הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Fairfax County

בסמינר שייערך בתל אביב ב-20 במרס יוצגו הזדמנויות עסקיות לחברות ישראליות שעוסקות באבטחת תשתית

מחוז פיירפקס, וירג'יניה --(BUSINESS WIRE)-- הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס (FCEDA - Fairfax County Economic Development Authority) ונציגתה בישראל דש איפקס מיזוגים ורכישות יערכו בתל אביב ב-20 במרס 2012 סמינר עסקי תחת הכותרת Infrastructure Security: Opportunities in the US Market (אבטחת תשתית: הזדמנויות בשוק של ארצות הברית).

5/3/2012 08:30
הסמינר ייערך במלון דן תל אביב ובמסגרתו יוצגו לחברות ישראליות שמפתחות ומשווקות טכנולוגיות תשתית ושירותים, הזדמנויות במגזר הממשלתי ובמגזר המסחרי בארצות הברית. הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס עורכת את האירוע בשיתוף עם פירמת הפרקליטים פוקס רוטשילד ולשכת המסחר ישראל-אמריקה.

נסים אטיאס, המנהל הכללי של חברת קורנינג מובייל אקסס, שהיא חלק מעסקי הטלמוקוניקציה של חברת Corning Incorporated ועוסקת בפיתוח מערכות אנטנה מבוזרות לכיסוי אלחוטי נרחב במבנים, יספר בנאום מרכזי על הצלחת החברה שלו בשוק האמריקני. עוזי חנוני, מייסד מאקסטק נטוורקס, אשר מפתחת רשתות תקשורת אלחוטיות ניידות אד-הוק, יציג כמקרה מבחן את האופן שבו החברה שלו הרחיבה את פעילותה בשוק האמריקני מאתר במחוז פיירפקס.

האירוע יכלול דיון סביב שולחן עגול על מגמות והזדמנויות בשוק של ארצות הברית. את הדיון ינחה נציג של משרד הפרקליטים פוקס רוטשילד וישתתפו בו מנהלים בכירים מקורנינג מובייל אקסס, מאקסטק נטוורקס, Product Savvy Consulting, המועצה המייעצת וירג'יניה-ישראל והרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס.

ג'ונתן היימר, הנספח המסחרי בשגרירות ארצות הברית בתל אביב, יתאר את התנאים בשוק של ארצות הברית ויציג את ההזדמנויות שממתינות לחברות מישראל. יאיר אפרתי, מנהל המשרד בישראל של  הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס, יספר על מחוז פיירפקס ועל האקלים הכלכלי של המחוז.

לפרטים נוספים על האירוע, הרשמה ומידע נוסף על נותני החסות לחצו כאן (here).

ליותר מ-20 חברות בעלות שורשים ישראליים נוכחות במחוז פיירפקס הסמוך לוושינגטון הבירה. הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס מפעילה משרד בתל אביב מאז שנת 2005 על מנת לשתף פעולה עם חברות ישראליות שמבקשות להרחיב את פעילותן בארצות הברית.

הרשות עטורת הפרסים (award-winning) לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס מקדמת את מעמדו של מחוז פיירפקס כאחד המרכזים העסקיים (business centers) הטובים בעולם. מלבד המשרדים הראשיים מפעילה הרשות משרדי שיווק בשישה מרכזים עסקיים חשובים ברחבי העולם: בנגלור (Bangalore), לונדון (London), לוס אנג'לס (Los Angeles), מינכן (Munich), סיאול (Seoul) ותל אביב (Tel Aviv).

המקור: הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס (FCEDA)
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס (FCEDA)
אלן פוג, +1 703-790-0600 (משרד)
+1 571-213-5065 (נייד)
afogg@fceda.org