הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חתימת הסכם ייעוץ בין SES לבין Es’hailSat

28/10/2014 12:10
לוקסמבורג ודוחה, קטאר --SES TechCom, חברת בת בבעלות מלאה של SES S.A. (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) ו-Es’hailSat, חברת הלווין הקטארית הרשומה במרשם החברות הקטאריות, הודיעו היום על חתימת הסכם למתן שירותי ייעוץ מקיפים.

ההסכם יספק ל-Es’hailSat נגישות מלאה לניסיון הטכני ולבקיאות ההנדסית של SES, אחת החברות המובילות בשוק בתחום תקשורת הלוויינים.

במסגרת החוזה שייחתם, תתמוך SES TechCom ב-Es’hailSat בפיתוחה של תחנת קרקע חדשה. תחנה זו תוקם בשטח לא בנוי, צפונית לדוחה, ותתוכנן כמתקן מודרני ומתקדם ביותר שיספק שליטה ותמיכה בשירותי התקשורת (TT&C – טלמטריה, מעקב ובקרה) של הלווין Es’hail 2. כמו כן, תציע התחנה קישורים לשירותי העלאה וקליטה המותאמים אישית לשותפותיה העסקיות של Es’hailSat.

תחנת הקרקע תתוכנן עוד מתחילתה כך שתאפשר צמיחה ניכרת בעתיד ותענה על כל הדרישות העיקריות בכל הנוגע לאספקת שירותים מקיפים ללקוחותיה בתחנת קרקע ופלטפורמה לוויינית. נוסף על כך, תעבוד SES TechCom בצמידות בתקופת החוזה עם הצוות לניהול מיזמים של Es’hailSat ועם קבלניו המובחרים ליצירת מתקן לווייני חדש ומרגש עבור עתידה של תשתית התקשורת הקטארית.

עלי אחמד אל-כווארי, מנכ"ל Es’hailSat, ציין: "אנו שמחים לעבוד על מיזם חשוב זה עם SES TechCom, חברה שהיא מובילה עולמית ומתגאה במומחיות מוכחת בתכנון ובהקמת תחנות קרקע לווייניות. הקמתה של תחנת הקרקע שלנו בקטאר מהווה חלק אינטגרלי מתוכנית העבודה של Es’hailSat ותעניק לנו תשתית לוויינית מאובטחת ובלתי תלויה. צעד זה הוא אבן דרך משמעותית נוספת בתוכניתנו להפוך למפעילת לווין מובילה ולמרכז של מצוינות באיזור המזרח התיכון וצפון אפריקה".

במקביל, הצהיר גרהארד בתשיידר, מנכ"ל SES TechCom: "SES גאה לתמוך ב-Es’hailSat בפיתוחה של תשתית לתחנת קרקע חדשה ומתקדמת ביותר בקטאר. אני בטוח ש-SES TechCom תהיה שותפה אמינה ותספק ידע רב למיזם השאפתני של Es’hailSat. SES מפעילה כמה מתחנות הקרקע הגדולות והמוצלחות ביותר בעולם וזאת במומחיות שאין שני שלה בכל הקשור בתכנונם של מתקנים כאלה ובהפעלתם. אם כן, לחוזה ראשוני זה פוטנציאל לעודד שותפות ארוכת טווח בין שתי החברות".

עקבו אחרינו ב:

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites

פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

יוטיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

תמונות וסרטונים מופיעים בקישור הבא: http://www.ses.com/4245221/library

אודות Es’hailSat

Es’hailSat, חברת הלווין הקטארית, הוקמה ב-2010. החברה, שמקום מושבה בדוחה שבקטאר, מחזיקה בבעלות על לויינים ומתפעלת אותם כשירות לערוצי שידור, לעסקים ולממשלות. הלווין Es’hail 1 שוגר בהצלחה לחלל ב-29 באוגוסט 2013 ומספק שידורי טלוויזיה, קול ואינטרנט לצד שירותים לתאגידים ולחברות ממשלתיות ברחבי המזרח התיכון, צפון אפריקה ואזורים נוספים. הלווין Es’hailSat 2, שעתיד להתמקם בנקודת הגישה לשירותי הטלוויזיה ב-26 מעלות מזרח, נמצא בתהליכי בנייה בימים אלה. שיגורו מתוכנן לרבעון האחרון של 2016.

השליטה ב-Es’hail 2 תתבצע מדוחה ולכן נדרש מתקן TT&C מודרני בקטאר.

Es’hailSat מתכננת לפתח שירות מקצה לקצה עבור מחזיקי מניותיה הקטאריים כדי לתת מענה:

• לדרישות ה-TT&C של Es’hail 2 ושל לוויינים עתידיים,

• לדרישה הקטארית לשידורי DTH (טלוויזיה בלווין ישירות לבית) מצדן של חברות קיימות ושותפות עתידיות בעיר התקשורת "החכמה" לוסייל,

• לדרישה הקטארית לשירותי SATCOM במהלך ההכנות לגביע העולם בכדורגל לשנת 2022,

• ולדרישות נוספות שינבעו מצמיחתה המרשימה של המדינה.

אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הפעלת הלוויינים, המחזיקה בצי של יותר מ-50 לוויינים הנעים במסלול גיאוסטציונרי. החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית לערוצי שידור, לספקי תוכן ושירותי אינטרנט, למפעילי רשתות תקשורת סלולריות ונייחות וכן לארגונים עסקיים וממשלתיים ברחבי העולם.

SES דוגלת בקשרים עסקיים ממושכים, בשירות באיכות גבוהה ובמצוינות בתעשיית השידור. צוותיה האזוריים של החברה מתאפיינים בגיוון תרבותי, ממוקמים בכל רחבי הגלובוס ופועלים בצמידות ללקוחות כדי לענות על דרישותיהם הספציפיות בכל הנוגע לשירות ולרוחב פס לווייני.

לחברת אס.אי.אס (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141027005390/en



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES
Media Relations
Yves Feltes
Tel: +353 710 725 311
Yves.Feltes@ses.com
or
Noora Bohind
Tel: +974 44 99 35 09
Email: nbohindi@eshailsat.qa