הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
GSMA

ה-GSMA הכריז על הדוברים המרכזיים באירועי מובייל 360-המזרח התיכון

מובילי תעשייה ידונו בעתיד המובייל באירועי מובייל 360 –המזרח התיכון שיתקיימו באוקטובר

4/6/2015 03:20
לונדון—(BUSINESS WIRE)—ארגון ה-GSMA הודיע היום על הדוברים המרכזיים שינאמו בסדרת הכנסים מובייל 360-המזרח התיכון שתתקיים בדובאי, 20-21 באוקטובר, 2015. האירוע, המתקיים השנה זו הפעם השלישית, יכנס נציגים מהמפעילים הגדולים באזור ושחקנים גדולים אחרים בענף, כדי לדון בהזדמנויות מפתח ובאתגרים העומדים בפני תעשיית המובייל במזרח התיכון ובצפון אפריקה.

הדוברים המרכזיים שאישרו הופעתם באירוע הם:

-  אחמד עבדלקארים ג'ולפאר, מנכ"ל, Etisalat Group  וסגן יו"ר GSMA

-  בוב פוקס, מנהיג עולמי בתעשייה – טלקומיוניקציה, תקשורת & בידור, IBM שירותים 

    עסקיים גלובליים

-  דיליפ רהולן, יו"ר מנהלי ומנכ"ל, Pacific Controls

-  אלפרד בודימן, מנהל, , Samsung R&D Instituteאינדונזיה

-  סקוט גגנהיימר, מנכ"ל, Zain Group

"סדרת הכנסים מובייל 360 -המזרח התיכון ביססה את עצמה כפורום מרכזי לחקר עתיד המובייל באזור הנמצא בחוד החנית של חדשנות בתחום המובייל," אמר מייקל אוהרה, מנהל השיווק הראשי ב-GSMA. "השנה נזכה לשורה של דוברים ברמה עולמית שיתארו כיצד אזורי המזרח התיכון וצפון אפריקה עוברים במהירות הולכת וגוברת לרשתות פס רחב ולמכשירים ניידים, ועוזרים ליצור חברות שהן מחוברות באמת."

תכנית הכנס תתמקד באופן בו המובייל הופך לפלטפורמה להשקת מגוון שירותים מחוברים בתחומים כגון: מסחר דיגיטלי, זהות דיגיטלית, אבטחה דיגיטלית והאינטרנט של הדברים. דוברים נוספים ופרטי אירועים יוכרזו בחודשים הקרובים.

מובייל 360 -המזרח התיכון יתקיים בתאריכים 20-21 באוקטובר 2015, לצד אירוע GITEX, במרכז הסחר העולמי בדובאי, איחוד האמירויות הערביות. בין מנהיגי תעשייה התומכים באירוע ניתן למנות את  Etisalat (חסות מארח); Ooredoo (חסות פלטינום); אריקסון (חסות זהב); ו-Huawei (חסות כסף).

קחו חלק במובייל 360 -המזרח התיכון

למידע נוסף, לרבות כיצד ניתן להשתתף באירוע, להציג או לדבר בו, בקרו באתר www.mobile360series.com/middle-east/. עקבו אחר ההתפתחויות האחרונות של מובייל 360-המזרח התיכון בטוויטר - @GSMA and #M360ME – ובפייסבוק www.facebook.com/gsma.

אודות GSMA

ארגון ה-GSMA מייצג את האינטרסים של ספקיות סלולר ברחבי העולם, מאחד כמעט 800 ספקיות סלולר בעולם, ויותר מ-250 חברות של מערכת הסלולר הרחבה, בכללם יצרניות מכשירים, חברות תוכנה, ספקי ציוד וחברות אינטרנט, כמו גם ארגונים במגזרי תעשייה המשיקים. ה-GSMA גם מפיק אירועים מובילים בתעשייה כגון קונגרס הסלולר העולמי,  הקונגרס הסלולר העולמי בשנחאי וסדרת הקונגרסים Mobile 360.

המקור: GSMA

לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור:

http://www.businesswire.com/news/home/20150604005054/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
For the GSMA
Asad Abbasi
+971 52 861 4230
AAbbasi@webershandwick.com
or
GSMA Press Office
pressoffice@gsma.com