הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Click Baby

ClickBaby - רעיון מוצלח עושה עלייה

3/2/2015 10:30
אתר קליק בייבי, (http://clickbaby.co.il) שהחל לפעול באמצע אוקטובר 2014, רושם לזכותו הצלחות מרשימות. יותר מ-10,000 משתתפים כבר נהנים מההזדמנות לרכוש באתר מוצרים איכותיים – תמורת סכומים פעוטים, השווים לעתים ל-10%-3% מערכם בשוק!

זוכים מספרים

משתתפי Click Baby הם גברים ונשים בני כל הגילים, ומכל חלקי הארץ, שיש להם מטרה אחת משותפת: לנצח את יוקר המחיה בעזרת טכנולוגיה מתקדמת. בדרך הם מוצאים גם חוויה אינטרנטית כיפית ומאתגרת, ומגלים שלפעמים ההצלחה עולה על כל הציפיות:

"בתי ילדה בן, ולצד השמחה הגדולה, ידענו שהתינוק המתוק מביא אתו גם המון הוצאות," מספרת ק', גמלאית בת 67 מפתח תקווה. "חיפשתי דרכים לעזור לה, וחברה סיפרה לי על ClickBaby. נכנסתי, ומאז אני שם כל יום - נהנית מכל העולמות: גם חוויה מדליקה, וגם מוצרים מצוינים במחירים 'מצחיקים'.  הקנייה הכי טובה שלי עד היום הייתה נדנדה לתינוק. שילמתי 28₪ על מוצר שמחירו קרוב ל-1,000₪! והיום הנכד שלי נרדם רק בנדנדה שלו. אני כבר מחכה שהוא יגדל קצת ויתחיל ללכת עם ההליכון היפה שקניתי לו – בפחות מ-10₪!"

ג', בן 42 מבאר שבע, מצא באתר מוצרים מסוג אחר. "אני משוטט הרבה באינטרנט, ומחפש הזדמנויות," הוא אומר. "ראיתי פרסום של ClickBaby וזה נראה לי חדש ומעניין. גיליתי שהם מציעים מוצר שחיפשתי זמן רב – מכונת קפה איכותית. מכיוון שאני מאוד עסוק בעבודה, ואין לי זמן לשבת מול המחשב, הגדרתי באתר פונקציה של 'עוזר אישי', שמשתתף במכרזים בשבילי. מהר מאוד זכיתי במכונת הקפה, במחיר של 89₪ במקום 1104₪, ותוך כמה ימים היא כבר עמדה אצלי במטבח. ראיתי כי טוב, והמשכתי. מאז הספקתי לזכות גם במיקסר מצוין – 75₪ במקום 1350₪, בפליימוביל בשביל הבן שלי – 17₪ על סט ששוויו 564₪, ובמגהץ קיטור – 69₪ במקום 1067₪. היעד הבא הוא שעון חכם ששווה 1000₪, מתנה לעצמי ליום ההולדת. העוזר האישי שלי כבר עובד על זה."  

היזמים: עולים חדשים ומחדשים

רבים ממשתתפי וזוכי ClickBaby אינם יודעים כי מאחורי האתר המצליח עומדים שני יזמים צעירים מאוד - בני 23 בלבד, שהגיעו אלינו רק לאחרונה, והביאו עמם ניחוח אירופאי ותנופה של חדשנות.

השניים, המהנדס אליעזר ממן והכלכלן אקסל אלימי, הם חברי ילדות שגדלו יחד בקהילה יהודית על יד פריס, וכעת חברו זה לזה כשותפים עסקיים. על אף גילם הצעיר, שניהם כבר נשואים ואבות לילדים, וחוויית ההורות הניעה אותם להתמקד ביוזמה שתקל על הורים צעירים כמותם.

"רצינו להביא לישראל רעיון חדש ומצליח מאירופה, כדי שגם הישראלים יוכלו ליהנות," אומר אקסל, האחראי על ההיבט הטכני של האתר. "גם אנחנו מגדלים כאן ילדים, ויודעים בדיוק כמה זה קשה, ובעיקר יקר. עכשיו, כשהאתר תופס תנופה, יש לנו סיפוק גדול. אנחנו יודעים שאנשים שבאמת זקוקים לכך, מצליחים לחסוך הרבה כסף בעזרת היוזמה שלנו."

אליעזר, שאחראי על שירות הלקוחות של ClickBaby, נהנה במיוחד מהמגע הבלתי אמצעי עם הקהל הישראלי. "אני לומד המון מהמשתמשים שלנו," הוא מחייך. "בזכות הקשר הרצוף איתם, אני כל הזמן משפר שני דברים: את האתר שלנו, ואת העברית שלי. אני מקפיד מאוד לענות לכל השאלות, לתת הסברים ברורים ולהיענות לבקשות של המשתתפים. בין היתר הוספנו אופציה, למי שמעוניין, לקבל אימייל יומי על המכרזים והמוצרים המוצעים באתר. בקרוב גם נוסיף סרטוני הדגמה, שיקלו מאוד על המשתמשים. דבר אחד ברור לנו: אנחנו, וגם האתר שלנו, באנו לכאן כדי להישאר."

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מקסים סליגמן,
clickbaby@leadlike.com,
055-6605100