הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Intelligent Energy

החברות Intelligent Energy ו-Etisalat הכריזו על שיתוף פעולה בתחום האנרגיה למכשירים ניידים

החטיבה של Intelligent Energy למכשירים ניידים נבחרה על ידי חברת הטלקום Etisalat לערוך ניסוי בקרב המשתמשים

23/5/2013 12:00
 לונדון --   Intelligent Energy, החברה העולמית לטכנולוגיות כוח, הכריזה היום על שיתוף פעולה מיידי עם אחת מחברות הטלקומוניקציה המובילות בעולם, Etisalat Nigeria. החברות יערכו במשותף ניסויים בהתקני אנרגיה אישיים שיתבססו על הטכנולוגיה המוכחת של תאי הדלק של Intelligent Energy, וניסוי בקרב המשתמשים של Etisalat יחל כבר ברבעון הנוכחי.

נוכח הגידול בביקוש לשירותים של תקשורת נתונים במכשירים ניידים, גוברת החשיבות של מקור אנרגיה אמין שאינו תלוי ברשת החשמל. במסגרת הניסוי של Etisalat ייבחן בשטח פיתרון חדש ומתקדם אשר מבוסס על הטכנולוגיה של Intelligent Energy לאנרגיה נקייה, בקרב לקוחות נבחרים בעלי מכשירים שונים.

"אנו ב- Etisalatשואפים לספק ללקוחותינו פתרונות עדכניים אשר משפרים את חוויית השימוש במכשירים ניידים, ולשם כך חברנו אל Intelligent Energy כדי לבצע את הפרויקט לחיסכון באנרגיה. כעת יוכלו לקוחותינו ליהנות מאנרגיה אישית בעודם בדרכים ולהשתמש במכשירים הניידים שלהם בכל עת מבלי לחשוש שייוותרו ללא אנרגיה, הודות לטכנולוגיה ברמה עולמית" אמר ווייל עמאר, המנהל המסחרי הראשי של Etisalat Nigeria.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם Etisalat. הם השכילו לזהות אזור שחסר בו שירות של התקני אנרגיה למכשירים ניידים. יחד עמם אנו שואפים לספק את הפתרונות הרלוונטיים והחדשניים ביותר, שמעניקים ערך מוסף למנויי Etisalat" אמר ד"ר הנרי וויננד, מנכ"ל Intelligent Energy.

ככל שהתחכום של המכשירים הניידים גדל, גובר הביקוש לפתרונות כוח ניידים בקצב מעריכי. אולם, קצב החידושים בכוח של הסוללות מפגר מאחור, הצרכנים מתאכזבים ונוצר צורך בחלופות מעשיות, בעלות יחס טוב של עלות-תועלת. הטכנולוגיה של Intelligent Energy לאספקת כוח למכשירים ניידים פותחה כדי לתת מענה לצורך זה, ולספק כוח רב יותר בדרכים על מנת שמפעילות הסלולר יוכלו להעניק חוויה טובה יותר למשתמשים, וליהנות מהכנסות גבוהות יותר למשתמש (ARPU).

הערות לעורכים

אודות חברת Intelligent Energy

חברת Intelligent Energy מפתחת טכנולוגיה לאספקת אנרגיה יעילה, חסכונית ונקייה עבור השווקים של מכשירים ניידים, כלי רכב ויחידות כוח נייחות ברחבי העולם - מערכות אנרגיה קומפקטיות עבור מכשירים ניידים ועד חטיבות כוח למכוניות חשמליות ויחידות כוח נייחות לתשתיות שפועלות באופן קבוע.

בארכיטקטורה הייחודית של הטכנולוגיה שלנו נעזרות חברות אלקטרוניקה עולמיות כדי ליצור מערכות כוח ייחודיות, יעילות וחסכוניות, של תאי דלק ליישומים בייצור המוני. כך יכולים אנו בחברת Intelligent Energy, והשותפים שלנו בתעשייה, לפתור אתגרים של אספקת כוח רציפה ותפוקה, וליצור פתרונות אנרגיה נוחים עבור חיי היום יום.

חברת Intelligent Energy פועלת ברחבי העולם ויש לה משרדים ביבשות אמריקה, אירופה ואסיה.

פרטים נוספים על חברת Intelligent Energy אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.intelligent-energy.com ובאתרים Twitter, YouTube, Flickr, Tumblr ו-LinkedIn.

אודות חברת Etisalat Nigeria

תוך ארבע שנות פעילות בלבד, הפכה Etisalat Nigeria לשחקנית חשובה בענף עם מסד צומח של 15 מיליון מנויים בשוק תחרותי ביותר. המערך הנרחב של מוצרים לקול ונתונים שמציעה החברה כולל את easy starter, easycliq, easybusiness, easyblaze, easywallet, easyadz ו-easyflex; כולם הותאמו במיוחד כדי לתת מענה לצרכים של לקוחותינו.

הודות לביצועים המעולים מאז ההשקה של הפעילות המסחרית, זכתה Etisalat לראשונה אי פעם בפרס Excellent Service and effective Collaboration with the Consumer Affairs Bureau to ensure access to Customer Care Help line (שירות מעולה ושיתוף פעולה יעיל עם הלשכה לצרכנות על מנת להבטיח גישה למוקד של שירות הלקוחות) של ענף הטלקום בניגריה.

החברה זכתה במגוון של פרסים ותארים נוספים, ובכלל זה 'מותג השנה', 'שירות הלקוחות הטוב ביותר בענף הטלקום', 'החברה החדשנית של השנה בענף הטלקום', וכן 'החברה החדשנית ביותר בתחום של האחריות החברתית'.Etisalat Nigeria  היא אחת מבין 15 הפעילויות של חברת Etisalat Group ברחבי אפריקה, המזרח התיכון ואסיה, אשר משרתות ביחד יותר מ-140 מיליון מנויים; והיא מחויבת לספק שירותים חדשניים ואיכותיים למנוייה, שמספרם הולך וגדל.

אודות חברת Etisalat Group

מאז שנת 1976 ניצבת Etisalat בחזית המהפכה הטכנולוגית במזרח התיכון, ובארבעים השנים האחרונות צמחה החברה, התפתחה והפכה לאחת מחברות הטלקום המובילות בעולם.

בחברת Etisalat מתמקדים באספקה של פתרונות חדשניים שמחוללים מהפכות בקהילות שבהן היא פועלת, ומאיצים את ההתפתחות החברתית והצמיחה הכלכלית. החברה מחויבת לפתח בפועל ולתכנן פלטפורמות לצמיחה בכל אחד מהשווקים המקומיים שבהם היא פועלת. גישה זו סייעה ל-Etisalat להשיג הצלחה משמעותית ב15 מדינות במזרח התיכון, באפריקה ובאסיה, להגיע לשווי שוק של כ-23 מיליארד דולרים ולהכנסה שנתית של יותר מ-8.5 מיליארד דולרים, ולצבור מסד של יותר מ-140 מיליון לקוחות.

המקור: חברת Intelligent Energy

גלריית מולטימדיה חכמה

לוגו (Logo)

גרפיקה (Graphic)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Intelligent Energy
ד"ר ג'ון מור
מנהל תקשורת
jon.moore@intelligent-energy.com
+44 15 0927 1271
או
פירמת Racepoint Group
אלכס גנדי / סוקול בגאיי
intelligentenergyuk@racepointgroup.com
+44 20 8811 2474
המקור: חברת Intelligent Energy