הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Meggitt Training Systems

אושר חוזה בסך 99 מיליון דולר של 'Meggitt מערכות הדרכה' עם צבא ארצות הברית לאספקת מערכת אימון מיומנות לחימה

20/10/2014 10:40
סוואני, ג'ורג'יה—(BUSINESS WIRE)-- בעקבות ההודעה במחצית הראשונה של שנת התוצאות של Meggitt PLC ולאחר שמשרד החשב הכללי האמריקאי דחה את ערעורו של מגיש אחר, 'Meggitt מערכות הדרכה' אושררו כספקי הדור הבא של מתקן אימוני הנשק הקל הווירטואלי, ה-(EST II (Engagement Skills Trainer, בחוזה בשווי 99 מיליון דולר עליו הוכרז ב-18 ביוני 2014.

חוזה האספקה הלא מוגדרת ובכמות הלא מוגדרת (IDIQ) לחמש שנים מטעם תכנית מנהל משרד צבא ארצות הברית לסימולציה ואימון (PEO STRI) מכסה מעל ל-1,000 מערכות חדשות ומשודרגות וסימולציות נשק למתקני הצבא האמריקאי ברחבי העולם.

הפתרון של  Meggitt, שנבחר כמתאים ביותר, מהווה צעד משמעותי קדימה בטכנולוגיה וביכולות לעומת מערכת ה-2000 EST הקיימת.

המדרגיות והארכיטקטורה הפתוחה של FATS® M100 Meggitt מאפשרים ללקוחות לשלב בקלות את Meggitt עם דגמי אימון צד שלישי וכן להתאימו להתפתחויות במורכבות הגרפית כדי לספק תחושת ריאליזם גדולה יותר.

המודולים של Meggitt הם בעלי סימולציית צלפות 3-D משופרת ואפליקציית אימון אינטליגנטית בטאבלט אלחוטי המאפשרת למאמנים לשנות תרחישים במהירות בתוך אימון בודד.

רונלד וודאס, נשיא  Meggitt מערכות הדרכה, אמר: "אישור הזכייה במכרז מאפשר לנו להתקדם ולספק לצבא ארצות הברית פתרון אימון מודרני וחדשני.II EST מחמש את החיילים שלנו בכלים מתקדמים ומאפשר למאמנים להעביר אימון יעיל להתמודדות עם אתגרים צבאיים היום וגם בעתיד."

החוזה הוענק והביצוע החל ב-18 ביוני, 2014. הודעה רשמית התעכבה עד עכשיו, עד לתוצאת בירור הערעור על הזכייה במכרז. משלוחים ראשונים צפויים החל בדצמבר 2015.

Meggitt מערכות הדרכה

Meggitt מערכות הדרכה, יצרני טכנולוגיות FATS® וCaswell-, היא יחידה עסקית של Meggitt. Meggitt, ספקית מובילה של מערכות אימונים משולבות אש חיה ונשק וירטואלי, כלי רכב יבשתיים וימיים בלתי מאויישים, מטרות אוויריות ומערכות ניקוד אלקטרוניות ברחבי העולם, מעל 13,000 מטווחי אש חיה של Meggitt ו-5,100 מערכות וירטואליות, פרוסים ברחבי העולם ומספקים יכולות ביקורת, הערכת מצב ואימוני צלפות לכוחות המזוינים, לכוחות אכיפת החוק וארגוני ביטחון.

Meggitt מערכות הדרכה מעסיקה יותר מ-400 אנשים במטה שלה באטלנטה ובמתקנים באורלנדו, קנדה, בריטניה, הולנד, איחוד האמירויות הערביות, אוסטרליה ובסינגפור. החברה מסוגלת לשלוח אנשי שירות לכל מקום בעולם לשם הכשרת מדריכים, התקנת מערכת ותחזוקה. www.meggitttrainingsystems.com

Meggitt PLC

Meggitt PLC, שמשרדיה הראשיים ממוקמים בבריטניה, היא קבוצה בינלאומית הפועלת בצפון אמריקה, באירופה ובאסיה. בהיותה ידועה כמומחית בהנדסת סביבה קיצונית, Meggitt היא מובילה עולמית בתעשיית החלל, הביטחון והאנרגיה. Meggitt מעסיקה כ-11,000 אנשים במעל ל-60 מתקני ייצור ומשרדים אזוריים ברחבי העולם.

המקור: Meggitt Training Systems

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141019005029/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Meggitt Training Systems
Michelle Henderson, Marketing Manager
Tel: +1 678-288-1090
michelle.henderson@meggitt.com
www.meggitttrainingsystems.com