הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Nyesa Valores Corporación

חברת Nyesa Valores Corporación הגדילה את הונה ביותר מ-100 מיליון אירו

- הגדלת ההון תבוצע בפועל במהלך שלוש השנים הקרובות ותאפשר לחברה ליהנות ממשאבים כספיים בהיקף גדול יותר באמצעות הסכם לגיוס הון במתכונת של Equity line ("קו הון") - ההסכם כפוף לאישורם של בעלי המניות במסגרת אסיפה כללית שלא מן המניין שתיערך תוך 30 ימים

2/5/2010 11:00
סרגוסה, ספרד--(BUSINESS WIRE)-- חברתNyesa Valores Corporación  (NYESA) חתמה על הסכם לגיוס הון במתכונת של Equity line עם החברה הבינלאומית Global Emerging Markets (GEM). העסקה תעניק לחברה הספרדית זריקת מזומנים בהיקף של עד 100 מיליון אירו, באמצעות שורה של הגדלות הון במשך שלוש השנים הקרובות.
חברת Global Emerging Markets (GEM) הוקמה בשנת 1991. GEM - קבוצת השקעות בשווי של 3.4 מיליארד דולרים - השלימה 285 עסקאות ב-60 מדינות; החברה מנהלת מערך מגוון של מנגנוני השקעה ברחבי העולם. חברתNyesa Valores Corporación  הוקמה בעקבות מיזוג בין החברות Grupo Nyesa ו-Grupo Inbesòs.
ההסכם מאפשר לחברת NYESA, לפי בחירתה הבלעדית, בכל עת במשך שלוש השנים הקרובות, לפנות ל-GEM בבקשה להנפקת מניות. ההנפקה תבוצע במועדים ובהיקף שיצוינו על ידי NYESA בהתאם לצרכי החברה מסרגוסה.
במסגרת ההסכם לגיוס הון נדרשת GEM להנפיק לפחות 50 אחוזים ממספר המניות שמבקשת NYESA בכל בקשת הנפקה, והיא רשאית להנפיק, לפי בחירתה, גם מספר גדול יותר של מניות - עד 200 אחוזים מהמספר שביקשה NYESA.
שער המניות בכל הנפקה ייקבע בהתאם לשער הממוצע בו נסחרות המניות ב-15 מחזורי המסחר שלאחר בקשת ההנפקה של NYESA.
מלבד זאת, חתמה GEM על הסכם שמעניק לה אופציה לרכישת עד 22 מיליון מניות רגילות של NYESA בסכום של 44 מיליון אירו. האופציה לרכישה של מניות אלה, בשיעור של 14.63 אחוזים מהון המניות הנוכחי של NYESA, תהיה בתוקף ב-5 השנים הקרובות.
אודות חברתNyesa Valores Corporación 
חברתNyesa Valores Corporación  פועלת ברחבי ספרד ומרחיבה באופן משמעותי את פעילותה הבינלאומית בפיתוח פרויקטים של נדל"ן במדינות שונות. הפעילות מתמקדת בניהול בערים, פיתוח קרקעות ופיתוח נכסים - מגוון התחומים שבהם פועלת החברה כולל את ענפי המלונאות, המשרדים, דיור לקשישים, מרכזי קניות, תעשייה ולוגיסטיקה.
אודות חברת Global Emerging Markets
חברת Global Emerging Markets, www.gemny.com, הוקמה בשנת 1991. GEM - קבוצת השקעות בשווי של 3.4 מיליארד דולרים - השלימה 285 עסקאות ב-60 מדינות. החברה פועלת כקבוצה להשקעות חלופיות ומנהלת מערך מגוון של מנגנוני השקעה ברחבי העולם. על הקרנות של GEM נמנות: קרן CITIC/GEM; קרן VC Bank/GEM Mena; Kinderhook; קרן GEM Global Yield; וקרנות GEM India ו-Banco Pine/GEM.
המקור: חברתNyesa Valores Corporación 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברתNyesa Valores Corporación
יולנדה גיל, +34626995697
yolanda@yolandagil.com