הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
magicJack VocalTec

magicJack נבחרה כחברת VoIP הטובה ביותר על ידי הצרכנים

חברת magicJack זכתה בתואר "בחירת הצרכנים" בצפון אמריקה לשנת 2013 של Frost & Sullivan על היותה הספקית הטובה ביותר בסיכום הכולל של שירות VoIP

20/1/2013 12:00
, פלורידה ונתניה, ישראל --(BUSINESS WIRE)-- חברת magicJack VocalTec -  Nasdaq: CALL, המומחית לקול והמובילה בתקשורת ענן אשר המציאה את טכנולוגיית voice over IP) VoIP) בשנת 1994 ומכרה למעלה מ-10 מיליון יחידות של התקני magicJack®, זכתה לאחרונה בתואר "בחירת הצרכנים" בצפון אמריקה לשנת 2013 של Frost & Sullivan-2013 Frost & Sullivan North American Consumers’ Choice Award על היותה הספקית הטובה ביותר בסיכום הכולל של שירות VoIP - Overall Best VoIP Service Provider. החברה זכתה להישג מרשים כשדורגה במקום הראשון בכל חמש הקטגוריות: איכות כוללת, קלות שימוש, שיטות חיוב, תמורה ומחיר. בדירוג של עד שבע נקודות, קיבלה magicJack את הציונים הגבוהים ביותר, ובכלל זה:

מחיר: 6.7/7

תמורה: 6.6/7

קלות שימוש: 6.3/7

מלבד ההכרזה על שירות magicJack כעל שירות VoIP בעל הדירוג הגבוה בענף, נמצא בסקר העדפות הצרכנים של Frost & Sullivan בתחום התקשורת (Frost & Sullivan’s Consumer Communications Preferences Survey) כי מבחינת המספר של לקוחות VoIP בארצות הברית דורגה magicJack במקום הרביעי, כשמקדימות אותה רק חברות ענק כמו Comcast, AT&T ו- Time Warner Cable. השירות של החברה זוכה לפופולאריות גבוהה בהרבה בקרב צרכנים בעלי הכנסה נמוכה מ-35,000 דולרים, והוא פופולארי גם בקרב צרכנים בעלי הכנסה משפחתית של 100,000 דולרים עד 200,0000 דולרים.

"עקבנו במשך זמן מה אחר ההתפתחות של השירותים המסופקים באינטרנט" אמר מייק ג'וד, מנהל תוכנית בחברת Frost & Sullivan. " magicJackממחישה כי שירותים אלה מגיעים כעת למיינסטרים. העובדה ש-magicJack זכתה לדירוג כה גבוה בקטגוריות של איכות ותמורה מעידה מעל לכל ספק שהחברה מספקת שירות שהצרכנים אוהבים... וחשוב מכך - רוצים".

"אני מבקש להודות להנהלה שלנו ולצוות המסור על ההתמדה, העבודה הקשה, החדשנות והיצירתיות, שאפשרו ל-magicJack לזכות בתואר היוקרתי" אמר ג'רלד ונטו, המנכ"ל החדש של magicJack. "השירותים הפופולאריים שלנו magicJack PLUS ו-magicJack APP מעניקים לא רק את התמורה והמחיר הטובים ביותר, אלא גם את איכות הקול הטובה ביותר - והצרכנים נהנים מהצעה שאי אפשר לסרב לה. נמשיך במסורת המצוינות עם מוצרי magicJack החדשים שיופיעו בהמשך השנה ועם מוצרים פורצי דרך נוספים שיופיעו בעתיד. עובדי החברה שפועלים בתחום מזה למעלה מ-20 שנים יכולים לראות בתואר פרס על מפעל החיים החשוב שלהם. זו דרך נפלאה להיכנס לתפקיד המנכ"ל".

פרטים נוספים על התואר של magicJack אפשר למצוא בהכרזה של Frost & Sullivan על התואר (award announcement) או באתר האינטרנט שבכתובת http://www.frost.com.

אודות חברת magicJack VocalTec

היעד שלmagicJack VocalTec  (Nasdaq: CALL), החברה שהמציאה את טכנולוגיית VoIP, ובכלל זה טלפון התוכנה ושירות magicJack, היה להפוך לספקית בינלאומית של שירותי קול עולמיים בפלטפורמות מרובות. החברה השיגה מכירות של יותר מ-10 מיליון התקני magicJack קלים לשימוש ועטורי פרסים מאז שנת 2008, בה הושק ההתקן - ועושה שימוש ביותר מ-30 פטנטים, חלקם עוד מהימים שבהם המציאה החברה את טכנולוגיית VoIP. זהו שירות CLEC (Competitive Local Exchange Carrier) בעל טווח ההגעה הנרחב ביותר בארצות הברית מבחינת קודי החיוג הזמינים ומספר המדינות שבהן הוא מאושר לשימוש, ושיעור הזמינות (uptime) ההיסטורי של הרשת עומד על 99.99 אחוזים.

אודות חברת Frost & Sullivan

חברת Frost & Sullivan, השותפה לצמיחה (Growth Partnership Company), פועלת בשיתוף עם הלקוחות כדי למנף חדשנות וחזון במענה לאתגרים העולמיים והזדמנויות הצמיחה הנובעות מהם, שעליהם יקומו או יפלו החברות הפועלות בשוק.

במסגרת השותפות לצמיחה (Growth Partnership) אנו תומכים בלקוחות באמצעות היענות להזדמנויות אלה ושילוב של שני רכיבים חשובים לקידום החדשנות והחזון: הצעת הערך המשולבת ותשתית השותפות.

- במסגרת הצעת הערך המשולבת (Integrated Value Proposition) אנו תומכים בלקוחותינו לאורך כל השלבים של המסע שלהם אל החדשנות והחזון, ובכלל זה: מחקר, ניתוח, אסטרטגיה, חזון, חדשנות ויישום.

- במסגרת תשתית השותפות (Partnership Infrastructure) הייחודית שלנו אנו בונים את היסודות שעליהם ניתן לממש את החדשנות והחזון. בכלל זה מחקר מקיף של 360 מעלות, כיסוי מלא של ענף התעשייה, והשיטות הטובות ביותר לניהול הקריירה, לצד טביעת רגל עולמית של יותר מ-40 משרדים.

מזה למעלה מ-50 שנים, אנו מפתחים אסטרטגיות צמיחה לחברות מרשימת global 1000, עסקים מתפתחים, גופים מהמגזר הציבורי וקהילת ההשקעות. האם הארגון שלכם ערוך לגל הבא של מיזוגים בענף התעשייה, טכנולוגיות מהפכניות, התעצמות התחרות, מגמות על, שיטות פורצות דרך, שינויים בדינמיקה של הלקוחות וכלכלות מתפתחות?

יצירת קשר: Start the discussion

הצטרפו אלינו: Join our community

הירשמו כמנויים: Newsletter on "the next big thing"

הירשמו באתר: Gain access to visionary innovation

המקור: חברת magicJack VocalTec

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
INK בשם magicJack
הארי הרננדז, 512-382-8982
magicjack@ink-pr.com
או:
מירייה אספינוזה, 210-247-3870
F: 210-348-1003
mireya.espinoza@frost.com