הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SoloPower

חברתSoloPower מציגה בתערוכתIntersolar במינכן פתרונות סולאריים מהדור הבא: לוחות גמישים ורבי עוצמה עם ערכות מיוחדות להתקנה קלה

בחברת SoloPower מבקשים להפוך את האנרגיה הסולארית למקור הכוח העיקרי במבני מסחר ותעשייה ברחבי העולם, אשר צורכים כ-40 אחוזים מהחשמל

14/6/2012 02:00
תערוכת Intersolar אירופה 2012

מינכן, גרמניה וסאן חוזה, קליפורניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת SoloPower מסאן חוזה שבקליפורניה, יצרנית של תאים ומודולים סולאריים יעילים וקלים מיריעה דקה וגמישה, הציגה היום בתערוכת Intersolar שמתקיימת במינכן שבגרמניה, אחת התערוכות הגדולות בעולם לענף של האנרגיה הסולארית, את הפתרונות הסולאריים המשולבים מהדור הבא. הפתרונות של SoloPower כוללים שישה דגמים של לוחות פוטו-וולטאיים ושלוש ערכות ראשונות מסוגן להתקנה קלה ובלתי פולשנית: SoloSaddle, SoloWedge ו- SoloBridge- ערכות שמגבירות את גמישות היישום ומשפרות את ביצועי המודול על גגות של מבני מסחר ותעשייה ברחבי העולם.

"אנו בחברת SoloPower פועלים בשוק בהתאם לצורכי לקוחותינו ומציעים פתרונות שאפשר ליישם במהירות בגגות ישנים וחדשים, תוך התאמה לתנאים הספציפיים באתר" אמר ברוס חורי, הנשיא והמנהל המסחרי הראשי של חברת SoloPower. "השילוב בין מודולי SoloPanels מהדור הבא לבין ערכות ההתקנה שלנו מאפשר לנו להרחיב את השוק של המודולים הסולאריים להתקנה על הגג, ולהציע פיתרון קל וחסכוני לאנרגיה סולארית בכל מקום ועל כל גג, כמעט".

החבילה החדשה של הפתרונות הסולאריים שמציעה SoloPower כוללת את מודולי SoloPanels וערכות ההתקנה כמפורט להלן, לביצועים אופטימליים ושילוב במגוון רחב של גגות, באזורים גיאוגרפיים שונים:

- SoloPanel® SF1 ו-SP1, להתקנה בגגות מתכת מסוג standing-seam במידות 12 אינץ' ו-16 אינץ'.

-SoloPanel® SP3L  ו-SP3S, מודולים בתצורה גדולה להתקנה במבני מסחר ותעשייה עם גג בעל שיפוע מתון.

-SoloSaddle , ערכה בלתי פולשנית שתוכננה להתקנה קלה של מודול SP3S בגגות שמבוססים על ממברנה. השיפוע המתון מעניק יכולות של ניקוי עצמי וביצועים גבוהים באזורים חמים.

-SoloWedge , ערכה בלתי פולשנית שתוכננה להתקנה קלה של מודול SP3L בגגות שמבוססים על ממברנה. השיפוע של חמש מעלות מעניק יכולות של ניקוי עצמי וביצועים מרביים באזורים קרים.

-SoloBridge , ערכה בלתי פולשנית שתוכננה להתקנה קלה של מודול SP3L בגגות מתכת.

חברת SoloPower משיקה את הפתרונות הסולאריים מהדור הבא במקביל לגיוס עובדים למפעל ייצור מתקדם ביותר, בעל תפוקה גבוהה, בפורטלנד שבאורגון, שבו יחל הייצור המסחרי בהמשך השנה הנוכחית. בסך הכל אמורה SoloPower להפיק בפורטלנד 400MW ולהעסיק 450 בני אדם.

" SoloPowerמקימה את מפעל הייצור החדש באורגון הודות לחזון של ההנהגה והתמיכה של מדינת אורגון, משרד האנרגיה של אורגון ועיריית פורטלנד" אמר טים האריס, מנכ"ל SoloPower. "מאגר העובדים המיומנים בפורטלנד מאפשר לנו לגייס כישרונות מקומיים, ליצור משרות ולקדם את הצמיחה במגזר האנרגיה".

השיטה הקניינית של SoloPower מגלמת יתרונות בתחומי הטכנולוגיה החיונית, הייצור והעלות, אשר מסייעים ליצור תאים פוטו-וולטאיים יעילים במיוחד שמבוססים על טכנולוגיית CIGS. לאחר מכן נארזים תאי CIGS במודולים ייחודיים, קלים וגמישים, שדורשים פחות חומרה לאיזון ומקילים על ההתקנה בהשוואה ללוחות סולאריים רגילים.

התאים והמודולים של SoloPower עוברים כל העת מבחנים קפדניים, סביבתיים ועל בסיס מחזור חיים מואץ, מעבר לסטנדרטים המקובלים בתעשייה, והם תוכננו להעניק ביצועים מעולים בכל תנאי התאורה. למודולים דיודות מיוחדות שמסייעות להעניק ביצועים מרביים גם בתנאים של צל. הפתרונות החדשים של החברה מקדמים את אפשרויות השילוב של האנרגיה הסולארית, והטכנולוגיה המוכחת מסייעת להתגבר על נקודות התורפה של מודולים סולאריים אחרים מיריעות דקות, על מנת להציע גמישות אמיתית ואפשרויות יישום מרשימות.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.SoloPower.com.

אודות חברת  SoloPower

חברת SoloPower, שמשרדיה הראשיים שוכנים בסאן חוזה שבקליפורניה, עושה שימוש בטכנולוגיות חדשניות וקנייניות כדי לייצר תאים פוטו-וולטאיים קלים, יעילים וגמישים, בעלות נמוכה, בטכנולוגיית CIGS (copper, indium, gallium and (di)selenide). לאחר מכן נארזים תאי CIGS במודולים ייחודיים, קלים וגמישים, שדורשים פחות חומרה לאיזון ומקילים על ההתקנה בהשוואה ללוחות סולאריים רגילים. המודולים של SoloPower עומדים בתקני UL ו-IEC. החברה נמצאת בעיצומו של תהליך הקמה של מפעל ייצור מרכזי בפורטלנד, אורגון. המשקיעים המובילים בחברה כוללים את Hudson Clean Energy Partners, Crosslink Capital, Convexa ו-Firsthand. פרטים נוספים אודות SoloPower אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.SoloPower.com.

המקור: חברת  SoloPower
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
בשם SoloPower
ג'ון קיטן, 212-784-5701
jkeaten@groupgordon.com