הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Pivot3

חברת Pivot3 מכריזה על תמיכה ב- VMware View™ 5.1 עם מוצרי vSTAC™ VDI לעסקים קטנים ובינוניים

שיתוף הפעולה עם מערך המיחשוב למשתמשי קצה של VMware מאפשר ל- Pivot3 לספק מוצרים מוכנים, לא יקרים וברי הרחבה לסביבות VDI עבור לקוחות VMware View™ וערוצי השיווק השותפים

3/5/2012 10:20
דלאס --(BUSINESS WIRE)-- חברת Pivot3, ספקית מובילה של התקנים אחודים לאחסון ומיחשוב, הכריזה היום על תמיכה ב- VMware View™ 5.1 עבור משפחת ההתקנים vSTAC™ VDI. במסגרת ההשקה של מערך End-User Computing (EUC) של VMware שנערכה היום, תוכננו מוצרי VDI של Pivot3 לספק למשתמשים בעסקים קטנים ובינוניים יכולת ליישם במהירות, לנסות ולהרחיב מחשבים שולחניים וירטואליים של VMware View 5.1 ברחבי הארגון. בהתאם למחויבות של VMware View לספק שירותי מיחשוב גמישים למשתמשי קצה ולמנהלי מערכת, הותאמו מוצרי vSTAC VDI של Pivot3 לתשלום לפי צמיחה והם תומכים בארכיטקטורת View 5.1 החדשה של VMware.

"ארגונים משקיפים אל מעבר לסביבות המיחשוב המבוססות על מחשבי PC, ומבקשים תשתיות ניידות, זריזות, ומקושרות של מחשבים שולחניים, עם חוויית שימוש עשירה ואספקה וניהול פשוטים. בחברת VMware נסמכים על מוצרי EUC ועל מערך הפתרונות כדי לתמוך בדרישות של משתמשי הקצה לחופש אמיתי ובקרה על המיחשוב" אמר ויטוריו ויארנגו, סגן נשיא ל- End-User Computing בחברת VMware. "משפחת ההתקנים Pivot3 vSTAC VDI תומכת בעידן שלאחר ה-PC ומציעה את כל היכולות העשירות של פלטפורמת VMware EUC בפיתרון פשוט, בר הרחבה ולא יקר".

התקני Pivot3 vSTAC™ VDI מאחדים את האחסון והשרתים, וחוסכים את הצורך במומחיות מיוחדת במיחשוב לצורך הגדרה ושילוב של התקני אחסון מסוג SAN, שרתים ותוכנות בפיתרון VDI. כל התקן ממשפחת vSTAC VDI מעניק חוויית VDI עתירת ביצועים בעלות נמוכה ובתשלום לפי צמיחה, כשהתקן אחד יכול לתמוך ב-100 עד 1000 מחשבים שולחניים וירטואליים.

חברת Pivot3 מציעה גישה פשוטה של 1-2-3 ללקוחות שמבקשים לרכוש את פיתרון VDI. קודם כל, לקוחות פוטנציאליים יכולים לערוך נסיעת מבחן (test drive) בפתרונות VDI של Pivot3, בסביבת מבחן פעילה. לאחר מכן הם יכולים להזמין התקן vSTAC P Cubed וליישם 100 מחשבים שולחניים במתכונת ניסיונית תוך פחות משעה אחת. לבסוף יכולים הלקוחות להרחיב את הסביבה אל מעבר ל-100 מחשבים שולחניים באמצעות הוספה של עוד התקני vSTAC VDI, בשיטת תקע והפעל, לפי הצורך, וליצור תשתית ארגונית של מחשבים שולחניים וירטואליים במתכונת של משאבים משותפים.

"לקוחותינו התרשמו מאוד מהיכולות החדשות, השימושיות והביצועים של VMware View" אמר לי קזוול, המייסד ומנהל האסטרטגיה הראשי של Pivot3. "פלטפורמת VMware View™ 5.1 נותנת מענה לדרישות החשובות ביותר של העסקים הקטנים והבינוניים ומאיצה את ההצלחה שלהם. השילוב בין ההתקנים ברי ההרחבה ממשפחת  Pivot3 VDI  לבין פלטפורמת VMware View™ 5.1 מרחיב את טווח ההגעה של ביצועי VDI ברמה ארגונית ומאפשר גם לעסקים קטנים ובינוניים - שזקוקים, אולי, ליתרונות הווירטואליזציה של המחשבים השולחניים יותר מכל ארגון אחר - ליהנות מיתרונות אלה בצורה פשוטה ולא יקרה".

Building Zones, חברה בריטית שמספקת ייעוץ ושירותים מנוהלים של תקשורת אלחוטית, שילבה את מוצרי Pivot3 vSTAC VDI במערך הפתרונות הטכנולוגיים שלה על מנת לסייע ללקוחותיה ליישם את פלטפורמת VDI בצורה קלה ומהירה. "מנקודת המבט של Building Zones, אנו מוצאים שפיתרון Pivot3 VDI מעניק לערוצי השיווק השותפים הזדמנות להציע ללקוחות מודרניזציה של המחשבים השולחניים בצורה פשוטה ולא יקרה" אמר ג'ייסון גרין, מנהל Building Zones. "עם התמיכה של Pivot ב-VMware View 5.1, נוכל להציע כעת את הביצועים הטובים ביותר, ואת פיתרון VDI החסון והגמיש ביותר ללקוחות בפלח הביניים של השוק".

זמינות ומחירים

פיתרון Pivot3 vSTAC VDI כבר זמין וזכה לעניין רב מצד ארגונים מובילים ממגזרים שונים, ובכלל זה בריאות, חינוך, ממשל ושירותים פיננסיים. המחיר ללקוח הוא החל מ-350 דולרים למחשב שולחני.

משאבי עזר

חדשות ומידע על Pivot3 vSTAC™ VDI ו- P³ אפשר למצוא במקורות המקוונים הבאים:

- מידע מוצר (Product information)

- נסיעת מבחן ב-Pivot3 (Test Drive Pivot3)

- מגדיר Pivot3 VDI (Pivot3 VDI Configurator)

- פתרונות VMware View POC (VMware View POC Solutions)

- תמיכה בתוכניתVMware Rapid Desktop  (VMware Rapid Desktop Program Support)

- עדכוני Twitter (Twitter)

מידע נוסף על Pivot3 למשווקים ושותפים של VMware אפשר למצוא גם באתר VMware Partner Central.

מידע נוסף על היכולות המתקדמות של VMware View 5.1 יינתן בוועידת אינטרנט של “Driver’s Ed” שתערוך VMware ותכלול סיור מודרך ב- View 5.1. הפרטים המלאים יופיעו כאן (here) בשבוע הבא.

אודות חברת  Pivot3

חברתPivot3  הוקמה בשנת 2003 מתוך שאיפה לפשט ולאחד שרתים, התקני אחסון ורשתות על מנת לצמצם את המורכבות והעלויות. לחברה יותר מ-500 לקוחות ברחבי העולם אשר יישמו את פתרונות STAC™ לאחסון ומיחשוב של Pivot3. מוצרי Pivot3 מיושמים בפלחי שוק של הגנה על נתונים, מעקב דיגיטלי ומדיה עשירה, וזוכים להצלחה מיוחדת במגזר הציבורי ובענפי התחבורה, החינוך והקמעונאות. החברה זכתה בתארים רבים ולאחרונה נבחרה על ידי Wall Street Journal  בקטגוריה היוקרתית של 2011 Next Big Thing. פרטים נוספים על Pivot3 אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.pivot3.com.

המונחים VMware ו- VMware View הם סימנים מסחריים רשומים ו/או סימנים מסחריים של חברת VMware בארצות הברית ו/או בתחומי שיפוט נוספים. אין להסיק מהשימוש במונח "שותף" או "שותפות" על יחסים משפטיים כלשהם בין VMware לבין חברה אחרת כלשהי.

המקור: חברתPivot3 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
יחסי ציבור של Pivot3:
Mindshare PR
היתר פיצסימונס, +1-650-947-7400
heather@mindsharepr.com