הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
פיקסל

סדרת הטלפונים הניידים Wave של Samsung מציגה את הגרסה העדכנית של מציג הקבצים Picsel

תערוכת Mobile World Congress, 2010

22/2/2010 10:10
ברצלונה, ספרד – (BUSINESS WIRE) – חברת Picsel UK Ltd., מפתחת מובילה של יישומים לשיפור הפיריון, הודיעה היום שהטלפונים הניידים של Samsung Wave יהיו המכשירים הראשונים בעולם שבהן תותקן הגרסה העדכנית של מציג הקבצים Piscal. הפונקציונאליות של היישום תשמש גם כאמצעי להפגנת יכולות העיבוד ואיכות התצוגה המובילות בקטגוריה של  מכשירי Wave, ובנוסף יקבעו את תקן חוויית המשתמש עבור פלטפורמת Bada.
מציג הקבצים Piscel הוא מהישומים לשיפור הפריון המתקדמים בעולם, עם שיעור אספקה גלובלית של למעלה מ-280 מיליון יחידות עד כה. היישום מעניק תמיכה רציפה ושקופה ליישומי Microsoft Office® (Word, Excel ו-Power Point), Adobe® PDF, ומסמכי טקסט ותמונות באמצעות ממשק Zoom & Pan ייחודי של Piscel, המעודד משתמשים באופן אקטיבי לצפות ביותר תוכן מעל-גבי מסכים קטנים יותר.
המאפיינים החדשים שהתווספו למציג הקבצים Piscel כוללים:
  • צפייה במסמכים מרובים – מאפיין המאפשר הצגה של יותר ממסמך אחד בו-זמנית על-גבי המסך והמסייע לניווט עקבי ואינפורמטיבי יותר בין מסמכים. 
  • גלילת דפים רציפה – מאפיין המאפשר האצה של מהירות הגלילה לשם ניווט מהיר יותר בין מסמכים. 
  • גלילה פנוראמית והגדלת גודל תצוגה מהירות יותר – זמני תגובה משופרים לגלילה פנוראמית ולהגדלת גודל תצוגה לשם ניווט מהיר יותר בין דפים. 
  • קצב עדכון מהיר יותר של התצוגה – צלימה (rendering) רציפה ואיכותית של דפים המצמצמת את הצורך ברענון תמונה חלקי בזמן הניווט בתוך הדף.

מנכ"ל Piscel, מר אימראן קהאנד, אמר: "אנו שמחים שהיה באפשרותנו לתמוך בחברת Samsung במאמציה לספק מוצר שאנו מאמינים כי הוא יכול לשנות את פני השוק. אנו נחושים להרחיב את הגבולות של מה שניתן לבצע באמצעות מכשירים ניידים, והרחבה זו ליכולותיו של מציג הקבצים Piscel היא עדות חיה לכוונתנו להזרים חיים חדשים לשוק הפריון העסקי."
הודעות נוספות בנוגע למוצר מתוכננות ל-23 במרץ, 2010.
אודות חברת PICSEL UK Ltd.
חברת Piscel מעניקה חיות לתוכן סלולארי באמצעות חבילה ייחודית של טכנולוגיות צלימה וממשקי משתמש רשומים, המפעילים יישומים אינטואיטיביים ועשירים באופן יוצא מהכלל. לחברה משרדים בבריטניה, בקוריאה וביפן שמהן היא מעניקה שירותים ליצרניות ולמפעילות גלובליות מובילות בתחום הסלולר.
לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר החברה:
www.picsel.com
מקור:  Picsel UK Ltd
ניתן לצפות בגרסה מקוונת של ידיעה זו בכתובת: http://www.businesswire.com/news/home/20100218000000/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ניתן לצפות בגרסה מקוונת של ידיעה זו בכתובת: http://www.businesswire.com/news/home/20100218000000/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה
היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.