הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NIKE

Nike מציגה יישום חדש: Nike+ GPS App

היישום החדש והייחודי למכשירי iPhone מסייע לשמור על המוטיבציה, מציג מפות, מאפשר לעקוב אחר הריצה ומציע קשר עם 3 מיליון חברי הקהילה

8/9/2010 12:00
ביוורטון, אורגון--(BUSINESS WIRE)-- במסגרת המערך המתרחב של כלי אימון דיגיטליים לספורטאים, מכריזה היום חברת NIKE ((NYSE:NKE על זמינותו של היישום החדש Nike+ GPS App בחנות App Store. היישום תוכנן לפעול בצורה חלקה בשילוב עם מקלט GPS ומד ההאצה, ולשמש ככלי מדויק ומבדר שמסייע לשמור על המוטיבציה של האצן.

בעזרת היישום החדש Nike+ GPS App יכולים האצנים להשתמש במכשיר iPhone כדי למפות בצורה חזותית כל ריצה; לעקוב אחר הקצב, המרחק, הזמן והקלוריות; לשמור על המוטיבציה; ולקבל משוב מיידי במהלך הריצה ואחריה מספורטאים דוגמת פאולה רדקליף ולנס ארמסטרונג, או מהקומיקאית טרייסי מורגן. היישום מסייע גם ליצור קשר עם אצנים מרחבי העולם, או עם אצנים במסלול הסמוך, באמצעות אתר www.nikeplus.com - קהילת הריצה הגדולה בעולם, שמונה למעלה מ-3 מיליון חברים.

"אנו שמחים להציג יישום מקצועי לאצנים עבור מכשירי iPhone, אשר משלב בין עוצמה דינמית לבין הקהילה של Nike+ ומציע דרך ידידותית להסתייע במקלט GPS ובמד ההאצה" אמר סטיבן אולנדר, סגן נשיא, Nike Digital Sport. "בכוונתנו להוסיף ולפתח את הכלים הדיגיטליים שאנו מציעים לאצנים כדי להעניק חוויית ריצה ייחודית ועתירת השראה".

בעזרת יישום Nike+ GPS App למכשירי iPhone יכולים האצנים:

לרוץ בכל מקום: בבית, במכון הכושר או בחוץ, בהליכון או במסלול הריצה, עם יישום ייחודי שמשלב את העוצמה של טכנולוגיית GPS ומד ההאצה כדי למפות את הריצה ולעקוב אחריה מכל מקום. אפילו במקומות שבהם לא ניתן לקלוט את אותות GPS, מסייע מד ההאצה למשתמשים להוסיף ולעקוב אחר הקצב, המרחק, הזמן והקלוריות.

למפות את הריצה: טכנולוגיית GPS מסייעת לאצנים לעקוב אחר כל המסלולים ולהציג את הקצב והמרחק בנקודות שונות במהלך הריצה. האצנים יכולים ללחוץ על הצג תוך כדי ריצה כדי לראות היכן נמצאים כעת.

להציב אתגרים: מנגנון Challenge Me מסייע לאצנים להציב אתגרים כדי לרוץ רחוק יותר, מהר יותר או זמן רב יותר מאשר בריצה הקודמת שפרטיה נרשמו. היישום מסייע לעקוב אחר היסטוריית הריצות ולהציב אתגרים אישיים.

ליצור קשר: לאחר כל ריצה יכולים האצנים להתחבר בתקשורת סלולרית לאתר www.nikeplus.com כדי לשמור מיד את פרטי הריצה ולשתף אותם עם חברים באתר, בשירות Twitter או ברשת Facebook. כן ניתן לצפות בהתקדמות לפי היעדים, להשתתף בתחרויות ריצה ולהוריד תוכניות אימון.

לשמור על המוטיבציה: האצנים מקבלים 'הודעות עידוד' מספורטאים מובילים וידוענים כאשר הם עומדים ביעדים מסוימים, מותאמים אישית, זוכים בתחרויות או משיגים את התוצאה האישית הטובה ביותר. האצנים יכולים גם ללחוץ על הצג של מכשיר iPhone כדי לקבל משוב תוך כדי ריצה.

יישום Nike+ GPS App מוצע תמורת 1.99 דולרים מחנות App Store עבור מכשירי iPhone ונגני iPod Touch, בכתובת www.itunes.com/appstore. יישום Nike+ GPS App תומך במכשירי iPhone ובנגני iPod Touch, אך הוא פועל רק בטכנולוגיית מד ההאצה של נגני iPod Touch.

מדריכי וידאו ליישום Nike+ GPS App אפשר למצוא בכתובות:

• http://videos.nikemedia.com/NikePlusGPSApp_1.mov

• http://videos.nikemedia.com/NikePlusGPSApp_B.mov

מאז שנת 2006, בה הושקה הפעילות של Nike+ בשיתוף פעולה עם Apple, הוצג מגוון של מכשירים שתומכים ביישומי Nike+ על מנת לסייע לאצנים למצות את מרב הפוטנציאל, ובכלל זה Nike+ iPod SportKit עבור נגני iPod Nano ו-iPod Touch לאצנים שנהנים להתאמן לצלילי המוזיקה, Nike+ SportBand  לאצנים שמעדיפים לרוץ ללא מוזיקה, Nike+ Heart Rate Monitor, וכעת היישום החדשNike+ GPS App  עבור מכשירי iPhone.

אודות חברת NIKE

חברת NIKE, שמשרדיה הראשיים שוכנים סמוך לביוורטון, אורגון, מובילה בעולם בעיצוב, שיווק והפצה של מוצרי הנעלה, הלבשה, ציוד ואביזרי ספורט מקוריים, למגוון רחב של פעילויות ספורט וכושר. על חברות הבת בבעלות מלאה של Nike נמנות חברת Converse, אשר מעצבת, משווקת ומפיצה מוצרי הנעלה, הלבשה ואביזרי ספורט; Cole Haan, אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעלי יוקרה, תיקים, אביזרים ומעילים; חברת Umbro מבריטניה, מותג כדורגל מוביל בעולם; וחברת Hurley International אשר מעצבת, משווקת ומפיצה מוצרי הנעלה, הלבשה ואביזרים לפעילויות ספורט ואופנת נוער. פרטים נוספים בכתובת nikebiz.com.

פרטים נוספים, ובכלל זה תכני מולטימדיה, אפשר למצוא בכתובת www.nikemedia.com.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6420436&lang=en.

המקור: חברת NIKE
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת NIKE
קשרי מדיה של Nike, 212-367-4447