הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
CKE Restaurants

קבוצת Roark Capital עתידה לרכוש את רשת המסעדות CKE מ-Apollo Global Management

21/11/2013 10:00
קרפינטריה, קליפורניה - BUSINESS WIRE - CKE Inc. ("CKE" או "החברה", להלן) הכריזה היום על הגעה להסכם סופי לרכישת חלק הארי בחברה עם חברה המסונפת לקבוצת Roark Capital. במקביל לכך, תמשיך ההנהלה הראשית של CKE להחזיק בבעלות על החלק הנותר. בבעלות ובשליטה על רב החברה מחזיקות קרנות השקעה המסונפות ל-Apollo Global Management (“Apollo” לאחר האיחוד עם חברות הבת שלה) הנסחרת בבורסה של ניו יורק (NYSE: APO). תנאי העסקה לא נחשפו אך ידוע כי היא צפויה להיחתם במהלך הרבעון האחרון של 2013 בכפוף לאישורי רגולציה ולתנאי סגירה מקובלים נוספים.

 

CKE, אשר משרדיה הראשיים בקרפינטריה שבקליפורניה, נעזרת בחברות הבת שלה לשליטה בכמה מהמותגים הפופולאריים ביותר בתעשיית המזון המהיר, לתפעולם ולהענקת זיכיונות להפעלתם. בין מותגים אלה נמנים Carl’s Jr.®, Hardee’s®, Green Burrito® וכן Red Burrito®. כיום, נמצאות בבעלותה של CKE 3,400 מסעדות ב-42 מדינות בארצות הברית וב-29 טריטוריות בשליטת ארצות הברית ומדינות נוספות בעולם. מסעדות אלה מניבות פדיון בסך 3.9 מיליארד דולר בקירוב.

 

"Roark נלהבת לקראת השותפות הצפויה עם צוות ההנהלה המעולה של CKE בראשותו של אנדי פוזדר ולרגל הקשר העתידי עם מותגים מגוונים אלה על זכייניהם ועובדיהם המתאפיינים במחויבות גבוהה לעבודתם ובהצלחה בה", ציין ניל ארונסון, שותף מנהל ב-Roark.

 

אנדי פוזדר, מנכ"ל CKE, הוסיף: "אנו מצפים לשותפות ארוכת טווח עם קבוצת Roark Capital המתגאה בעבר מרשים המשקף הצלחות מוכחות וידע מעמיק במגזר המסעדנות בכלל ובתחום הזכיינות המהווה חלק בלתי נפרד ממנו. הישגיה של Roark Capital בעבר יועילו לנו רבות בהמשך תהליך הצמיחה שלנו ויסייעו להתרחבות מותגיה המובילים של CKE ברחבי העולם". כמו כן, התייחס פוזדר לכך שכל צוות ההנהלה הבכירה של CKE נרגש ביותר לנוכח תמיכתה של Roark Capital בהמשך ביסוסה של תשתית מסעדות המזון המהיר המשובחות בחברה.

 

בהתייחס ל-Apollo, אמר פוזדר: "אנו אסירי תודה על התמיכה וההדרכה אותם סיפקו לנו אנשיה של Apollo בשלוש השנים האחרונות. Apollo הייתה שותפה נהדרת. אנו חבים לה חלק משמעותי מהצלחתנו בתקופה בה פעלנו יחד".

 

בהקשר זה, ציין פיטר פ. קופסס, יו"ר CKE ושותף בכיר ב-Apollo: "ברצוננו להודות לצוות ההנהלה של CKE בראשותו של אנדי פוזדר ולכל עובדיה, זכייניה וברי הרשות של החברה על מסירותם ומחויבותם בתקופה בה החזיקו קרנות ההשקעה שלנו בבעלות על החברה. כל אלה שאנו מודים להם תרמו ליישומה בפועל של אסטרטגיה עסקית שהוסיפה ערך רב ל-CKE. אנו חשים ברי מזל על שניתנה לנו הזדמנות לשותפות עם ארגון יוצא מגדר הרגיל שכזה".

 

במסגרת עסקת הרכישה, נעזרה CKE בשירותי הייעוץ הפיננסי של Goldman Sachs & Co. ושל Wells Fargo Securities ובייעוץ משפטי מטעם Morgan Lewis LLP. את הייעוץ המשפטי לקבוצת Roark Capital העניקה חברת King & Spalding.

 

אודות CKE

 

CKE הינה חברה בבעלות פרטית שמקום מושבה בקרפינטריה שבקליפורניה. באמצעות חברות הבת שלה, מחזיקה החברה ב-3,400 מסעדות המתופעלות בזכיינות או על ידי החברה עצמה ופרושות על פני 42 מדינות בארצות הברית וב-29 טריטוריות בשליטת ארצות הברית ומדינות נוספות ברחבי העולם. בין המסעדות נמנות 1,409 המסעדות של רשת Carl's Jr.® ו-1,977 המסעדות של רשת Hardee's® . למידע נוסף על מסעדותיה של CKE, אנא בקרו באתר www.ckr.com או באתרי הרשתות המוזכרות – www.carlsjr.com וכן www.hardees.com.  

 

פרטים על קבוצת Roark Capital

 

קבוצת Roark Capital היא חברה בבעלות פרטית הממוקמת באטלנטה. החברה מתמחה בתחום הזכיינות ובהענקת שירותי ניהול מותג, סביבה ושיווק לחברות עם תחזיות צמיחה מבטיחות. לאחר החתימה על הסכם ההשקעה ב-CKE, יכלול פורטפוליו הזיכיונות המותגיים של Roark Capital 27 חברות המציעות את שירותיהן ביותר מ-15,000 מיקומים ברחבי ארצות הברית על כל מדינותיה וב-38 מדינות נוספות ומניבות פדיון כולל בסך 15 מיליארד דולר. 13,000 מהמיקומים בהם מוצעים שירותיהן של החברות נמצאים בארצות הברית ו-2,300 הנותרים פרושים ברחבי העולם. כמו כן, 13,000 מהמיקומים מנוהלים על ידי 4,200 זכייני הקבוצה ואת 2,300 המיקומים האחרים מנהלת החברה עצמה. CKE Restaurants היא ההשקעה ה-14 במספר של Roark במגזר המסעדנות. בין מותגי ההסעדה הנוספים שרכשה Roark, נמנים Miller’s Ale House, Arby’s, Auntie Anne’s, Cinnabon, Carvel Ice Cream, Corner Bakery, Il Fornaio, McAlister’s Deli, Moe’s Southwest Grill, Schlotzsky’s, וכן Wingstop. נוסף על כך, נכללים בפורטפוליו של Roark מותגים ממגזרים עסקיים נוספים, כגון Atkins Nutritionals, Massage Envy, Batteries Plus, Primrose Schools, Money Mailer, FASTSIGNS ואף Pet Valu. הון הבעלים המנוהל של החברה נאמד ב-3 מיליארד דולר. למידע נוסף, בקרו באתר www.roarkcapital.com.

 

פרטים על Apollo Global Management

 

Apollo היא חברה בין לאומית מובילה לניהול השקעות אלטרנטיביות. לחברה משרדים בניו יורק, בלוס אנג'לס, ביוסטון, בלונדון, בפרנקפורט, בלוקסמבורג, בסינגפור, במומבאי ובהונג קונג. נכון ל-30 בספטמבר 2013, מוערך שוויים של נכסי החברה המנוהלים ב-113 מיליארד דולר. סכום זה כולל את הון הבעלים, אשראי וקרנות נדל"ן המושקעות בתשע תעשיות ליבה בהן צברה Apollo ידע ומשאבים ניכרים. למידע נוסף אודות Apollo, בקרו באתר www.agm.com.

 

מקור: CKE Inc.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
CKE Inc.
Melissa Robinson, 805-745-7740
mrobinson@ckr.com
או
Roark Capital Group
Monica Rutkowski, 847-945-1300
mrutkowski@fishmanpr.com
או
Apollo Global Management
Gary Stein, 212-822-0467
gstein@apollolp.com