הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

SES ופורטוגל טלקום חתמו על הסכמי חידוש על מנת לספק דרישות שוק באיים האזוריים ובמדינות דוברות פורטוגזית באפריקה

4/8/2013 12:00
1/8/2013
לוקסמבורג –(Business Wire)— חברת אס.אי.אס (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) הודיעה היום על שני הסכמי חידוש עם פורטוגל טלקום, הנועדים לספק דרישה גוברת לרוחב פס בקבוצת האיים האזוריים ובמדינות דוברות הפורטוגזית באפריקה.

בעקבות ההסכמים תנצל ספקית שירותי הטלקום הגדולה בפורטוגל יותר מ 100 MHz קיבולת על גבי הלוויינים SES-4 ו NSS-7 אשר ישמשו אותה עבור מתן שירות לתושבי איי פלורס וקורבו בארכיפלג הפורטוגזי שבאוקיינוס האטלאנטי. כמו כן, פורטוגל טלקום תוכל לשפר את עמדתה כספקית רשת משולבת ביבשת אפריקה, ולספק את הדרישה הצומחת לרוחב פס וכיסוי גיאוגרפי מורחב לשירותים כגון Mobile Backhaul, ורשתות של תאגידים במדינות אפריקאיות כמו אנגולה, מוזמביק וסאו טומה, ועוד.

"הסכמי החידוש עם פורטוגל טלקום ממחישים את המחויבות שלנו לאספקת שירותי תקשורת בכל רחבי העולם. ניצול קיבולת הלוויין באפריקה מאפשרת לפורטוגל טלקום לתת מענה מיידי לצרכי תאגידים הזקוקים לחיבור מתמיד בין אפריקה לפורטוגל," אמר דיפאק מאת'ור, סמנכ"ל אסיה ב SES, האחראי גם לשירותי מידע וניידות באירופה.

אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של כ 53 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א). החברה מספקת שירותי שידור לוויין לרשתות שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום, עסקים וארגוניים ממשלתיים ברחבי היבשת.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת אס.אי.אס (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

עקבו אחרינו:

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites
פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany
יו טיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel
בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog


תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Markus Payer, SES
Market Communication & PR
Tel: +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com