודם לכן עבד במשך 38 שנים בקבוצת Knight Ridder Newspapers, במגוון משרות של דיווח ועריכה, ובכלל זה כתב ארצי בוושינגטון, עורך עסקי של Detroit Free Press, מנהל הלשכה בוושינגטון וסגן נשיא לחדשות - מנהל עיתונות ראשי. הויט זכה בפרס פוליצר לדיווח ארצי בשיתוף עם רוברט ס. בויד.

אודות פירמת Promontory Financial Group

Promontory היא פירמת ייעוץ מובילה בענף של השירותים הפיננסיים בנושאים של אסטרטגיה, ניהול סיכונים, פרטיות, אבטחת נתונים ועמידה בתקנות. בהנהגת המייסד והמנכ"ל, יוג'ין איי. לודוויג, המבקר לשעבר של משרד האוצר של ארצות הברית, נהנים אנשי המקצוע של Promontory ממומחיות מעמיקה בהיבטים שונים של נתונים ופרטיות. מ-15 משרדים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה, אוסטרליה והמזרח התיכון, מסייעים אנשי המקצוע ללקוחות ביותר מ-50 מדינות ושש יבשות. השותפים העצמאיים של Promontory משלימים את תחומי ההתמחות של הפירמה ברחבי העולם ומספקים טכנולוגיות לעמידה בתקנות ופתרונות לדיווח, מימון וגיוס.

אודות פירמת Hogan Lovells

Hogan Lovells היא פירמת פרקליטים עולמית שמסייע לתאגידים, מוסדות פיננסיים וגופי ממשל במגוון רחב של סוגיות עסקיות ומשפטיות קריטיות, ברחבי העולם ובארצות הברית. הפירמה מעסיקה יותר מ-2,500 פרקליטים ביותר מ-40 משרדים בארצות הברית, אירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואסיה. פירמת Hogan Lovells מפעילה אחת מהפרקטיקות הגדולות והמנוסות ביותר בעולם בתחומים של פרטיות וניהול מידע, בארצות הברית, האיחוד האירופאי ואסיה.

אודות חברת Bloomberg LP

Bloomberg, חברה עולמית מובילה למידע עסקי ופיננסי ולחדשות, מספקת למקבלי החלטות ומשקיעים יתרון קריטי ומקשרת אותם לרשת דינמית של מידע, אנשים ורעיונות. היתרון של החברה - אשר משדרת נתונים, חדשות וניתוחים בטכנולוגיה חדשנית ובצורה מהירה ומדויקת - ניצב בליבו של שירות Bloomberg Professional®, אשר מספק מידע פיננסי בזמן אמת ליותר מ-315,000 מנויים ברחבי העולם. הפתרונות הארגוניים של Bloomberg נסמכים על יתרונות הליבה של החברה, וממנפים את הטכנולוגיה כדי לסייע ללקוחות לגשת לנתונים ומידע, לשלב, להפיץ ולנהל אותם בארגונים שונים ביעילות רבה יותר. 

המקור: חברת Bloomberg LP
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Bloomberg LP
קשרי מדיה
ארצות הברית:
טיי טריפט, +1-212-617-2443
ttrippet@bloomberg.net
או
אירופה, המזרח התיכון ואפריקה:
קתרין תומס,
44-7917-000-808
cthomas106@bloomberg.net
או
מזרח אסיה:
דבי ליו,
65-6212-1166
dliew2@bloomberg.net