הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Aldec

אלביט מערכות פורסת את Aldec DO-254/CTS ועוברת דוח אימות של EASA למערכות שלב א

18/6/2014 12:00
הנדרסון, נוודה–(BUSINESS WIRE)-- Aldec, Inc. הודיעה כי אלביט מערכות בע"מ עברה בהצלחה דוח אימות (וריפיקציה) קריטית של סוכנות בטיחות התעופה אירופאית (EASA) בעזרת שימוש ב- DO-254/CTS™של Aldec כפלטפורמת הבדיקה הפיזית FPGA העיקרית.

 הפרויקט של אלביט הורכב מלוחות FPGA מרובים מסוגים שונים כאשר כל FPGA הורכב מממשק Multiple clock domains וממשקים במהירות גבוהה ל-PCI, ARINC ו-LVDS. אלביט אימתה דרישות רמת סיכה של FPGA באמצעות לוחות DO-254/CTS מותאמים אישית ודרישות רמת הלוח אומתו באמצעות לוחות היעד של החברה. דרך פריסת לוחות DO-254/CTS של Aldec בזרימת האימות, אלביט הגדילה את כיסוי האימות הפונקציונלי שלה דרך בדיקות והפחיתה ממעגל האימות הכולל. סוכנות בטיחות התעופה האירופאית תמכה בגישתה של אלביט לבדיקת FPGA בסיוע לוחות DO-254/CTS של Aldec.

 "סוכנות בטיחות התעופה האירופאית אישרה את תהליך האימות שלנו המבוסס על לוחות DO-254/CTS של Aldec, קיבלה את תוצאות הבדיקות והביקורת עברה ללא כל ממצאים", אמר משה פוריאן, ראש צוות אימות תכנון לוגי בחטיבת התעופה והחלל של אלביט מערכות "זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה של אלביט בה יכולנו להביא יותר מחמישה מכשירי FPGA לביקורת. Aldec סייעו לנו בפתירת מספר אתגרי אימות וסיפקו תגובות מהירות ומקצועיות לכל בקשותינו".

 "בדיקות מבוססות דרישות FPGA הן קריטיות להתאמת DO-254, אולם ברוב המקרים הן לא ברות ביצוע בלוח היעד בשל מחסור בנקודות גישה לפלט ושליטה בקלט FPGA – מה שיצר אתגרים רציניים לאלביט", אמר לואי דה לונה, מנהל תוכנת DO-254 ב-Aldec. "DO-254/CTS פתר את האתגרים המרכזיים של אלביט וכך הם יכלו לערוך בדיקת חומרה מלאות של דרישות FPGA ברמת סיכה. בניגוד לפיתוח וקטורים לבדיקת תוכנה, אלביט השתמשו  בסימולציות מערכי בדיקות (testbench) כוקטורי בדיקה ל-FPGA בבדיקות מהירות, מה שקיצץ את עלויות הפיתוח שלהם".

 "אלביט נזקקו ליישם בדיקות חוסן עבור קבלת רמת אישור העיצוב (DLA) A ל-FPGA. דרך ביצוע סביבת הסימולציה בחומרה באמצעות שימוש בלוחות DO-254/CTS, אלביט יכלו לעלות על באגים מה שנתן להם נקודות זכות באימות עבור חוסן", אמר זיבי זלווסקי,  המנהל הכללי של חטיבת מוצרי החומרה של Aldec. "בנוסף, סיפקנו גם יכולות בדיקה למצבי הפעלה אנורמליים, עם מתח הזנה וואריאציות תדירות שעון (clock frequency variations) שכולם ניתנים לשכתוב. זה אפשר בדיקות ממוכנות של כל דרישות ה-FPGA לאחר כל שינוי בקוד, הכוללות גם פונקציות מתקדמות להשוואת התוצאות".

  אודות DO-254/CTS™

 DO-254/CTS™ היא פלטפורמת חומרה ותוכנה מותאמת אישית באופן מלא, שמרחיבה את בדיקות לוח היעד כדי להגדיל את כיסוי תהליך האימות דרך בדיקות ולספק את מטרות האימות של DO-254/ED-80. עיצוב היעד פועל במהירות במכשיר היעד המורכב על לוח בת מותאם אישית. מערך בדיקות (testbench) הסימולציה משמש כוקטורי בדיקה כדי לאפשר בדיקות מבוססות-דרישות עם שליטה ונראות של 100% ברמת סיכה של FPGA, הדרושות כדי להפעיל בדיקות של טווחים נורמליים ואנורמליים. בדיקת ה-FPGA נלכדות במהירות ומוצגות באמצעות נגן המדמה צורת גל לצורך ניתוח ותיעוד מתקדמים. לקבלת מידע נוסף, היכנסו ל-www.aldec.com/do254.

 אודות Aldec

 Aldec Inc., שמשרדיה הראשיים ממוקמים בהנדרסון, נוודה, היא מובילה בתחומה מזה 30 שנה בתכנון אימות אלקטרוני המציעה חבילת טכנולוגיה הרשומה כפטנט הכוללת: תכנון RTL, סטימולטורים של RTL, חומרה מסייעת לאימות, Design Rule Checking, ליבות IP, ניהול דרישות, אימות פונקציונלי של DO-254, ופתרונות צבאיים / פתרונות תעופה וחלל. www.aldec.com

 Aldec היא סימן מסחר רשום של Aldec Inc. כל סימני המסחר האחרים או סימני המסחר הרשומים הינם רכוש בעליהם בהתאמה.

המקור: Aldec Inc

 לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Aldec Inc.

Christina Toole, +1-702-990-4400

christinat@aldec.com