הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

מזור להתחממות העולמית וסעד בשעת בצורת

מוצר של חברת TheOxygenFactory.net, חברת-בת של Krebs & Sisler

19/5/2015 03:30
שיקגו–(BUSINESS WIRE)– בפטנט מס' 8,673,619, מתארת חברת  TheOxygenFactory.net את תהליך האנרגיה המתחדשת אשר הופך פחמן דו חמצני לפחמן ולחמצן ומטהר מים. בתהליך זה הופך הפחמן לביו-מסה במטבוליזם של אצות כחולות כמו ספירולינה בנוכחות אור בספקטרום האור הנראה. את צמיחתן הטבעית של האצות הכחולות מגבירים פי כמה וכמה באמצעות תאורת לד ורוויית פחמן דו חמצני בזרמי מים עמוקים. תרכובות אורגניות ואי-אורגניות, ורעלנים כימיים, עוברים מינרליזציה בפוטוקטליזה באמצעות חמצן המיוצר בדרך זו, נספגים (דרך חילוף חומרים) בביו-מסה של מיקרו-אצות. הביו מסה נאספת ולאחר מכן ניתנת לייבוש ולשריפה מחדש בתהליך אינסופי.

לדברי חברת TheOxygenFactory.net, אימוץ הטכנולוגיות שלה יעזור לעיר כמו לוס אנג'לס לספק את צרכי המים שלה באמצעות מיחזור שפכים והתפלת מי ים, יבטל את הצורך לשאוב מים ויסייע לחקלאות במרכז קליפורניה. יתרה מזו, היתרון שבשפע מים מתוקים וחמצן, אשר יתקבלו  באמצעות בעירת ומיחזור פחמן דו חמצני, הוא ייתור הצורך בייצור חשמל בכורים גרעיניים והיפטרות מן הבעיות הנלוות כגון סילוק הפסולת הגרעינית, התאונות (פוקושימה, צ'רנוביל, ת'רי מייל איילנד) ותוכניות העשרת האורניום לשימוש בעיתות שלום לעומת שימוש במלחמה. (לסוגיות עכשוויות נוספות בהן יכולות הטכנולוגיות שלנו לסייע, אנא ראו בקישור מדוע.


המקור: TheOxygenFactory.net

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150417006075/en



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
TheOxygenFactory.net
Bill Krebs, (312) 236-9724