הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Eppendorf

אפנדורף משיקה את ה- New BioBLU® 50c Single-use Vessel Adaptor Kits

27/5/2014 03:10
אנפילד, קונטיקט--(BUSINESS WIRE)-- אפנדורף גאה להודיע על השקת הקו החדש של BioBLU 50c Single-use Vessel Adaptor Kits (ערכות מתאמים למיכלי מעבדה חד פעמיים). ערכות מתאמים אלה הן נוחות לשימוש ומאפשרות להשתמש במיכל חד פעמי בנפח 40 ליטר בקונטרולרים קיימים של מתקני ניסוי (bench-scale) ובעלות זעומה.

סל המוצרים הכלולים ב- BioBLU Adaptor Kitממשיך לספק גמישות יוצאת דופן למשתמשים המעוניינים למטב תהליכים קיימים תוך ניצולם של כל היתרונות הגלומים בטכנולוגיה הנעזרת בציוד מעבדה חד פעמי. ה-BioBLU 50c Single-use Vessel Adaptor Kits מתאימות לציוד של Applikon®, Sartorius® (B-plus בלבד) ולקוNew Brunswick™  למערכות autoclavable (עמידות בתנאי לחץ וטמפרטורה גבוהים) לתרביות תאים מתוצרת אפנדורף.

אודות אפנדורף:

אפנדורף היא חברה מובילה בתחום מדעי החיים המפתחת ומוכרת מכשור, ציוד מתכלה ושירותים לטיפול בנוזלים, בדגימות ובתאים במעבדות בכל רחבי העולם. היצע המוצרים של החברה כולל פיפטורים ומערכות לפיפטור אוטומטי, דיספנסרים, צנטריפוגות, מיקסרים, ספקטרומטרים וציוד לאמפליפיקציה של DNA לצד מקפיאים בטמפרטורות אולטרה-נמוכות, פרמנטורים, ביוריאקטורים, אינקובטורים בסביבת CO2, שייקרים ומערכות למניפולציה על תאים. במסגרת הציוד המתכלה אותו החברה מפתחת ומוכרת, משלימים קצוות לפיפטות, מבחנות ניסוי, מיקרופלייטים וביוריאקטורים לשימוש חד פעמי את היצע המוצרים המתאפיין באיכות פרימיום.

מוצריה של אפנדורף זוכים לשימוש נרחב בעיקר במעבדות מחקר אקדמיות ומסחריות, בחברות לייצור תרופות, בחברות ביו-טכנולוגיות ובתעשיות הכימיה והמזון. המוצרים מיועדים גם לשימוש במעבדות קליניות, במעבדות לאנליזה קלינית וסביבתית, במעבדות פורנזיות ובמעבדות תעשייתיות העוסקות באנליזה תהליכית, בייצור ובהבטחת איכות.

אפנדורף נוסדה בהמבורג שבגרמניה ב-1945 ומעסיקה כיום כ-2,800 עובדים ברחבי העולם. עוד מחזיקה אפנדורף בחברות בת ב-25 מדינות ומיוצגת על ידי מפיצים בכל השווקים האחרים.

Eppendorf® ו- BioBLU®הם סימנים מסחריים רשומים של Eppendorf AG, Germany. New Brunswick™ הוא סימן מסחרי של Eppendorf AG, Germany הנמצא בהליכי רישום. Applikon® הוא סימן מסחרי רשום של Applikon B.V., the Netherlands. Sartorius® ו- BioStat® הם סימנים מסחריים רשומים של Sartorius Stedim Biotech GmbH, Germany.

תמונות ומולטימדיה ניתן למצוא ב-


המקור: Eppendorf

לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Press Contact:
Eppendorf
Thomas A. Burke, 1 860-253-6669
burke.t@eppendorf.com
www.eppendorf.com