הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Taro Pharma

חברת תרו קיבלה אישור FDA לתרופה Topicort® (desoximetasone) Topical Spray, 0.25%

14/4/2013 12:00
הותורן, ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- חברת תרו תעשייה רוקחית (NYSE: TARO) ("תרו") הודיעה היום כי קיבלה אישור מהמינהל של ארצות הברית למזון ותרופות (FDA) לבקשה מסוג NDA (New Drug Application) עבור התרופה Topicort® (desoximetasone) Topical Spray, 0.25%.

התרופה Topicort® (desoximetasone) Topical Spray, 0.25% היא הורמון סטרואידי (corticosteroid) בהתוויה לטיפול בספחת (plaque psoriasis) במטופלים בני 18 שנים ומעלה.

על פי מקורות בענף, היקף המכירות השנתי בשוק של תרסיס הורמון סטרואידי (corticosteroid spray) בארצות הברית מוערך ב-100 מיליון דולרים.

תרו תעשייה רוקחית היא חברת פרמצבטיקה מדעית ורב-לאומית שנותנת מענה לצרכי הלקוחות באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים רפואיים באיכות הגבוהה ביותר. פרטים נוספים על חברת תרו תעשייה רוקחית אפשר למצוא באתר האינטרנט של תרו, בכתובת www.taro.com.

הצהרות מסוימות בהודעה זו לעיתונות הן הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן בחוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995 ובכלל זה הצהרות ביחס לתרופה Topicort® (desoximetasone) Topical Spray, 0.25%  של החברה. למרות שבתרו מאמינים כי הציפיות שבאות לידי ביטוי בהצהרות כאלה ביחס לעתיד מבוססות על הנחות סבירות, הרי שאין כל ערובה כי הציפיות שלה יתממשו. גורמים שבשלהם עשויות התוצאות בפועל להיות שונות כוללים תנאים בענף ובשוק; חדירה איטית מהצפוי לשווקים חדשים; ההתקבלות בשוק של התרופה Topicort® (desoximetasone) Topical Spray, 0.25% של תרו; שינויים במצבה הכספי של החברה; פעולות רגולציה; וסיכונים נוספים המפורטים בדוחות שמגישה החברה מעת לעת לרשות של ארצות הברית לניירות ערך (SEC) ובכלל זה הדוחות השנתיים המוגשים כ-Form 20-F. ההצהרות ביחס לעתיד נכונות רק ביחס למועד בו נעשו. החברה אינה מקבלת על עצמה שום מחויבות לעדכן, לשנות או לתקן הצהרות כלשהן ביחס לעתיד, בין בעקבות מידע חדש ובין בעקבות התפתחויות נוספות, מאוחרות יותר או כל סיבה אחרת.

המקור: חברת תרו תעשייה רוקחית
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת תרו תעשייה רוקחית

וויליאם ג'יי. קוט, סגן נשיא וחשב,
914-345-9001
William.Coote@Taro.com