הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Scanbuy

חברת SCANBUY נבחרה כבעלת הרישיון המוביל של טכנולוגיית הברקוד הניידת של MICROSOFT TAG

כבעלת רישיון של טכנולוגיית Microsoft Tag, תקדם Scanbuy את הטכנולוגיה,ותספק את השירות עבור לקוחות קיימים וחדשים הבוחרים להמשיך להשתמשבפורמט Microsoft Tag על פלטפורמת ScanLife.

19/8/2013 12:00
ניו יורק, -Business Wire- חברת Scanbuy, הספקית המובילה של פתרונות ההתקשרות הסלולרית, נבחרה על ידי ענקית התוכנה מיקרוסופט כבעלת הרישיון של טכנולוגיית הברקוד הסלולרית Microsoft Tag.
 

מיקרוסופט הודיעה גם כי היא תפסיק את שירותי  Microsoft Tag בעוד שנתיים, ב-19 באוגוסט 2015.

 

בשנתיים הקרובות ימשיכו שירותי Microsoft Tag Service לפעול כבעבר עבור הלקוחות הנוכחיים של Microsoft Tag. כל התגיות של  Microsoft Tag שבשוק ימשיכו לפעול, קודים חדשים יוכלו להיווצר, ודיווחי סריקה יהיו זמינים כרגיל באמצעות Microsoft  Tag Service עד 19 באוגוסט 2015.

 

Scanbuy מתכננת להתחיל לתמוך בטכנולוגיה של Microsoft Tag על פלטפורמת ScanLife לא יאוחר מ- 18 בספטמבר 2013, ולהציע שירותי מעבר ללקוחות Microsoft Tag שיבחרו לעבור לפלטפורמת ScanLife. תהליך זה יסייע ללקוחות Microsoft Tag הנוכחיים להמשיך להפעיל מסעות פרסום באמצעות תגים של  Microsoft Tag אך על פלטפורמת ScanLife.

 

הלקוחות הנוכחיים של Microsoft Tag או חברות חדשות שיהיו מעוניינים בשירותים המשתמשים בטכנולוגיה של Microsoft Tag, תהיה להם האפשרות ליצור ולסרוק תגיות של Microsoft Tag באמצעות השירות ScanLife Service and Mobile  Application של חברת Scanbuy, ובו בזמן יוכלו ליהנות ממספר רב של שירותים מתקדמים של חברת ScanLife:

 

• כמה מן החידושים הזמינים כבר עתה, חווית משתמש משתנות תלויות הקשר, יצירה קלה של דפי-נחיתה למכשירים ניידים, תובנות מתקדמות על פעילות הסריקה, ועוד.

 

• לקמפיינים חדשים של פרסום תהיה גישה לטריגרים ניידים מרובים, כולל Microsoft Tag, QR Codes ,DataMatrix, או פורמטים של EZCode. תגי NFC, URL-ים קצרים, וטריגרים ניידים אחרים יכולים להתקיים כאשר הם נוצרים על פלטפורמת ScanLife. עובדה זאת מעניקה פלטפורמה-צולבת חסרת תקדים והצגת תקשורת צולבת בניתוחים: של קמפיין, ושל מעורבות משתמש הקצה.

 

• ללקוחות הנוכחיים של Microsoft Tag תוצע האפשרות להעברת הקודים שלהם, היסטורית הסריקה, פרטי החשבון וכל הנתונים האחרים ל: ScanLife platform.

 

• למשתמשי היישום Microsoft Tag בנייד יוצעו גירסאות של  אפליקציית Scanbuy Tag ואינטגרציה משופרת עם קהילת משתמשי היישום ScanLife המונה יותר מ-70 מיליון משתמשים.

 

"עם פלטפורמת המובייל הפופולרית ביותר בענף, הרי ש-Scanbuy היא בחירה מצוינת עבור הלקוחות של Microsoft Tag להמשיך לצמוח עם תוכניותיהם לאינטרקציה עם מכשירים ניידים", אמר אריק אנגסטרום Eric Engstrom מנכ"ל מיקרוסופט. "Scanbuy ממוקדת מאוד בתחום זה, היא בעלת רקורד מרשים וטכנולוגיה מהממת שהפכה אותם שותף טבעי לרישוי טכנולוגיית Microsoft Tag".

 

Microsoft Tag שהוצגה בשנת 2009, נותנת את האפשרות למותגים מובילים (topbrands) בפרסום, בקמעונאות, בבידור ועוד - להתקשר אל צרכני התוכן סלולרי ולהעביר מסרים כגון סרטוני וידאו, מוסיקה, מידע על מוצרים, רינגטונים, טקסט חופשי ומבצעים אחרים על ידי סריקת סמל התג של Microsoft Tag או של קוד QR עם הטלפונים החכמים שלהם.

 

היישום Microsoft Tag כבר הורד על ידי מיליוני משתמשי טלפונים חכמים ברחבי העולם עם מיליארדי  Microsoft Tag וקודי QR שפורסמו בכתבי עת, על אריזות מוצרים, בשיווק-בחנות, בחומרי פרסום, בשלטי חוצות, אירועים ועוד, והשימוש בו ממשיך לגדול.

 

"יש לנו הזכות והכבוד שחברת מיקרוסופט הפקידה בידינו את קידום טכנולוגיית Microsoft Tag עבור המותגים המובילים המשתמשים ב-Microsoft Tag, כמו גם עבור מיליוני משתמשי היישום, ועל האפשרות לתת למשתמשים למנף את יכולותיהם על ידי ההצלחה האדירה של פלטפורמת ScanLife", אמר מייק וֶוהרס Mike Wehrs, מנכ"ל ונשיא Scanbuy. "ההחלטה של מיקרוסופט לאפשר ל-Scanbuy לשלב את הטכנולוגיה של  Microsoft Tag בתוך השירות של ScanLife היא עדות לכוחם של הטכנולוגיה שלנו, של שירותינו, של תיק הפטנטים שלנו ושל צוות Scanbuy".



 

"מרחב המעורבות של המכשיר הנייד ממשיך לגדול במהירות עם מיליונים של עסקות חדשות בעולם", אמר ווהרס. "עם היכולת הזאת שתאפשר ללקוחות ScanLife ליצור ולסרוק תגים באמצעות טכנולוגיית Microsoft Tag, תעבד Scanbuy את הנתונים של שני מיליון סריקות נוספות בחודש, כדי לסייע ללקוחות להבין את האינטרסים של הצרכן ואת כוונת המוצר".

 

אודות Scanbuy

 

חברת Scanbuy היא המובילה העולמית בתחום פיתוח פתרונות של אינטגרציה עם מכשירים ניידים, היוצרים קשרים אינטליגנטיים בין העולם הפיזי והדיגיטלי. חבילת מוצרי ScanLife כוללת פלטפורמה מבוססת-ענן שהיא בשימוש על ידי מגוון רחב של תעשיות, כולל קמעונאיות, CPG, ותקשורת - כדי ליצור, לנהל ולעקוב אחר מסעות פרסום מעורבות אינטרקציה עם מכשירים ניידים באופן דינמי. מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים באפליקצית ScanLife כדי לגלות מידע חדש. היישום זמין עבור כל הפלטפורמות העיקריות כולל אנדרואיד ו-iOS.

 

ScanLife מעבדת מיליונים של סריקות ברקוד על ידי ניידים, דרישות URL ניידות והתקשרויות NFC -ביותר מ-150 מדינות שונות. בסיס החברה בניו יורק, עם משרדים מקומיים ברחבי צפון אמריקה, באירופה בישראל ובאמריקה הלטינית.

 

Scanbuy היא בעלת תיק הפטנטים הגדול והוותיק ביותר -מכל חברה כלשהי בענף. בבעלותנו 19 פטנטים ברחבי העולם ורישוי של יותר מ-40 פטנטים כדי לכסות את כל פתרון הסריקה. המשקיעים של החברה כוללים את Motorola Solutions Ventures, גוגל, ו-Masthead Venture Partners. לקבלת מידע נוסף, נא בקרו אותנו ב-www.scanlife.com.

 

אודות חברת  סקאן-לייף ישראל

 

נציגות חברת סקאן-לייף בישראל נמצאת במגדל משה אביב קומה 52 ברמת גן. החברה מובילה את תחום הבר-קודים בארץ ובין לקוחותיה חברות ענק, עיתונים יומיים ומשרדי ממשלה. החברה זכתה במכרזים וכיום היא החברה החוקית הרשמית המספקת ברקודים ברחבי מדינת ישראל.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
שרון דניאל

מנכ"ל | סקאן- לייף ישראל בע"מ

נייד: 052-500-2222 משרד: 077-500-3333

sharon@scanlife.co.il




ליצירת קשר עם Scanbuy יחסי ציבור:

Valerie Christopherson or Mike Kilroy

Global Results Comms (GRC)

+19496080276 (ph)

scanbuy@globalresultspr.com