הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
FTV Capital

FTV קפיטל ממנה שותף חדש

24/4/2014 12:00
סן פרנסיסקו & ניו יורק--(BUSINESS WIRE)--FTV קפיטל, חברת קרן השקעות ממוקדת מגזר, הודיעה היום על קידומו של לירון גיטיג לשותף.

 מר גיטיג הצטרף ל- FTV קפיטל ב-2006 והוא בעל יותר מ-17 שנות ניסיון בקרנות השקעה פרטיות, קרנות הון סיכון, טכנולוגיה ובנקאות השקעות. מר גיטיג מוביל השקעות בפתרונות עסקיים (שירותים עסקיים וטכנולוגיה) ומכהן כיום כדירקטור במועצות המנהלים של חברות הפורטפוליו של FTV קפיטל לרבות Centro, GigaSpaces, OpenSpan, Shoutlet ו-Utopia. בעבר הוא כיהן במועצת המנהלים של Aveksa, חברה מובילה בתחום ניהול זהויות וגישה בזירת העסקים, אשר נרכשה על ידי חברת EMC בשנת 2013.

 קודם הצטרפותו ל-FTV קפיטל היה מר גיטיג אחראי על תחום ההשקעות בתחום התוכנה בקרנות הון סיכון לרבות Lazard Technology Partners, קרן הן סיכון Giza GE ו-BRM קפיטל. לפני שהחל במסלול הקריירה שלו בקרנות הון סיכון, הוא כיהן כסגן נשיא לפיתוח עסקי בחברת Fundtech, ספקית גלובלית של תשלומים אלקטרוניים, פתרונות ניהול מזומנים וסליקה. מר גיטיג החל את דרכו כבנקאי השקעות בליהמן ברדרס, שם הוא עסק בשירותי מימון וייעוץ אסטרטגי לחברות מובילות בתעשיית הטכנולוגיה. מר גיטיג סיים תואר ראשון בהצטיינות יתרה בכלכלה בבית הספר וורטון שבאוניברסיטת פנסילבניה ותואר משותף  JD / MBA, אותו סיים בהצטיינות, בלימודי משפטים ועסקים באוניברסיטת קולומביה.

 "אנו שמחים להכיר בהישגיו של לירון ותרומתו הרבה לFTV-", אמרה ריצ'רד גרמן, שותף ניהול הון ב-FTV. "השילוב של מיומנויות הרישות והמימון המרשימות של לירון, המומחיות הטכנית העמוקה שלו וההבנה המתוחכמת את צרכי העסקים,  הופכים את לירון לשותף השקעה יוצא מן הכלל."

 FTV קפיטל גם הודיעה ​​לאחרונה על סגירת קרן בחתימת יתר הרביעית במספר ב-700 מיליון דולר.

 אודות FTV קפיטל

 FTV קפיטל היא חברת קרן השקעות, שמאז היווסדה גייסה מעל 1.8 מליארד דולרים להשקעה בחברות בעלות צמיחה גבוהה המציעות מגוון רחב של פתרונות חדשניים בארבעה מגזרים: שירותים עסקיים, שירותים פיננסיים, תשלומים/עיבוד עסקאות וטכנולוגיה. הצוות המנוסה של FTV ממנף את המומחיות ממוקדת התחום שלו ואת נסיונו המוכח בכל אחד ממגזרים אלה כדי לסייע לצוותי הניהול בעלי המוטיבציה להאיץ את צמיחת החברות. FTV אף מספקת לחברות גישה לרשת השותפים העולמית שלה, קבוצה של חברות ומנהלים מהמובילים בעולם שסייעו לחברות הפורטפוליו של FTV במשך יותר מעשור. חברות מצליחות רבות חברו ל-FTV לרבות Castle Pines Capital  (שנרכשה על ידי ולס פארגו, Coremetrics (שנרכשה על ידי יבמ) , ExlService (IPO),Financial Engines  (IPO), Fleet One  (שנרכשה על ידי Wright Express), Mu Sigma (נמכרה ל General Atlantic ו-Sequoia), PowerShares (נרכשה על ידי Invesco), Invesco ,Varicent (שנרכשה על ידי יבמ) ו- Verus Financial Management (שנרכשה על ידי The Sage Group). FTV קפיטל, שנוסדה בשנת 1998, השקיעה ב-82 חברות פורטפוליו והיא בעלת משרדים בסן פרנסיסקו ובניו יורק. לקבלת מידע נוסף בקרו באתר www.ftvcapital.com.

 לשירותכם גלריית תמונות חכמות:


לתמונה של לירון גיטיג , שותף ב- FTV Capital (תמונה Business Wire )

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
FTV Capital
Karen Derr Gilbert, 415-229-3000
kgilbert@ftvcapital.com