הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת הלוויינים SES מאפשרת את התרחבות תפוצת StarTimes הסינית בשוק הטלוויזיה באפריקה

17/9/2013 10:40

17/9/2013

לוקסמבורג –Business Wireחברת אס.אי.אס Paris:SESG LuxX:SESG הודיעה היום כי StarTimes Communication Network Technology, חברת שילוב המערכות, ספקית הטכנולוגיה ומפעילת הרשת המשפיעה ביותר בסין, חתמה על חוזה ל 10 שנות שימוש בלוויין SES-5 הממוקם באזימוט 5 מעלות מזרח, החולש על אזורים נרחבים ביבשת אפריקה היכן שהחברה מעוניינת להרחיב את תפוצתה ולספק שידורים ישירים לבתי הלקוחות (Direct-to-Home – DTH) ברחבי היבשת.

 

חברת StarTimes, שהיא מפעילת הטלוויזיה הדיגיטלית הצומחת במהירות הרבה ביותר באפריקה עם יותר מ 2.6 מיליון מנויי DTT (digital terrestrial television) – טלוויזיה דיגיטלית המשודרת בגלי רדיו, רכשה בנוסף גם את 20 אחוזי האחזקה של SES במפעילת שידורי הטלוויזיה בתשלום בדרום אפריקה, Top TV.

 

בעקבות העסקה תשתמש StarTimes בארבעה מקלטים-משדרים החל מאוקטובר 2013, ובמקלט-משדר חמישי נוסף החל מפברואר 2014, במטרה להגדיל את כמות מנויי ה DTH של החברה באפריקה. המפעילה הסינית תמשיך להעביר את שידורי TopTV דרך ה SES-5 באמצעות שלוש המקלטים החדשים ששכרה, אשר שימשו בעבר את חברת ODM. שני המקלטים-משדרים הנוספים אותם שוכרת StarTimes ישמשו לשיפור היצע ה DTT של החברה באזורים נידחים וכאלו שאינם מאוכלסים בצפיפות, וכדי להרחיב את פעילותם בתחום השידורים בתשלום.

 

"הצלחת השקעתה האסטרטגית של StarTimes ב ODM תאפשר לנו להגיע לקהלים חדשים בדרום אפריקה. השותפות עם SES פותחת עבור StarTimes פלטפורמת DTH בנוסף לפלטפורמות הקיימות של החברה באפריקה שמתחת לסהרה, הכוללות שידורי DTT וטלוויזיה על גבי מכשירים ניידים (CMMB). בנוסף, לוויין ה SES-5 בעל ההספק החשמלי הגבוה, המצוי במסלול היקפי אופטימלי על אזימוט 5 מעלות מזרח, הינו אידיאלי לעמידה באתגרים של כיסוי שטח גדול והגעה אל אוכלוסיות נרחבות. דבר זה יסייע בידינו להעמיק את תפוצת השידורים ביבשת, ולהבטיח שירות מעולה ואיכות תמונה גבוהה עבור קהל הצופים," אמר יו"ר ונשיא קבוצת StarTimes פנג שינשינג.  

 

"אנו חשים כבוד גדול על כך ש StarTimes בחרה בנו להיות החברה שתעזור להרחיב את פעילותה באפריקה, ולהעביר יותר תכני DTT מרגשים לשווקים הדינמים של אפריקה," אמר פרדיננד קייזר, סמנכ"ל מסחר ב SES. "השותפות החדשה עם StarTimes עתידה להדגים כיצד שילוב של DTH עם DTT הוא גורם מפתח במעבר אפריקה לטלוויזיה דיגיטלית, כאשר אנו מתכוונים גם להמשיך ולהוביל את קצב ההגירה הדיגיטלית ביבשת."

 

אודות SES


SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של כ 53 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א). החברה מספקת שירותי שידור לוויין לרשתות שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום וטלפוניה קווית, עסקים וארגוניים ממשלתיים בכל העולם.


בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.


לחברת SES (Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.


 

 

עקבו אחרינו:


טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites


פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany




 

ניתן למצוא תמונות וסרטונים בכתובת הבאה: http://www.ses.com/4245221/library

 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES Communications
Markus Payer
Tel: +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com