הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

Modulo מדווחת כי פתרונות GRC שהיא מציעה צוברים תנופה באירופה ובמזרח התיכון

הבנק המסחרי של דובאי בחר לשלב את היישום של Modulo בפלטפורמת הניהול של פעילויות הממשל התאגידי, ניהול הסיכונים והעמידה בתקנות (GRC)

31/8/2010 12:00
מונקלייר, ניו ג'רזי--(BUSINESS WIRE)-- Modulo, ספקית מובילה של פתרונות לממשל תאגידי, ניהול סיכונים ועמידה בתקנות (Governance, Risk and Compliance - GRC), הכריזה היום על לקוחות ושותפים חדשים ועל תוצאות שיא במחצית הראשונה של שנת 2010 בשווקים בעלי קצב הצמיחה המהיר באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה (EMEA) - הישגים שמבססים עוד יותר את נוכחותה האיתנה של החברה ברחבי העולם. על הלקוחות החדשים נמנות חברות בינלאומיות מובילות בענפי הבנקאות, הנפט, הדלק והאלקטרוניקה, ובהם הבנק המסחרי של דובאי (Commercial Bank of Dubai) שבחר לשלב את היישום של Modulo בפלטפורמת הניהול של פעילויות GRC בארגון.

שמונה שותפים (partners) חדשים שמתמחים באבטחה, מלבד השותפה העולמית IBM, משתמשים ביישום Modulo Risk Manager כדי להרחיב את השירותים שהם מספקים ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה: Cryptonet, Ejada Systems, Footprint Africa (FABS), Fractalis, HD-INFO, ITCVC, Paladion Networks ו-Vasgard.

הבנק המסחרי של דובאי (Commercial Bank of Dubai (CBD)) הוא בנק למסחר וקמעונאות עם נכסים בשווי של יותר מ-34 מיליון דירהם של איחוד הנסיכויות הערביות ורשת של סניפים ברחבי איחוד הנסיכויות הערביות. ב-CBD נעזרים בפיתרון של Modulo כדי לנהל את הפעילות של הערכת הסיכונים בצורה מרכזית ואוטומטית. "בחרנו ביישום Risk Manager של Modulo כרכיב ליבה בפיתרון GRC שלנו לאחר הערכה קפדנית של כל הכלים המוצעים בשוק זה. בחרנו ביישום לא רק בשל התפקודים שלו בתחומים מסוימים של העמידה בתקנות וניהול הסיכונים, אלא גם הודות לחשיפה הנרחבת של החברה במגזר הבנקאות" אמר רינלדו ריביירו דה אוליביירה, מנהל למיחשוב GRC ואבטחת מידע בבנק המסחרי של דובאי.

"המופקדים על ניהול הסיכונים בשווקים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה מתמודדים עם אתגרים הנובעים מהתקנות המורכבות והתובעניות ומקצב הגידול המעריכי של איומי האבטחה. עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים, מציעה Modulo כמה מהפתרונות המקיפים ביותר, נהנית ממסד ההתקנות הנרחב ביותר והיא הראשונה שתומכת בשפות מרובות" אמר מרק ברדו, סגן נשיא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת Modulo.

אודות Modulo

Modulo היא ספקית עולמית מובילה של פתרונות מקיפים לממשל תאגידי, ניהול סיכונים ועמידה בתקנות (GRC). יישום Risk Manager עטור הפרסים של Modulo מעניק ליותר מ-1,000 ארגונים ברחבי העולם את הכלים הנחוצים למיכון תהליכי הניהול של פעילויות GRC ובכלל זה ניטור, ניהול ועמידה מתמשכת במדיניות ובתקנות, תוך צמצום החשיפה של הארגון לסיכונים ומורכבות. בין התארים שבהם זכתה לאחרונה Modulo: פרס Global Product Excellence Award של Info Security Products Guide 2010, פרס Product Innovation Award של Network Products Guide 2010 וכן הגעה לשלב הגמר בקטגוריה Best Regulatory Compliance Solution של 2010 SC Awards.

פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובת www.modulo.com.

המקור: Modulo
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Kesselring Communications
לזלי קסלרינג, +1-503-358-1012
נשיאה
Leslie@kesselring.net