הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NJOY

הממונה לשעבר על בריאות הציבור בארה"ב, ד"ר ריצ'רד כרמונה, מצטרף למועצת המנהלים של חברת NJOY לסיגריות אלקטרוניות

ד"ר כרמונה זוכה להערכה רבה על המחקר וההמלצות שלו לצמצום ההשפעות של עישון פאסיבי

28/3/2013 12:00
סקוטסדייל, אריזונה --NJOY, החברה מספר אחת באמריקה לסיגריות אלקטרוניות, הודיעה היום כי ד"ר ריצ'רד כרמונה (M.D., M.P.H., FACS) מונה כחבר במועצת המנהלים של NJOY וכיו"ר המועצה המדעית המייעצת. ד"ר כרמונה מונה על ידי נשיא ארצות הברית, ומינויו אושר פה אחד על ידי הסנאט של ארצות הברית, כממונה ה-17 על בריאות הציבור של ארצות הברית (17th Surgeon General of the United States), תפקיד בו כיהן בין השנים 2002 עד 2006. ד"ר כרמונה יספק לחברה ייעוץ אסטרטגי בסוגיות של בריאות הציבור ורגולציה, ויוביל את המחקר של NJOY לגבי הפוטנציאל של הסיגריות האלקטרוניות לצמצם נזקים.

כאחד המומחים המובילים בארצות הברית לבריאות הציבור, לתמיכה של ד"ר כרמונה חשיבות רבה. ד"ר כרמונה מצטרף ל- NJOY עם ידע עשיר על הנזקים מעישון פאסיבי של טבק, שבא לידי ביטוי בדוח הידוע של הממונה על בריאות הציבור בשנת 2006 על ההשפעות הבריאותיות של חשיפה סביבתית לעישון טבק.

בחברת NJOY מחויבים לשתף פעולה עם הרשויות והקהילה הרפואית כדי לקדם את המחקר וההבנה המדעית של הקטגוריה של הסיגריות האלקטרוניות.

"להצטרפותו של ד"ר כרמונה למועצת המנהלים של NJOY חשיבות רבה, ואנו שמחים על שהסכים למלא את התפקיד החשוב בחברה שלנו" אמר קרייג ווייס, מנכ"ל NJOY. "המומחיות שלו תמלא תפקיד מכריע בהרחבת מאמצינו להבטיח הסרה לכידה ויעילה של הקטגוריה, ובהגברת המודעות לסיגריות האלקטרוניות כחלופה ממשית לצרכני טבק מבוגרים. אנו בחברת NJOY גאים להוביל תהליך זה ומאמינים כי מוצרינו יכולים להפוך את הסיגריות הרגילות למיותרות".

"חברת NJOY היא מובילה ברורה ואחראית בענף החשוב והצומח של הסיגריות האלקטרוניות, והתרשמתי מהמחויבות שלה למדע. לחברה חזון ברור באשר לחשיבות שממלאים הדיאלוג המדעי והמחקר המתמשך בגיבוש ההסדרה ובזירה של בריאות הציבור, כיום ובעתיד" אמר ד"ר כרמונה. "אני מאמין שחיוני לספק למעשנים מבוגרים חלופות איכותיות וחדשניות לסיגריות הרגילות. הנתונים העדכניים מצביעים על כך שלסיגריות האלקטרוניות פוטנציאל משמעותי מאוד לצמצם את הנזק, ובחברת NJOY מחויבים להוסיף ולפתח את המדע בתחום זה. אני מצפה לעבוד עם NJOY בתחום חשוב זה".

לד"ר כרמונה ניסיון עשיר בתחום של בריאות הציבור, מדעים קליניים וניהול רפואי. הוא מילא מספר משרות בתחום הרפואי ומכהן כפרופסור הראשון לשם כבוד (Distinguished Professor) לבריאות הציבור במכללת מל ואניד צוקרמן לבריאות הציבור (Mel and Enid Zuckerman College of Public Health) באוניברסיטת אריזונה. הוא שירת גם בצבא של ארצות הברית ובכוחות המיוחדים של הצבא. על שירותו במלחמת וייטנאם זכה בשני עיטורי Purple Hearts ובשני עיטורי Bronze Stars.

במסגרת תפקידו כממונה ה-17 על בריאות הציבור קיבל ד"ר כרמונה דרגה של סגן אדמירל (Vice Admiral) ועסק במניעה, היערכות, שונות בבריאות (health disparities), אוריינות בריאותית ובריאות עולמית. בדוח משנת 2006, שזכה לשבחים רבים ואומץ על ידי גופים לבריאות הציבור וארגונים לפיקוח על טבק, נמצא כי קרוב למחצית מהאמריקנים שאינם מעשנים נחשפים באופן קבוע לעשן מסיגריות של מעשנים. בדוח נקבע כי כל חשיפה לעישון פאסיבי מסכנת את מי שאינם מעשנים, ובשל כך, הדרך היחידה להגן על מי שאינם מעשנים היא למנוע עישון במקומות סגורים.

אודות חברת NJOY

NJOY הוא המותג הפופולרי ביותר של סיגריות אלקטרוניות באמריקה, והוא ידוע כ-"תקן הזהב" של הענף הודות למוצרים הטובים מסוגם, הטכנולוגיה שלגביה הוגשו בקשות לפטנטים, המיתוג המעולה, הצוות הניהולי המנוסה וההתנהלות העסקית האחראית ביותר. NJOY היא החברה העצמאית הראשונה לסיגריות אלקטרוניות שתומכת בתוכנית הארצית We Card Program ואשר המועצה המייעצת שלה לייצור מצטרפת למאמצים למניעת שימוש של קטינים במוצריה. מוצרי NJOY מוצעים כיום בקרוב ל-60,000 חנויות ברחבי ארה"ב והחברה מרחיבה את פעילותה גם אל מחוץ לארה"ב. NJOY מציעה מגוון מוצרים של סיגריות אלקטרוניות - חד פעמיות ונטענות - אשר מיוצרים עבור מעשנים מבוגרים. מוצרים אלה מספקים ניקוטין בטעם עשיר של טבק או מתנול, ללא עשן או ריח של טבק. מוצר הדגל של החברה, NJOY KING, הוא הסיגריה האלקטרונית הנמכרת ביותר בחנויות קמעונאיות בארצות הברית, על פי נתונים של Nielsen C-store. המשרדים הראשיים של NJOY שוכנים בסקוטסדייל, אריזונה. פרטים נוספים על מוצרי NJOY אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.NJOY.com.

המקור: חברת NJOY
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת Sloane & Co
מישל פיטרס,
212-4461889
mpeters@sloanepr.com