הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Catalyst

יוזמותיהם של קימברלי-קלארק ולוקהיד מרטין הן הזוכות ב"פרסי קטליסט" השנה

קידום נשים לעמדות הנהגה בעולם העסקים מהווה כיום חלק בלתי נפרד מתרבות ארגונית של חברות

2/4/2014 12:00
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- מה דרוש לקידום נשים ולהפיכת מקום עבודה לכזה המאפשר הזדמנויות שוות לכל עובדיו? שתי יוזמות ייחודיות, בשני ענפי תעשייה שונים, מדגימות דרכים להשגת יעדים אלה.

הלילה יוענקו "פרסי קטליסט" לשנת 2014 לתאגידים קימברלי-קלארק ולוקהיד מרטין כאות הוקרה ליוזמותיהם החדשניות המרחיבות את היצע ההזדמנויות לנשים ולעסקים. הפרסים ליוזמות אלה, שבכוחן להשפיע על נשים וגברים, משפחות וארגונים ואף חברות וכלכלות, יוענקו במסגרת סעודת הגאלה של "פרסי קטליסט" אותה יכבדו קרוב ל-1,600 אורחים בנוכחותם. בין האורחים ייכללו כמאה מנכ"לים ומנהלים בכירים מתאגידים בין-לאומיים מובילים ומחברות מקצועיות.  

נשיאת ומנכ"לית קטליסט, דבורה גיליס, ציינה: "היוזמות של קימברלי-קלארק ושל לוקהיד מרטין, זוכות "פרסי קטליסט" לשנת 2014, מהוות דוגמאות יוצאות מהכלל להישגים משמעותיים המתאפשרים כתוצאה ממוכוונות של הנהגה חזקה להשגת מטרות ביצועיות משמעותיות, אסטרטגיות ואחריותיות בכל שדרות הארגון. יוזמות אלה סייעו לעיצוב מחדש של מקומות העבודה האלה ויצרו בכך תרבויות ארגוניות בהן יכולים נשים וגברים כאחד להצליח בעבודתם. כמו כן, השקיעו היוזמות במשאבי ההנהגה של נשים מוכשרות ובאותה עת העניקו לנשים צעירות ובוגרות מגוון הזדמנויות וכלים לפריצת מחסומים וקיבעונות ולקידום לעמדות הנהגה. נשים אלה הופכות בתורן למודלים לחיקוי ומקדמות את מקומות העבודה שלהן ואת הקהילות אליהן הן משתייכות".

יוזמתו של קימברלי-קלארק, Unleash Your Power: Strengthening the Business With Women Leaders (שחרור הכוח הטמון בך: חיזוק העסק באמצעות נשים מנהיגות), היא יוזמה ייחודית, בין-לאומית וכלל-ארגונית המתמקדת בכישרונות מבטיחים תוך הדגשת התפקיד החשוב שממלאות נשים במקום העבודה ובשוק. "יוזמת 'שחרור הכוח הטמון בך' שלנו מתמקדת ביצירת מקום עבודה יוצא דופן המשקף את מגוון המשתמשים והרוכשים של מוצרינו בעולם", אמר תומס ג'. פאלק, יו"ר ומנכ"ל קימברלי-קלארק. עוד הוסיף פאלק: "אנו מוחמאים מבחירתו של קטליסט להוקיר את מאמצנו להקמת מקום עבודה מגוון ומשלב ונרגשים לקראת העבודה הרבה שצפויה לנו בעתיד במסגרת שאיפתנו להעצמת נשים וגברים מוכשרים תוך סיוע למימוש מלוא הפוטנציאל הגלום בהם". 

במקביל לכך, כוללת היוזמה של תאגיד לוקהיד מרטין האמריקני, Women Accelerating Tomorrow (נשים מחישות את המחר), מגוון תכניות, תהליכים וכלים לתמיכה בקידום נשים כחלק ממאמץ אסטרטגי רחב היקף למשיכת כישרונות מגוונים לענף תעשייה בעל מאפיינים טכניים מובהקים, לפיתוחם של כישרונות אלה ולשימורם. בהקשר זה, ציינה מרילין יוסון המכהנת כיו"ר, נשיאת ומנכ"לית התאגיד: "כחברה בין-לאומית לאבטחת מידע ולתעופה, אנו מתמודדים באופן פעיל עם כמה מהאתגרים הקשים ביותר של מדינתנו. משמעות הדבר היא שאנו זקוקים לכישרונות הטובים ביותר. לכבוד הוא לנו לזכות בהוקרה מקטליסט על מאמצינו לתמיכה בנשים בכל שלב בקריירה שלהן, החל בעידוד נשים צעירות לפנייה לתחומי המדע, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה וכלה בביסוס רשתות לגיוס כישרונות בולטים, בניית תוכניות לפיתוח מנהיגות ועידודו של גיוון בכל הנוגע לספקים איתם אנו עובדים. מאמצים אלה משתלבים במחויבותנו לכינון תרבות ארגונית משלבת. המפגשים בין מגוון נקודות מבט וחוויות הם אלה שהופכים את לוקהיד מרטין למקום עבודה טוב יותר ומחזקים את עסקינו". 

איילין ה. לאנג, נשיאת ומנכ"לית קטליסט בעבר, ופיטר ווזר, מנכ"ל Royal Dutch Shell בדימוס, הם היו"רים של סעודת הגאלה בה יוענקו "פרסי קטליסט". את החסות לסעודה, שתיערך במלון "וולדורף אסטוריה" שבניו יורק, העניקו ארגון אלקואה וחברת Shell Oil.

הסעודה תתקיים בסיומו של כנס "פרסי קטליסט", שייערך במלון באותו היום. תחת התימה Making Change Happen (מחוללים שינוי) יתכנסו מומחים מכל רחבי העולם במטרה לחלוק ידע ופתרונות בכל הקשור בקידומן של נשים לעמדות הנהגה בעולם העסקים. אורחי הכנס יזכו להשראה בדמות נאומים שישאו המנכ"לים והצוותים המעורבים ביוזמות הזוכות ב"פרסי קטליסט". במושב המרכזי בכנס, שייערך במסגרת ארוחת הצהריים, תשוחח רוזלינד ג'. ברואר, נשיאת ומנכ"לית סאמ'ס קלאב, על מהלך הקריירה שלה עם דבורה גיליס, נשיאת ומנכ"לית קטליסט. קבוצות הלימוד, שיתקיימו בשעות אחר הצהריים, יאפשרו צלילה עמוקה למגוון נושאים, וביניהם עולם ההנהגה המשלבת, קידום נשים רבות יותר לחברות בדירקטוריונים, פרקטיקות חדשניות בתחומי הגיוון והשילוב ושינוי ארגוני. בהמשך, וכגולת הכותרת של אחר הצהריים, תספר בוני סנט ג'ון, יועצת לענייני הנהגה, אלופה אולימפית וסופרת, על התהליך בו התגברה על אתגרים בדרכה כספורטאית האפרו-אמריקנית הראשונה הזוכה במדליה בענף הסקי באולימפיאדת הנכים. וולמארט היא נותנת החסות הראשית לכנס, שיסתייע גם בחסותה של יונילוור.

קראו את סדר היום של הכנס לצד תיאורים מלאים של היוזמות הזוכות ב"פרסי קטליסט" השנה ושל אלה שזכו בפרסים בעבר.

אודות קטליסט 

קטליסט הינו ארגון ללא מטרת רווח, שנוסד ב-1962 במטרה להרחיב את היצע ההזדמנויות לנשים ולעסקים. הארגון, שלו סניפים בארצות הברית, בקנדה, באירופה, בהודו ובאוסטרליה, מונה יותר מ-700 חברים ומהווה משאב מהימן למחקר, למידע ולייעוץ בכל הנוגע לנשים בעולם העבודה. מדי שנה, מעניק הארגון את "פרסי קטליסט" ליוזמות ארגוניות מצטיינות המעודדות את קידומן של נשים במקומות עבודה.

על "פרסי קטליסט"

"פרסי קטליסט" מוענקים מדי שנה כאות הוקרה לגישות ארגוניות חדשניות העוסקות בגיוס, בפיתוח ובקידום נשים בכלל, ונשים ממגוון רקעים ותרבויות בפרט, ומתגאות בתוצאות מוכחות וברות מדידה. מאז 1987, העניק "קטליסט" פרסים ל-82 יוזמות ב-76 ארגונים מסביב לעולם. יוזמותיהן פורצות הדרך של הארגונים ליצירת סביבה משלבת ומגוונת חוללו שינוי מהותי במקומות עבודה, בקהילות ובחייהם של אנשים רבים.

 מקור: קטליסט

ניתן לצפות בהודעה זו באינטרנט בכתובת: http://www.businesswire.com/news/home/20140402005031/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
בארצות הברית ובכל איזור שאינו מצוין בהמשך:
Susan Nierenberg, +1 646-388-7744
snierenberg@catalyst.org
או
Ellen Parlapiano, +1 646-388-7778
eparlapiano@catalyst.org
או
בקנדה:
Francine Beck, +1 416-725-3710
francinebeck@rogers.com
או
באירופה:
Frances Knox, +44 7850 470123
frances@frankly-pr.co.uk
או
בהודו:
Gutenberg Communications
Shilpa Mathapati, +91 22 3057 9113
shilpa@gutenbergpr.com