הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

ג'פרי אוונס מונה לתפקיד יועץ בכיר למדיניות מס ב-Ernst & Young

לונדון --(BUSINESS WIRE)-- ב-Ernst & Young שמחים להודיע על מינויו של ד"ר ג'פרי אוונס לתפקיד יועץ בכיר למדיניות מס לסגן היו"ר העולמי למיסוי, דייב הולצה.

11/6/2012 12:00
כמי שכיהן בתפקידו הקודם כמנהל המרכז למדיניות מס ומינהל (Centre for Tax Policy and Administration (CTPA)) של הארגון לשיתוף פעולה כלכלי ופיתוח (OECD) נהנה ג'פרי מנקודת מבט בינלאומית ייחודית בסוגיות של כלכלה, מדיניות מס ואדמיניסטרציה. במשך למעלה מ-20 שנים הוביל ג'פרי את הפעילות של הארגון לשיתוף פעולה כלכלי ופיתוח בתחומי המיסוי, והרחיב את הסמכויות כך שיכללו גם מדיניות מס, אדמיניסטרציה ומיסים על צריכה. בניהולו מילא הארגון לשיתוף פעולה כלכלי ופיתוח תפקיד מרכזי בקביעת הסטנדרטים העולמיים להטבות מס ומחירי העברה, תוך עדכון מתמשך של הסטנדרטים כך שישקפו שינויים בסביבה הכלכלית והעסקית.

לדברי דן הולצה, סגן יו"ר עולמי למיסוי ב-Ernst & Young, "ג'פרי יספק ללקוחותינו נקודת מבט ייחודית ויקרת ערך. ההיכרות המעמיקה שלו עם הנושאים שעל הפרק והקשרים האיתנים עם גופים דוגמת הארגון לשיתוף פעולה כלכלי ופיתוח, קרן המטבע העולמית והבנק העולמי, יתרמו תרומה חשובה להבנה של לקוחותינו את מדיניות המס והתהליכים האדמיניסטרטיביים, ויסייעו להבטיח עמידה בדרישות של חוקי המיסוי ברמה הגבוהה ביותר".

"מדיניות מס אינה סוגיה ממשלתית בלבד, ומשלמי המיסים חייבים להכיר אותה ולהיות מעורבים בה" מאמין סטיבן קוהן, מנהל מיסוי לאירופה, המזרח התיכון, הודו ואפריקה (EMEIA) ב-Ernst & Young. "מומחים מובילים כמו ג'פרי, בעלי היכרות מעמיקה וקשרים עם קובעי המדיניות בתחומי המיסוי ומנהלי החברות, ממלאים תפקיד מכריע בהשגת האיזון הנכון בין גורמי הממשל למשלמי המיסים".

כריס סנגר, מנהל עולמי למדיניות מס ב-Ernst & Young, ציין כי "מדיניות המס ברחבי העולם משתנה בקצב מהיר, גם בשל המשבר הכלכלי העולמי ומגמת הגלובליזציה של העסקים. הדבר מציב אתגרים משמעותיים בפני חברות שמבקשות להחליט היכן להשקיע. הניסיון העשיר של ג'פרי בזירות המיסוי והכלכלה, והתובנות שלו לגבי ההשלכות הרחבות של סוגיות המדיניות לגבי השקעות, מיסוי ואדמיניסטרציה, הם נכס חשוב עבור לקוחותינו. הצטרפותו מעניקה תגבור משמעותי לצוות העולמי שלנו".

בתפקידו החדש ב-Ernst & Young ייעץ ג'פרי ללקוחות בסוגיות ניהול שקשורות לשינויים המהירים של מדיניות המס והאדמיניסטרציה ברחבי העולם. חלק משמעותי משבוע העבודה שלו יפעל ג'פרי במסגרת מרכז המיסוי של Ernst & Young לאירופה, המזרח התיכון, הודו ואפריקה (Ernst & Young’s EMEIA Tax Center), שבו יכולים לקוחות מהאזור ליצור קשר עם אנשי המקצוע הבולטים של Ernst & Young אשר יבהירו עבורם את הכיוונים העתידיים של מדיניות המס ויסייעו לגורמי ממשל לקבל החלטות מושכלות בכל הקשור לגיבוש של חוקי מס.

במחלקת Tax Policy & Controversy Practice של Ernst & Young יכהן ג'פרי לצד מומחים מובילים נוספים שהצטרפו לאחרונה, ובהם:

- סטיב ביל, לשעבר מזכיר הקבינט של נציב האיחוד האירופי לסלו קובץ', משנת 2006 עד שנת 2009.

- מייקל מונדקה, לשעבר עוזר השר למדיניות מס של משרד האוצר בארצות הברית, משנת 2009 עד שנת 2011. במסגרת תפקידו ייעץ מונדקה לשר האוצר גייתנר בכל הסוגיות הקשורות למיסוי. לפני שמונה כעוזר לשר האוצר כיהן מונדקה כסגן עוזר לשר האוצר לענייני מיסוי בינלאומי משנת 2007 עד שנת 2009, הן בממשל בוש והן בממשל אובמה.

- פרתו שומה, יועץ לשעבר לשר האוצר של האיחוד לענייני הודו וכלכלן ראשי של ממשלת הוד מלכותה להכנסות ומכס.

- סוף -

הערות לעורכים:

אודות ג'פרי

הוא מילא תפקיד חשוב בהקמת הפורום לאדמיניסטרציית מס (Forum on Tax Administration), אשר מאגד כיום את כל מדינות OECD ו- G20, משמש כפלטפורמה של נציבי המס לזיהוי שיטות מובילות ומשפיע על הסביבה של אדמיניסטרציית המס. הוא הכיר גם בעובדה שכדי שהארגון לשיתוף פעולה כלכלי ופיתוח יוכל לשמור על מעמדו כמי שקובע את הכללים, עליו לתת ביטוי רב יותר גם למדינות שאינן חברות בארגון. כיום פועל בארגון לשיתוף פעולה כלכלי ופיתוח פורום עולמי של רשויות מס, פורום נוסף למחירי העברה ובקרוב יוקם פורום שלישי למע"מ. פורומים אלה נתמכים על ידי רשת עולמית של תוכניות רב-לאומיות ואזוריות שבמסגרתן מתקיימים קשרים על בסיס קבוע בין קרוב ל-100 מדינות.

ג'פרי מוכר גם בשל התפקיד המרכזי שמילא בתמיכה ביוזמה של G20 לביטול סודיות בנקאית וצמצום מקלטי המס. הוא סייע לקדם סטנדרטים עולמיים חדשים של שקיפות במיסים ולגבש מסגרת שבמסגרתה עוקבים כיום אחר היישום של סטנדרטים אלה ב-109 מדינות.

לג'פרי תואר ד"ר בכלכלה מאוניברסיטת קיימברידג' בבריטניה, אותו קיבל בשנת 1973, והוא רואה חשבון מוסמך. הוא שימש כמרצה בקיימברידג' ובאוניברסיטה האמריקנית בפריז, וכמרצה אורח באוניברסיטת בוקוני באיטליה וב- Queen Mary’s Collegeבלונדון. כיום הוא משמש כפרופסור אורח ב- Vienna Institute of Austrian and International Law ובמספר משרות אקדמיות נוספות.

אודות מחלקת Tax Policy & Controversy Practice של Ernst & Young

למחלקת Tax Policy & Controversy Practice של Ernst & Young ניסיון עשיר בסיוע לפיתוח וגיבוש יוזמות של מדיניות מס, והיא מציעה יועצים חיצוניים לממשלות וחברות אשר כיהנו בעבר כיועצים פנימיים לממשלות. הצוותים הייעודיים שלנו כוללים אנשי מקצוע בתחום של מדיניות מס וגיבוש מודלים עסקיים שמסייעים לתת מענה לצרכים העסקיים הספציפיים של לקוחותינו ולהגביר את הסיכויים שהמדיניות תשיג תוצאות מוצלחות.

במחלקת Tax Policy & Controversy Practice של Ernst & Young פועלים בשיתוף עם חברות כדי לתת מענה לצרכים שלהן בניהול הקשרים עם רשויות המס ברחבי העולם, ובכלל זה צעדי אכיפה ועמידה בדרישות הדיווח. אנו מסייעים ללקוחותינו לקבל החזרי מס בצורה נכונה ועקבית, להכין את המסמכים הנחוצים ולהגיש אותם. המומחים שלנו נעזרים בידע הכולל של המחלקה לגבי שיטות הפעולה של רשויות המס על מנת לפתור מחלוקות מורכבות ורגישות בתחומי המס ברחבי העולם.

אודות Ernst & Young

Ernst & Young הוא תאגיד מוביל שמספק ביקורת, שירותי ייעוץ, שירותי מס ושירותי ייעוץ לעסקאות. 152,000 אנשים ברחבי העולם פועלים על סמך הערכים המשותפים שלנו ומתוך מחויבות חסרת פשרות לאיכות. אנו מסייעים לאנשינו, לקוחותינו ולכלל הקהילות שלנו למצות את הפוטנציאל המיוחד שלהם.

Ernst & Young הוא התאגיד העולמי של הפירמות החברות ב-Ernst & Young Global Limited, שכל אחת מהן היא יישות משפטית נפרדת. Ernst & Young Global Limited, חברה בריטית בעירבון מוגבל, אינה מספקת שירותים ללקוחות. פרטים נוספים על התאגיד שלנו אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.ey.com.

הודעה זו לעיתונות פורסמה על ידי EYGM Limited, חברה בתאגיד Ernst & Young העולמי שגם היא אינה מספקת שירותים כלשהם ללקוחות.

המקור: Ernst & Young
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Ernst & Young Global Media Relations
פמלה כריסטי
+44 (0)20 7980-0683
pam.christie@uk.ey.com