הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
GIA

המכון הגמולוגי לאמריקה פיתח יישום למחשבי iPad שמספק מידע על 4 התכונות החשובות של היהלומים

הכלי האינטראקטיבי נועד לעורר עניין ולהעניק הדרכה

23/11/2011 08:30
קרלסבאד, קליפורניה--(BUSINESS WIRE)-- במכון הגמולוגי לאמריקה (GIA) נעזרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי לעורר עניין ולהדריך צרכנים ביחס לארבע התכונות החשובות ביותר שעל פיהן נקבעת איכות היהלומים (התכונות המכונות 4C משום שהשמות של כולן באנגלית מתחילים באות C) - צבע, טוהר, חיתוך וגודל. את יישום 4C החדש של GIA למחשבי iPad אפשר להוריד בחינם מחנות iTunes.
המכון הגמולוגי לאמריקה, שפיתח את שיטת 4C ואת המערכת הבינלאומית לדירוג יהלומים (International Diamond Grading System™), הוא ארגון עצמאי שפועל לשמור על אמון הציבור ביהלומים באמצעות שירותי מעבדה, תוכניות הדרכה, תגליות ומחקרים.
יישום 4C כולל סרטוני וידאו וכלים אינטראקטיביים שמסבירים כיצד מדרגים במכון הגמולוגי לאמריקה יהלומים לפי שיטת 4C. ביישום מוסברים סולמות הדירוג של הצבע, הטוהר והחיתוך, וכיצד משפיע הדירוג שנקבע על שווי היהלום. ביישום מתוארים גם המקורות לשיטת המדידה של גודל היהלומים בקראט, ומוגש מידע נוסף אודות הפלואורסצנטיות של היהלומים, הטיפולים שהם עוברים והעיבוד שלהם.
הכלים האינטראקטיביים מסייעים לגלות את:
- השינויים בצבעו של היהלום לפי סולם הצבע GIA D-to-Z Color Scale
- המאפיינים הטיפוסיים בנקודות שונות בסולם הטוהר GIA Clarity Scale
- המבנה של היהלום וכיצד משפיעים המאפיינים השונים על רמת החיתוך של היהלום
- הקשר בין גודל היהלום למשקלו בקראט והשוואת הממדים של יהלומים שונים
- המבנה של דוח הדירוג של GIA והרכיבים השונים של הדוח
מאפיין “My Diamond Wish List” מסייע לצרכן לתעד את מאפייני היהלומים שראה ושקל. הצרכנים יכולים להגיע למידע רלוונטי ביחס ליהלומים ולשמור אותו, ובכלל זה מספר דוח, נתוני 4C, מחיר, תמונה, כתובת הסוחר ופרטי קשר. אם נערך ליהלום דוח GIA, יופיעו נתוני הדירוג באופן אוטומטי ב-GIA Report Check.
עוד כולל היישום גישה ישירה ל-GIA Report Check, מסד נתונים מאובטח שכולל דוחות דירוג של GIA. הצרכנים יכולים לאמת את התוכן של דוח GIA ולצפות בגרסת PDF של הדוח - ישירות במחשב iPad שברשותם - באמצעות הזנה של מספר הדוח וגודל היהלום בקראט.
בקרוב יוצעו בחנות iTunes גם יישום עבור מכשירי iPhone וגרסה של היישום בסינית מפושטת.
יישום 4C החדש של GIA למחשבי iPad כבר זמין בחנות iTunes.
אודות המכון הגמולוגי לאמריקה
המכון הגמולוגי לאמריקה (GIA) הוא ארגון עצמאי שפועל שלא למטרות רווח ומוכר ברחבי העולם כסמכות העליונה לגמולוגיה. המכון הוקם בשנת 1931 וגיבש על סמך מומחיות מעמיקה את תוכנית ההדרכה הנחשבת ביותר בתחום הגמולוגיה. בתחילת שנות החמישים של המאה שעברה פיתח GIA את שיטת 4C המפורסמת - צבע, טוהר, חיתוך וגודל. בשנת 1953 יצר המכון את המערכת הבינלאומית לדירוג יהלומים (International Diamond Grading System™), שמוכרת כיום על ידי כל צורף מקצועי בעולם, כמעט.
באמצעות מחקר, הדרכה, שירותים של מעבדת גמולוגיה ופיתוח מכשירים, פועלים במכון כדי להבטיח את אמון הציבור ביהלומים ובתכשיטים, ושמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ביטחון, ידע, מדע ומקצועיות. אתר האינטרנט של GIA פועל בכתובת www.gia.edu.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50081556&lang=en.
המקור: המכון הגמולוגי לאמריקה (GIA)
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
המכון הגמולוגי לאמריקה (GIA)
ג'סיקה זכרייזון
מנהלת יחסי ציבור
760-603-4197
Jessica.sachariason@gia.edu