הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

הלוויין ASTRA 2F הגיע לנמל החלל האירופאי בקורו לקראת השיגור המתוכנן ב-21 בספטמבר 2012

הלוויין ASTRA 2F הגיע לנמל החלל האירופאי בעיר קורו שבגיאנה הצרפתית, שם הוא יוכן לשיגור על גבי הרקטה Ariane V. השיגור מתוכנן ל-21 בספטמבר 2012.

22/8/2012 12:00
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה כי הלוויין ASTRA 2F הגיע לנמל החלל האירופאי בעיר קורו שבגיאנה הצרפתית, שם הוא יוכן לשיגור על גבי הרקטה Ariane V. השיגור מתוכנן ל-21 בספטמבר 2012.

הלוויין ASTRA 2F תוכנן ויוצר עבור SES על ידי EADS Astrium, יצרנית מובילה של לוויינים מסחריים. זהו לוויין רב עוצמה, במשקל של שש טונות, עם תוחלת חיים מתוכננת של 15 שנים, על פלטפורמה מסוג Eurostar E3000.

הלוויין הרב תכליתי יוצב בעמדת המסלול 28.2 מעלות מזרח ויישא משדרים לתחומי התדרים Ku- ו-Ka-band, לאספקה של שידורים רבי עוצמה ישירות לבתים (DTH - Direct-to-Home) ושירותי פס רחב מהדור הבא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

28.2 מעלות מזרח היא אחת מעמדות המסלול הבכירות של חברת SES, אשר משמשת גופי שידור בתשלום דוגמת BSkyB, BBC, ITV ו-Channel 5. מעמדה זו משודרות תוכניות לקרוב ל-13 מיליון בתי אב שקולטים שידורי לוויין, ליותר משלושה מיליון בתי אב שמחוברים בכבלים, ול-700,000 בתי אב שקולטים שידורי IPTV בבריטניה ובאירלנד. עמדת המסלול 28.2 מעלות מזרח משמשת גם לשידור של ערוצים מרובים בפלטפורמת DTH הצומחת באפריקה שמדרום לסהארה.

הלויין ASTRA 2F יצויד גם במשדר לתחום התדרים Ka-band, אשר יתגבר את שירותי הפס הרחב של SES. הפס הרחב של SES נחשב כיום למערכת הפס הרחב הפופולארית ביותר בלוויין באירופה. משדר Ka-band יאפשר להעניק רמות גבוהות עוד יותר של איכות שירות וקצב תקשורת.

ASTRA 2F הוא הראשון בסדרה של שלושה לוויינים שיוצבו בעמדת המסלול 28.2 מעלות מזרח, במספר שלבים משנת 2012 עד שנת 2014, על מנת לספק קיבולת חלופית ויכולות נרחבות מעמדת מסלול זו. השיגור של הלוויינים ASTRA 2E ו- ASTRA 2Gמתוכנן כיום לשנים 2013 ו- 2014.

"ללוויין ASTRA 2F משימה חשובה - להבטיח המשכיות של הצי בעמדת המסלול 28.2 מעלות מזרח, הרבה לפני תום חיי השירות של לווייני ASTRA שפועלים כיום בעמדת מסלול זו" אמר מרטין האליוול, מנהל הטכנולוגיה הראשי של חברת SES. "אנו שמחים שהלוויין ASTRA 2F הגיע בשלום לבסיס השיגור ומצפים לעוד שיגור מוצלח בחודש ספטמבר".

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog


אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 51 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.


המקור: חברת SES

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת SES
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com
או
כריסטין סטיבן
טל. +352 710 725 329
kirstin.steffen@ses.com