הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
BroadLight

חברת השבבים הישראלית BroadLight נרכשת על ידי חברת Broadcom

23/3/2012 09:00
23 במרץ 2012,הרצליה–BroadLight, חברת השבבים המובילה בעולם בתחום המעבדים לשוק התקשורת האופטית לבתים, נרכשת על ידי חברת Broadcom. אחרי השלמת העסקה, צפויה החברה להמשיך להשקיע בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים מתקדמים לתחום של תקשורת רחבת-פס אופטית כחלק מהפעילות בחברת Broadcom.

מוצרי חברת BroadLight משווקים במדינות רבות בעולם. בשנים האחרונות מתרכזת החברה בשיווק מוצריה לשוק הסיני, שם היא הקימה שלוחה של שיווק ומכירות המופעלת על ידי צוות מקומי, מהלך שתרם לצמיחה גדולה בהיקפי המכירות של החברה. לאחרונה ציינה החברה בגאווה את חיבורם של יותר מ-10 מליון בתים ברחבי העולם באמצעות רכיביה.

"אני גאה להיות חלק מחברה הממותגת בכל העולם בזכות הייחודיות הטכנולוגית שלה ובהצלחה המסחרית שהיא השיגה" אומר רענן גבירצמן, מנכ"ל החברה. "בזכות האנשים המדהימים העובדים בחברה הצלחנו לבנות מעבד תקשורת יחודי ולקדם את היקפי ההתקנה של תקשורת רחבת-סרט אופטית בכל יבשת בעולם".

BroadLight הוקמה בשנת 2000. "בתקופה מאוד קשה בתחום התקשורת בחרה החברה להשקיע בכיוון אשר נראה בזמנו כחסר היתכנות כלכלית" מוסיף גבירצמן ומודה לדוד לוי על פועלו בהקמת החברה. לאורך השנים, החברה זכתה לתמיכתם המתמדת של משקיעה, ביניהם: קרן סטאר, דלתא ונצ'רס, יזראל סיד, אז'ור קפיטל, בנצ'מרק קפיטל פלנוס וסיפיו פרטנרס.

"אני מאמין שרכישת BroadLight על ידי Broadcom, מחזקת את ישראל כמרכז טכנולוגי עולמי, צומח וחדשני", מסכם גבירצמן. "הצוות שלנו בכל העולם ימשיך לפעול במרץ ובנחישות לקדם את הטכנולוגיה והמוצרים במסגרת של חברת Broadcom".

למידע נוסף בקרו באתר www.BroadLight.com.


BroadLight and the BroadLight logo are trademarks of BroadLight, Inc. All other trademarks are the property of their respective holders.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי עתונות
אורית קוטי
pr@BroadLight.com
+972 3 566 3303