הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Yardi

חברת Souq Extra בחרה ב- Voyager 7S של חברת Yardi לניהול מרכזי הקניות שלה באיחוד האמירויות הערביות

הפלטפורמה תתמוך בניהול השוטף של רשת ארצית בת ששה מרכזי קניות קהילתיים בדובאי, אל-עין ובפוג'יירה

22/10/2014 02:30
דובאי, איחוד האמירויות הערביות—(BUSINESS WIRE)—חברת Yardi הודיעה היום שחברת Souq Extra תנהל את מערך מרכזי SouqExtra! באמצעות ה-Voyager® 7S של חברת Yardi.

Souq Extra, שנוסדה בשנת 2007, פיתחה חמישה מרכזי SouqExtra! ברחבי שלושה שווקים בולטים של איחוד האמיריות הערביות (UAE), שמרה על 100% בעלות על כל מרכז ומנהלת את כל הקמעונאות, הנכסים והשירותים באופן ישיר. אסטרטגיה זו ממשיכה עם בנייתו של SouqExtra! בדובאי סיליקון אואזיס, שצפוי להיפתח באמצע 2015.

"אנחנו שומרים על מגוון של בעלי מניות," אמר בן גנליי, מנכ"ל Souq Extra. "הוא כולל חברות קשורות של הממשלה הפדרלית של איחוד האמירויות הערביות, ממשלת דובאי, ומשקיעים פרטיים ומוסדיים מכובדים המשלבים באופן ייחודי ממשל וחזון ריבוני עם היזמות של השוק הפרטי".

" Voyager ללא ספק תבסס עוד יותר את הבסיס האסטרטגי שלנו, ותתמוך ביכולתנו לספק את המקומות הטובים ביותר ללקוחות, למשקיעים, לשותפים ולקהילות שלנו."

"אני שמחים מאד שחברת Souq Extra בחרה ב- Voyagerלתמיכה באסטרטגיה הקמעונאית שלהם במזרח התיכון", אמר ניל ג'מסמר, סגן נשיא בינלאומי בחברת Yardi Systems. "זה מדגים את המדרגיות של הפתרונות שלנו ואת האופן בו אנו מתמקדים בסיוע להוספת איכות למגזרים אנכיים מסויימים בתוך הספקטרום הרחב יותר של ניהול נכסים במזרח התיכון."

אודות Souq Extra

במהלך שנת 2014, חברת Souq Extra ביססה אסטרטגיית השלמת פרויקטים מוגברת כדי להשיג צמיחה מהירה, מאוזנת ומגוונת תוך הפיכתה לקבוצת ניהול נכסים משולבת בעלת היכולת לאתר מקורות, לתכנן, לעצב, לממן ולבצע פרויקטים בקנה מידה גדול ובעלי שימושים מעורבים ולנהל את המורכבויות של נכסים ובעלי עניין מרובים. למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.souqextra.com

אודות Yardi

חברת Yardi®, שזהו לה העשור הרביעי, מחויבת לעיצוב, לפיתוח ולתמיכה של תוכנות לניהול השקעות בנדל"ן וניהול נכסים. לצד Yardi Commercial Suite™, Yardi Residential Suite™, Yardi Investment Suite™, ו-Yardi Orion™ בינה עסקית, פלטפורמת ה- Yardi Voyager® היא פתרון ניהול נדל"ן מלאה. היא כוללת פעילות, הנהלת חשבונות ושירותים עם מערך רחב של בינה עסקית וניידות. Yardi משרתת לקוחות ברחבי העולם ממשרדיה באוסטרליה, אסיה, המזרח התיכון, אירופה וצפון אמריקה.

למידע נוסף אנא בקר ב-www.yardi.ae.

המקור: Yardi

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141021006860/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Yardi
Martin Gedny, Marketing Manager (Europe & Middle East)
+44 (0) 1908 308400
martin.gedny@yardi.com
or
Yardi Systems Middle East (Limited)
Unit 333, Building 16
Dubai Internet City
P.O. Box 500562, Dubai 17018
+971-04-4322679
middle-east@yardi.com