הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Hasbro

חובבי המונופול ברחבי העולם החליטו שכלי החתול יהיה התוספת המיאו-שלמת למשחק הקלאסי

המגהץ נכווה ברותחין וסולק מהמשחק לאחר שאוהדיו לא הצליחו להציל את הכלי הקלאסי

10/2/2013 12:00
פוטוקט, רוד איילנד --(BUSINESS WIRE)-- הכלי הבא שיצא לדרך במשחק המונופול (MONOPOLY) בניסיון לאסוף סכום של 200 דולרים יהיה... החתול! בתום הצבעה שנמשכה חודש ברשת Facebook, והיענות נלהבת מצד חובבי המשחק וארגונים מ-185 מדינות ברחבי העולם, נבחר החתול כתוספת החדשה למשחק הקלאסי של חברת Hasbro (NASDAQ: HAS). החתול הצליח לטפס ולעקוף את רובוט הצעצוע, הגיטרה, המסוק וטבעת היהלום במסגרת מסע הפרסום למשחק המונופול Save Your Token ("הצל את הכלי האהוב עליך"), לאחר שגרף 31 אחוזים מהקולות של חובבי המונופול שהצביעו.

במסגרת ההצבעה על הכלים ש-"יינצלו" על ידי האוהדים, הסתמן הכלב סקוטי כאחד הפייבוריטים כבר בשלבים המוקדמים, ובסופו של דבר הוא גרף 29 אחוזים מהקולות של חובבי המונופול שהצביעו. אולם, אוהדי המגהץ, המריצה והנעל ניהלו גם הם מערכה נמרצת כדי להציל את הכלי האהוב עליהם מגזר דין של מאסר עולם ולהותיר אותו במשחק. לאחר קרב צמוד, התברר כי המגהץ לא הצליח לזכות ליחס חם ממספיק אוהדים. עם שמונה אחוזים בלבד מקולות המצביעים, פיגר הכלי הקלאסי אחרי המריצה והנעל ויצא מכלל פעולה - לנצח - במשחק המונופול. למרות שבשנות השלושים של המאה שעברה, כשהופיע לראשונה משחק המונופול, היה המגהץ חלק בלתי נפרד מחיי היום יום, הרי שכיום הוא לא הצליח לחמם את ליבם של חובבי המשחק ומשום כך הוא סולק ממנו.

בחברת Hasbro יחלו מיד להחליף את המגהץ בחתול בפסי הייצור של משחק המונופול, כך שלמי שמבקשים להוסיף ולשחק במגהץ ובשאר שבעה הכלים הקלאסיים נותר זמן מוגבל לרכוש את המהדורה הנוכחית של המשחק. משחקי מונופול שיכללו את כלי החתול יגיעו למדפי החנויות בתקופה שבין אמצע שנת 2013 לסופה.

"ברור לנו שחובבי החתולים ברחבי העולם ישמחו על הוספת כלי החתול למשחק המונופול" אמר אריק ניימן, סגן נשיא בכיר ומנהל מותג עולמי בחברת Hasbro Gaming. "למרות העצב המסוים על פרישתו של המגהץ, הרי שכלי החתול הוא בחירה מצוינת של האוהדים, ואין לנו ספק שהוא יהפוך לסמל בדיוק כמו כלי המשחק המקוריים".

חברת Hasbro ערכה את מסע הפרסום למשחק המונופול Save Your Token ברשת Facebook מתשעה בינואר ועד חמישה בפברואר 2013. חובבי המשחק יכולים לבקר בכתובת Facebook.com/Monopoly כדי להיפרד לשלום מהמגהץ ולצפות בתכנים נוספים של מסע הפרסום למשחק המונופול Save Your Token.

אודות חברת Hasbro

Hasbro (Hasbro, Inc., NASDAQ: HAS) היא חברה של מותגי משחק ששמה לה למטרה לתת מענה לצורך הבסיסי במשחקים לילדים ולכל המשפחה באמצעות ביטוי יצירתי למערך המותגים העולמי של החברה, ובכלל זה רובוטריקים (TRANSFORMERS), מונופול (MONOPOLY), PLAY-DOH, MY LITTLE PONY, MAGIC: THE GATHERING, NERF, LITTLEST PET SHOP ו-G.I. JOE. מצעצועים ומשחקים, דרך תוכניות טלוויזיה, סרטי קולנוע ומשחקים דיגיטליים ועד לתוכניות רישוי מקיפות, בחברת Hasbro שואפים לגרום הנאה ללקוחות ברחבי העולם באמצעות חוויות חדשניות של משחק ובידור, במגוון צורות ותצורות, מדי יום ובכל מקום. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.hasbro.com.

HASGP

המקור: חברת Hasbro

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום (Photo)

בתום הצבעה עולמית של חובבי המשחק חשפו המנחים של תוכנית הטלוויזיה TODAY Show של NBC, (משמאל לימין) אל רוקר, סוונה גותרי, מאט לאואר ונטלי מורלס את התוספת החדשה למשחק המונופול - כלי החתול - ביום ד', שישה בפברואר 2013, בניו יורק. החתול יחליף את כלי המגהץ במשחק הקלאסי. (תצלום: ג'ייסון דה-קרואו/ Invisionעבור Hasbro/AP Images)

לוגו (Logo)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת Hunter PR
לורה טרני, 212-679-6600 שלוחה 254
ltrani@hunterpr.com
או
חברת Hasbro
כריסטינה קופולה, 401-727-5973
Kristina.Coppola@hasbro.com