הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Atlassian

חברת Atlassian מכריזה על שירות חדש לפיתוח מוצרים ועבודה משותפת לפי דרישה

המוצר החדש מוצע כתוכנה במתכונת שירות (SaaS), ברמה ארגונית ובהתאמה אישית מלאה, במחיר של החל מ-10 דולרים לחודש, ובכלל זה התוכנות Atlassian JIRA ו-Confluence.

26/10/2011 01:20
סן פרנסיסקו --(BUSINESS WIRE)-- Atlassian OnDemand הוא מוצר חדש שמוצע כתוכנה במתכונת שירות (SaaS) ומסייע למפתחי תוכנה וצוותים ששוקדים על פרויקטים להשתמש במוצרים עטורי הפרסים של Atlassian, ובכלל זה Atlassian JIRA ו-Confluence, במחיר נמוך של החל מ-10 דולרים לחודש ל-10 משתמשים. במסגרת השירות החדש, שמוצע במתכונת ענן ובארכיטקטורה של ריבוי לקוחות (multi-tenant), יכולים הלקוחות ליהנות ממערך של מוצרים ברמה ארגונית לפיתוח ועבודה משותפת, במחירים חסרי תקדים ועם יכולת לקבוע הגדרות תוך דקות ספורות.
מלבד המוצרים של Atlassian, יכולים הלקוחות של שירות OnDemand לשלב גם יישומים מצד שלישי על מנת להגביר את היכולות, האפשרויות והגמישות של סביבת הפרויקטים. השירות החדש, המכונה OnDemand, יחליף את שירות Atlassian Hosted שהושק בשנת 2006.
"עם המוצר החדשAtlassian OnDemand ייהנו המפתחים מגישה נוחה להפליא, מכל מקום, לשירותים שמסייעים להם לפתח את הפרויקטים ולעבוד עליהם במשותף" אמר מייק קנון-ברוקס, מנכ"ל Atlassian ואחד ממייסדי החברה. "המחירים של Atlassian OnDemand מאפשרים לכל ארגון, בכל סדר גודל, ליהנות מהמוצרים הטובים ביותר שלנו, וכן מיישומים מובילים שמקורם בצד שלישי - מהשותפים שמשלבים יישומים בשירות OnDemand".
במוצרים של חברת Atlassian משתמשים בלמעלה מ-40 אחוזים מהחברות שברשימת Fortune 500 ובעשרות אלפי חברות נוספות, חברות סטרט-אפ וארגונים שפועלים שלא למטרות רווח, ביותר מ-140 מדינות, על מנת לנהל את התהליך של פיתוח התוכנה לכל אורכו - מהרעיון ועד להשקה.
התאמה אישית מלאה
שירות Atlassian OnDemand מוצע בהתאמה אישית מלאה - המשתמשים יכולים להתחיל בכל מוצר ובמשך הזמן להוסיף מוצרים נוספים, לפי הרצון או הצורך. יישומי Atlassian משתלבים זה בזה בצורה חלקה ומלאה - כאשר נוספים מוצרים חדשים מופיעות לשוניות חדשות בחלק העליון של המסך שמוצג למשתמשים, ניתן לשתף קישורים בין יישומים שונים, ממשק הניווט משותף והשיתוף של המשתמשים נעשה בכל המערכות.
שירות Atlassian OnDemand כולל את היישומים JIRA, Confluence, GreenHopper, Team Calendars, Bonfire, FishEye, Crucible ו-Bamboo. המשתמשים בשירות Atlassian OnDemand נהנים גם מתמיכה ושדרוגים בחינם, לכל היישומים. כמו כן ניתן להוסיף בצורה חלקה מוצרי SaaS שמקורם בצד שלישי דוגמת Google Apps, Zendesk, Salesforce.com, uTest ו-GetSatisfaction.
"חברת Atlassian הרכיבה בחבילת OnDemand אוסף מרשים של מוצרים לצוותים טכניים והמשתמשים נהנים כעת מדרך נוחה לשלב את הקהילה בסביבת הפיתוח" אמרה וונדי לאה, מנכ"ל Get Satisfaction. "יישום Get Satisfactionעבור JIRA מסייע לכל מפתח או חבר צוות לקבל משוב מועיל מהלקוחות, בכל מקום שבו הם נמצאים. שילוב הלקוחות במחזור הפיתוח של המוצרים מאיץ את הפיתוח, מאפשר לפתור בעיות מהר יותר ומבטיח שהצוות יפתח בדיוק את המוצר שהלקוחות צריכים".
יוצאים לדרך
חברת Atlassian תוסיף להציע ללקוחות חופש בחירה בין אירוח המוצרים בשרתים שלהם לבין אספקה של המוצרים במתכונת שירות במסגרת Atlassian OnDemand. מאפייני המוצרים זהים בכל מקרה וכל הלקוחות, יהא המחיר ששילמו אשר יהיה, זכאים לשירות "Legendary Service" שמבטיחה Atlassian.
פרטים נוספים על שירות Atlassian OnDemand אפשר למצוא בכתובת www.atlassian.com/en/software/ondemand.
אודות חברת Atlassian
חברת Atlassianמציעה כלים לפיתוח תוכנה ושיתוף על מנת לסייע לצוותים להגות, לתכנן, ליצור ולהשיק מוצרים נפלאים. למעלה מ-17,000 ארגונים, קטנים כגדולים, משתמשים בכלים של Atlassian למעקב גרסאות, שיתוף ופיתוח תוכנה, כדי לעבוד ביעילות רבה יותר ולספק תוצאות איכותיות תוך עמידה בלוחות זמנים. פרטים נוספים בכתובת http://atlassian.com.
המקור: חברת Atlassian
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SS | PR
טוני קלר, +1 (847) 421-1477
tkeller at sspr dot com