הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Vention Medical

וונשן מדיקל משיקה אתר חדש וידידותי למשתמש

האתר המקיף משקף את התפתחותה והפיכתה של וונשן לחברה המספקת שירות כולל המסייע לחברות מכשור רפואי להביא לשוק את המצאותיהן במהירות גדולה יותר

26/8/2015 02:20
סאות' פליינפילנד, ניו ג'רסי –(BUSINESS WIRE)— חברת וונשן מדיקל (Vention Medical) הודיעה על השקת אתר חדש בכתובת ventionmedical.com. האתר המורחב משקף טוב יותר את צמיחתה של וונשן והפיכתה לחברה משולבת במלואה, מומחית ומובילה בתעשייה שבכוחה לסייע ללקוחותיה  - גדולים כקטנים - לחסוך בעלויות, לזרז את זמן הגעת המוצר לשוק ולפשט את שרשרת האספקה שלהם.

"הודות לאתר המעוצב והחדש, קל יותר ללקוחות לבדוק ולהבין כיצד נוכל לסייע להם להביא את הטכנולוגיות שלהם מהר יותר אל השוק," אמרה ג'ולי שולט, סגנית נשיא שיווק בוונשן. "מטרתנו היא לעזור ללקוחות למצוא את הפתרונות החסכוניים ביותר עבור האתגרים הטכנולוגיים שלהם על מנת שיוכלו להתמקד בפיתוח המצאות מצילות חיים."

המבקרים באתר יבחינו ראשית בפורמט הרענן והמודרני המותאם גם לטאבלט וגם למובייל שמבטיח שבכל מכשיר יזכה המשתמש לאותה חוויית שימוש נגישה. ניווט אינטואיטיבי מקל על אנשי מקצוע בתחום הציוד הרפואי לבחון כיצד וונשן יכולה לחבור אליהם בכל שלב של הפרויקט שלהם, החל משלב העיצוב והפיתוח וכלה בשלב הייצור וההרכבה. 

האתר החדש מציג תוספות של כלים ומשאבים, ביניהם:

• חנות מקוונת: גישה מהירה למלאי של אלפי רכיבים וטכנולוגיות, המוכנים למשלוח בתוך 24 שעות

• כלים של מהירות וחדשנות: מערך כלים אינטראקטיביים מקוונים המאפשרים איטרציה במסגרת המחקר והפיתוח, לרבות כלי עיצוב מותאמים במלואם או בחלקם

• מקרי מבחן: דוגמאות אמת לאופן עבודתה של וונשן עם לקוחות בשווקי מכשירי חדר הניתוח, המכשירים החד פעמיים ומכשירי ההתערבות הרפואית

• משאבים: שלל משאבים הזמינים כל יום ובכל היום לרבות סרטוני הדרכה חדשים, עלוני מידע על מוצרים ועוד.

אודות וונשן מדיקל

חברת וונשן מדיקל היא  שותפה גלובלית בעלת פתרונות משולבים ומעל ל-35 שנות ניסיון בתכנון, בהנדסת ובייצור מכשירים רפואיים מורכבים ורכיבים. וונשן מדיקל מתמחה ברכיבים ובשירותים המשמשים במוצרי התערבות רפואית, בניתוחים ומוצרי שימוש חד פעמיים לרבות צנתרים, בלונים, אקסטרוזיה, צינורות פוליאמיד וחומר מורכב, צינורות המתכווצים בחום, חללי צינור מחוזקים, הזרקות בסביבת 'חדר נקי', והרכבת ואריזת מכשירים. בקרו באתר החברה ventionmedical.com.

המקור: Vention Medical

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150825005451/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Vention Medical
Julie Schulte, 1-508-597-1397
VP Marketing
JSchulte@VentionMedical.com